päivän :(

Back to häröily O

Vaihteeks kipeenä.

[q]astaroth, 1.8.2007 18:33:
-clips-
[/q]
Hui kamala! Meillä töissä tehdään laajennusta ja tällä viikolla on räjäytelty kallioita tossa mun ikkunan alla ja käytetty just noita kumimattoja. Ihme, että tollasten alta on joku voinu selvitä noin vahingoittumattomana. Sulla oli kyllä onnea mukana!

masennus

Paluu arkeen.
Vähän tökkii loman päälle tää töissä olo.

[q]Norb, 2.8.2007 08:41:
Mökille jätetty

....

[/q]

Harvemmin mikään niin kummemmin liikuttaa mutta tulipas nihkee olo ku luki. Eli toimivaa kamaa.

paska päivä.

Kissojen omistaja soitti, toinen kissa alkanut voimaan huonosti siitä päivästä kun ne lähti meiltä

Edittiä. Käytiin siellä äsken, ja en saa niitä nyt päästäni. Kaiken lisäks sellanen olo että niillä oli paljon parempi olla meidän luona..

Taas pitkästä aikaa kipeenä*nuha*

töihin pitäs.. EI VITTU KIINNOSTAAA!!!!!! 9pvän putki josta 3pvää takana

joku hirveä vihlonta vasemman puoleisessa hartiassa aina kun päätä kääntää vähääkään
ja tänään pitäisi olla vielä viikon ainoa salipäivä aarrggh. stna.

tääl on kans naapuri tehny remppaa jo joku pari viikkoo ja tuntuu et se ei muuta tekis ku porasi seinää kokoaika vaan

kävin työhaastattelussa ja kokemuksena ihan perseestä*hmph*
ei oikein ulkokuori miellyttänyt keski-ikäisiä miehiä ja haastattelut meni vähemmän sujuvasti, tilanteesta puuttui vaan se että joku american idol tuomari simon eli simppa, olis tullu huutamaan "NEXT!"
tulihan käytyä*piis*

Muut alkaa viettelee pikkuhiljaa viikonloppua, kun mä taas tässä valmistaudun töihin lähtöön ja seuraavan kerran vapaapäivä keskiviikkona. :(

Puhelin on pimeänä. Se on siis päällä ja sillä voi soittaa, jos muistaa numeron ulkoa, mutta näytöistä ei näy mitään, joten vituttaa, kun ei voi lukea noita kuutta tekstiviestiä, mitkä on tullut.

Niska on niin kipee, etten pysty ees kääntämään päätä kunnolla :(

Pinna tiukilla eikä salikaan maistunu. Väenväkisin joutu vääntää. Asiat ratkaisematta, jotka eivät minusta riipu. Tekis mieli karata radalle, ni ei tartteis miettiä. Mut sit menee taas salihommat vituix. Prkl!*grr*

[q]Jammailija, 3.8.2007 14:01:
Tekis mieli karata radalle, ni ei tartteis miettiä.
[/q]
Tee SE!

[q]josbe, 3.8.2007 14:43:
---
Jammailija, 3.8.2007 14:01:
Tekis mieli karata radalle, ni ei tartteis miettiä.

---

Tee SE!
[/q]

iso ikävä :(

[q]pupuTupuna, 3.8.2007 14:44:
Mut keskiviikoks, jolloin mulla vapaa, niin näyttäis olevan mahtava ilma. Sekin saleen taas muuttuu siihen mennessä. Mun vapaapäivinä ei vaan voi olla hyvä sää.
[/q]

Meidän kaikkien muiden puolesta, oisko mitenkään mahdollista ettet pitäis vapaapäiviä esim ennen lokakuuta?

-M

O