päivän :(

Back to häröily O

Hajottaa niin saatanasti.

[q]hallaaa:
---
Blues:
---
Howdy:
Selkä saatanan kipee ... enkä ees oo tehny mitään ..

---

Tuon takia se mulla kipeytyi..selkälihakset oli pitkään ilman treeniä ja heikkenivät.
Jos se on alaselässä oleva kipu, venyta takareisiä ja pakaroita, tee pikkuinen kävelyreissu ja vähän selkäjumppaa. Uinti auttaa myös hyvin.

---

myös tietokoneen edessä mahdollisimman huonossa tuolissa istuminen auttaa asiaan!
t. media-assistentti
[/q]

Mä voisim opettaa teille ergonomiaa...*hih* (opiskelen lähihoitsux, erikoistun vammaistyöhön/ kuntoutukseen)

Tää on kyl jo eilisen, mut ystävän näätyli kuoli tapaturmaisesti. *uuh**nyyh**poks*

[q]Vampyrella, 12.6.2007 16:30:
Mutta kappas, oonkin ihan hajalla, vaikka omasta mielestä tähän ei olisi mitään syytä. Taisi tulla raja vastaan, kun en ole yhtään saanut hengähtää. Ahistaa ihan hemmetisti kaikki pienetkin probleemat duunissa, ja eilinen ilta sujui duunin jälkeen mukavasti himassa itkien silmät päästä.
[/q]

Been there. Optimisteilla on se ongelma että ne (=me) uskoo että kyllä sen kaiken jaksaa, huomenna on parempi päivä, kyllä sitä voi vielä kaveria auttaa, jne... Kunnes sitten jossain vaiheessa kaikki romahtaa. Ja sitten on pakko pitää vähän aikaa breikkiä ja antaa tuulten humista tyhjässä pääkopassa.

Mutta optimisteina me myös tiedetään että nää on ohimeneviä vaiheita joista vain oppii pitämään itsestään parempaa huolta, ja myöntämään että ihmisiä me kaikki vaan ollaan.

Tommosissa tilanteissa mua aina on paljon auttanu äidin kanssa jutteleminen.

Voimia

olohuone ja eteinen on ku ydinpommin jäljiltä... ja keuhkot on jo nyt täynnä pölyy :(

[q]Vampyrella, 12.6.2007 16:39:
Terkkari sanoi, että mun pitää välittää itsestäni enemmän.
[/q]

Kun mulla oli viimeks tommonen heikko hetki niin siitä oli ainakin se etu, että siinä huomasi mitkä asiat oli oikeasti tärkeitä ja että mitkä asiat oli painanut jo pitkään mutta mitä ei ollut huomannut (tai mitä ei ollut antanut itsensä sallita huomata). Itse asiassa tuollaiset hetket on väistämättömiä jollei ole itselleen armottoman rehellinen kaikissa asioissa (ja harva on), mutta myös erittäin tärkeitä, koska niiden jälkeen pystyy rakentamaan elämäänsä paljon tukevammaksi ja kantavammaksi - ja sitten on tulevaisuudessa voimakkaampi ja valmiimpi suurempiin haasteisiin.

Mulle ilmaantui elämään onneksi yksi enkeli joka on pitänyt huolta siitä että olen pitänyt huolta itsestäni. *sydän*

R.I.P rakkaat tytöt!

[q]Vampyrella, 12.6.2007 16:58:

... Nää on siitä jänniä nää päänsisäset jutut, että vaikka toisen ihmisen korvaan esim. tää mun juttu saattaa kuulostaa hyvinkin pieneltä, niin tällä hetkellä sitä vaan on ihan loppu.
[/q]
Ne on myös siitä jänniä, että puolen vuoden päästä, jos kaikki on toisin, ei ehkä enää itsekään tajua miten sitä onkin silloin flipannut ns. pikkujutuista niin totaalisesti. Mut kun kaikki yhteensä on liikaa, jossain kohtaa se raja vaan menee yli. Lohdutukseksi voisin yrittää sanoa että "kyllä se siitä" ja tosiaan, noista oppii myös sen missä omat rajat kulkee. Oppii huomaamaan mistä alkaa se, mikä ei enää pääty hyvin ja sanomaan seuraavalla kerralla ajoissa ei.

On ihan ok, ettei aina ehdi, ei jaksa, eikä pysty. Asiat järjestyy silti, tavalla tai toisella.

pitäis saada vaihdettua duunipaikka. en jaksa tääl paskas koko kesää

Riita jostain aivan mitättömästä asiasta heti aamusta ei vaan jaksa

*uuh**uuh**nyyh**nyyh**eikä**eikä**eikä**eikä**eikä**poks**poks**poks**grr**grr**dissaa**dissaa**senkin**senkin**toktok**toktok**hmph**hmph**hmph*

eiköhän toi taas kerro kaiken...

Huono viikonloppu luvassa.

[color=black] Osaa ottaa päähän niin moni asia, mihin tosin itsekkin voisi yrittää vaikuttaa. [/color]
Mutta jotenkin tyhmää vinkua ongelmistaan.

CAREEN

Täydellisten naisten neljäs kausi alkaa vasta syksyllä. :(

Mulla ei oo varaa uuteen Juicy Couturen pukuun. :'(( Entinen alkaa olla loppuun pidetty. :<
Pitiki mennä oppariin, kun kävi normi duunissa oli varaa ostaa kaikkee!!!!!

ollu tosi turhia tapaamisia ja luentoja koko päivän. tahtoo jo kotii. (tosin sillonki joutuu taas kirjottaa.)

kuinka paljon tehokkaammin ois voinu aikansa käyttää ellei joutuis istuu tääl pakollisissa tilaisuuksissa. huoh.

[q]Nomad, 13.6.2007 14:48:
Tää maailman ärstyttävin jäde-banneri...
[/q]

firefox + http://adblockplus.org/en/

[q]Annakins, 15.6.2007 10:29:
Paska, paska kirkko.

http://www.iltalehti.fi/uutiset/200706146235167_uu.shtml
[/q]

toi on kyl niin uskomatonta paskaa ettei tosikaan. miten vitussa ne kehtaa?

[q]jesus, 13.6.2007 14:44:
Apteekista annettiin eilen 10 kertaa vahvemmat lääkkeet mun kissalle kun oli määrätty tuloksena oksennusvaahtoa ja kissa shokissa monta tuntii sängyn alla (ehdin antaa alle puolet annoksesta)

Myönsivät virheen olleen heillä. Tarkistettiin puhelinresepti nauhalta.

Aika pelottavaa kun ajattelee että tuo olisi voinut tapahtua kenelle tahansa, jolloin kyseessä olisi voinut olla hengenvaarallinen annos, lääkkeestä riippuen. Vihaks pistää *täälläeesootarpeeksvihastahymiööprkl*

Päitä vadille
[/q]

Sama kävi joskus, tulipa valvottuu kissan kans koko yö ja pelättyy...kannattaa juu olla tarkkana siitä mitä ne lekurit joskus määrää...Vaik eipä sitä oikeen tällai tavallinen tallaaja voi ees ymmärtää mikä on "normaali" annos ja mikä ei.

pukkaa masentamaan...

[q]jesus, 13.6.2007 17:37:
---
*minttu*, 13.6.2007 17:23:
---
jesus, 13.6.2007 14:44:
Apteekista annettiin eilen 10 kertaa vahvemmat lääkkeet mun kissalle kun oli määrätty tuloksena oksennusvaahtoa ja kissa shokissa monta tuntii sängyn alla (ehdin antaa alle puolet annoksesta)

Myönsivät virheen olleen heillä. Tarkistettiin puhelinresepti nauhalta.

Aika pelottavaa kun ajattelee että tuo olisi voinut tapahtua kenelle tahansa, jolloin kyseessä olisi voinut olla hengenvaarallinen annos, lääkkeestä riippuen. Vihaks pistää *täälläeesootarpeeksvihastahymiööprkl*

Päitä vadille

---

Sama kävi joskus, tulipa valvottuu kissan kans koko yö ja pelättyy...kannattaa juu olla tarkkana siitä mitä ne lekurit joskus määrää...Vaik eipä sitä oikeen tällai tavallinen tallaaja voi ees ymmärtää mikä on "normaali" annos ja mikä ei.

---

Valititko asiasta ko. apteekkiin? Mikä oli tuomio?

Itse marssin kyllä paikalle kun kuulin mistä on kyse.
[/q]

Nyt kun muistelen ni taisin saada lääkkeen suoraan lääkäriltä...eli oli sen moka. Käytin kissaa sillon jostain syystä (yleensä käytin toista lekuria) sillosen kotipaikkakunnan kunnaneläinlääkärillä ja siellä oli joku sijainen...joka oli tottunu lähinnä hoitamaan lehmiä/hevosia. En tainnu varsinaisesti valittaa asiasta...en kyl muista miten tarkalleen meni. Olin lähinnä huojentunu ku kissa sit lopulta tokeni:)

O