päivän :(

Back to häröily O

Töissä oleminen ...alkaa pikkuhiljaa keittää yli se, että ei oo yhtään lomapäivää pitänyt koko kesänä.

täs paiskinu duunia 140h kahen viikon sisällä, alkaa kroppa kiittää :D

Helvetin väsynyt ja kiukkunen olo :<

[q]Jone, 5.2.2010 09:59:
Olen vuosien saatossa oppinut ymmärtämään, että suurin osa ottamiani kuvia käyttävistä tahoista kokee selkeästi tuskaisen hankalaksi ilmoittaa lehdille kuka jonkun kuvan on ottanut; olishan se kuitenkin yksi rivi tekstiä lisää siihen mailiin, jossa matskut toimitetaan. Niinpä oon lakannut olettamasta saavani nimeni kuvan viereen sen ottajana jopa täysin ilmiselvissä tapauksissa.

Ilmeisesti tämäkään ei kuitenkaan riitä. Seuraavaksi saa näköjään opetella hyväksymään sen, että kuvan viereen laitetaan jonkun toisen nimi sen ottajana. Tulee aika muikea fiilis moisesta kun on vääntänyt kuvaa tuntitolkulla.

Saatanan saatana. Ehkä oon ylidramaattinen, mutta tää on ihan perseestä.
[/q]

Onhan toi nyt todella perseestä!

Tässä kohtaa tulee taas kerran mieleeni, että missä on mediakasvatus/viestintä meidän peruskouluista. Sitä opetetaan muka äidinkielentunnella, mutta mun mielestä on aika vaikea esim. 50+ tanttojen antaa opetusta nykyaikaisesta mediasta, sen säännöistä, sun muista. (Ei siis sinällään, että tämä nyt suoranaisesti tähän valokuvien varastamiseen liittyisi, mutta kyllähän tekijänoikeudet kuuluisi ehdottomasti mediakasvatukseen.)

Duuni...tai oikeestaan duunikaveri (saatanan kusipäinen kaikkitietävä itserakas paska*släp*)

kavereiden kissaongelmat saa kyllä surun puseroon

Kuumetta ja kurkku on kuin kaktus.

[q]Jone, 5.2.2010 09:59:
Olen vuosien saatossa oppinut ymmärtämään, että suurin osa ottamiani kuvia käyttävistä tahoista kokee selkeästi tuskaisen hankalaksi ilmoittaa lehdille kuka jonkun kuvan on ottanut; olishan se kuitenkin yksi rivi tekstiä lisää siihen mailiin, jossa matskut toimitetaan. Niinpä oon lakannut olettamasta saavani nimeni kuvan viereen sen ottajana jopa täysin ilmiselvissä tapauksissa.

Ilmeisesti tämäkään ei kuitenkaan riitä. Seuraavaksi saa näköjään opetella hyväksymään sen, että kuvan viereen laitetaan jonkun toisen nimi sen ottajana. Tulee aika muikea fiilis moisesta kun on vääntänyt kuvaa tuntitolkulla.

Saatanan saatana. Ehkä oon ylidramaattinen, mutta tää on ihan perseestä.
[/q]
Tämä on yksi niistä harvoista asioista mikä saa vereni kiehumaan. Tämänlainen mullekaikkihetinytilmaiseksi- ajattelu on laajennut nyt Internet-aikakaudella jo tavallisten tallaajien tietoisuuteen. Ennen tekijänoikeusrikkomukset (Varsinkin sähköisessä mediassa) olivat melko pienen piirin juttu ja ani harvoin levisivät kaiken kansan saataville. Nyt kun jokaikinen peräaukko luulee omistavansa Internetin, niin esim. kuvien luvaton käyttö on laukeamassa reisille. Kyttäjuttu!

jahas, onko sit jälleen duunipaikan etsintä edessä syksyllä VITTUSAATANA!

-M

Pitääkin olla vaikeeta löytää kouluun tarvittavia kamoja, luulis että työkengät pystyis ostamaan perusmarketista mut ei oo tarjolla kuin korkkareita Turhan reissun heitin toiselle puolelle kaupunkia siis, mitään ei löytynyt ja huomenna tarvii kiertää sit keskustan putiikit. Hukkaan meni tämäkin sunnuntai, ahdistaa.

rankka päivä töissä...*hikoil*

Taas vedetään antibioottikuuria poskiontelontulehduksen takia, tosin pääsen kuvaukseen tuon tulehduksen takia (viimeisestä tulehduksesta aikaa hieman päälle kuukausi).

[q]Gnomex, 8.8.2007 10:17:
Kuumetta ja kurkku on kuin kaktus.
[/q]

Haltsipurrr

Oon tänään ollu aika emo kun en oo saanut pitkään pitkään aikaan tarpeeksi unta. Alkaa vähitellen vaikuttaa mielialaan*uuh*

[q]Kolera, 8.8.2007 23:03:
Joku jukka otti mun irkkinikin ja totes kysyessäni että onkohan millon viahtamassa että kyl mä saan käyttää tätä jos haluun =P
[/q]

Herranjumala. ooks sulkenu irkin? just ton takiihan sitä ei saa sulkee.

En sitte saa palkkaa ennen synttäreitä

[q]Järvisen Tapsa, 9.8.2007 17:29:
---
Janisa, 9.8.2007 17:01:
Vituttaa. Ihan noin kokonaisvaltaisesti.

---

ei kai?
just luin et sul o kermavaahtoo ja mansik&mustik..
[/q]

Ei se silti tarkoita etta ne mun oloa mitenkaan parantais... Vaikka yritys on kylla kova!

Pitääpä toivoa että äsken saadun puhelun sisältö kääntyy vielä hyväksi tämän päivän aikana. Muuten on kyl tosi :(

nyt ahistaa... liittymä meni kiinni, koska laskun eräpäivää ei voitu siirtää huomiselle! ja sit...
miro on mun vanhempien kanssa sysmässä mun mummolla ja se on nappaillut siellä jotain sydänlääkkeitä, enkä mä voi soitella sinne ja kysellä sen vointia

menin käymään mun serkun luona ja aattelin soittaa niille sinne sysmään... ja sit ku soitin, ni sanotaan et on koitettu soittaa et yks on nappaillu siel niit lääkkeitä. kuulemma vaan yhden, eikä tartte viedä lääkäriin, mut silti on iso huoli... onneks miro tulee tänään kotiin!!!

no tottakai mä olen kipee!

O