päivän :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 514
- 515
- 516
- 517
- 518
- ...
- 1,566
- Seuraava »
[q]Jammailija, 14.6.2007 13:52:
Tiukka lopputulos/lasku tuli eräästä vihdoin käsitellystä asiasta: 1122e ja maksettava parin viikon kuluttua. Ohhoh...
[/q]
Mistä tollanen lasku ja noin lyhyt maksuaika!*whaat**whaat*
Tiukka lopputulos/lasku tuli eräästä vihdoin käsitellystä asiasta: 1122e ja maksettava parin viikon kuluttua. Ohhoh...
kaaduin eilen pyörällä,suututin toni, tappelin iskän kanssa ja tajusin muutenkin vähän juttuloita mitkä alkoi ahistamaan ja masentamaan... elämä on pirun hienoa :/ Lisäksi vituttaa ja masentaa oma käytös kaikkia kohtaan ja muutenkin tää "moi oon mellu" -meininki :( huoooh..
voisko joku takoo järkee mun päähän ja ottaa yän negistelyn pois.. mä olin joskus optimisti :(
Sain juuri kuulla, että ensi maanantaista lähtien mulla ei enää ole koiraa...
[q]Zandy, 14.6.2007 15:06:
Sain juuri kuulla, että ensi maanantaista lähtien mulla ei enää ole koiraa...
[/q]
Voooiiii Eiiiii!!
Helvetillinen ahdistus kaikista vastuuasioista, virastossakäyntivelvollisuuksista ja odotettavissa olevista lomakeviidakoista pahenee päivä päivältä. Taluttakaa joku mut sinne Kelaan ja täyttäkää ne paperit mun puolesta. Tai vielä parempi, voin jäädä kotiin peiton alle tärisemään ja joku muu saa esittää siellä minua. Vaihtoehtoisesti voin heittää pinon laskuja, jos joku tahtois maksaa ne. Ainakin yks taas viikon myöhässä. Lisäks joku vois myös ilmoittaa mun pomolle, etten jatka työsopimustani enää.
Ei vaan voi olla näin vaikeeta huolehtia itsestään.
Mie olen pipi. Kuumetta ei ole mutta on siinä hilkulla.
poskiontelon tulehdus taas vaihteeksi :(
[q]Andy, 4.9.2006 11:04:
Haluan matkalle, valmistua, rahaa, töitä(raha ja duuni menee käsikädessä), kiva kämpän ja koiran.....ei muuta.
[/q]
AAAAAAHHAHHA..*lmao* miks mä en o aikasemmin huomannu tätä
mies. aivan massiiviset herneet tuli vedettyä nenää. piti lähteä ulos ovesta ennen ku aloin vetää kunnon itkupotkuraivareita. stressaaaaaaaa, eikä yhtää auta et toinen ei ees yritä ymmärtää..
nyt tekis mieli kunnon rääkkitreenii, mut ois pakko istuu paikallaa ja pänttää huomiseen tenttii ja sen jälkee viel hoitaa tekemättömii tehtäviä.. huoh.
Eka päivä töissä pitkästä aikaa eikä olo ole kovin häävi. Paniikkihäiriö yrittää puskea takas joka tilanteessa ku on niin kova ahdistus kun tietää, että läheinen kuolee lyhyen ajan sisällä ja nyt joutuu sitten odottamaan sitä puhelinsoittoa Oulusta.
Tuntuu, että koko elämä on pysähtynyt ja eteenpäin ei pääse ennen kuin tietää, että toinen on nukkunut pois. Enkä osaa edes itkeä enää vaikka tiedän, että se helpottais oloa.
Passsska sää @ Juhannus
yöllä iski sitte tommone 38 asteen kuume...prkl!!! ja sit piti viel tul nuha ja angiina...ja tänää ois ihunat hippalot tiedos mut milläs v*tulla mä sin pystyn raahautuu...*uuh**nuha*
vois loppua jo tää vitun kesä. pelkkää sairastelua se on ollut tähänkin asti.
oon sitten kipeenä saatana en ois halunnutkaan pitää mun hyvin suunniteltua spinning tuntia tänään*grr* haistakaa paska vtun pöpöt ku iskette minuun aina ihan väärään aikaan :(
krapula yrittää kurkkia olkani takaa:S
[q]Freja, 15.6.2007 14:38:
Söpö kahvikoneenhuoltajamies oli käyny, ja mä missasin sen. Jäi tänkin päivän silmänruuat si saamatta :(
[/q]
Sun pitää selkeesti sabotoida se kahvikone
Jöö, se siitä hetken hyvist fiilareist.
[q]Freja, 15.6.2007 14:38:
Söpö kahvikoneenhuoltajamies oli käyny, ja mä missasin sen. Jäi tänkin päivän silmänruuat si saamatta :(
[/q]
Teillä on sitten ilmeisesti "hyvät" koneet.
Meillä 1,5v niitä hoiti kainalohieltä haiseva luihu mies, ja nykyään ihan laidasta laitaan olevat rouvashenkilöt.
Mitä automaattikahviin tulee niin se voisi olla päivän :( Jos on aikaa, niin onneksi löytyy optio väsää kahvia ihan oikeilla laitteilla.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 514
- 515
- 516
- 517
- 518
- ...
- 1,566
- Seuraava »