päivän :(

Back to häröily O

Yksi näistä päivistä, joita ilmankin tulis toimeen.

[q]-Fuzzy-, 13.6.2007 19:49:
Voi hitto.. kaikki menee ihan puihin taas*uuh*
[/q]

*lohduttel**hali*

[q]Samu*, 14.6.2007 08:33:
Passsska sää @ Juhannus
[/q]

missä noin sanotaan?

mä en tykkää tästä koko viikosta!!

[q]Zenni, 14.6.2007 00:49:
EI SSSAAAATANAAA, just ku piti alkaa kattoo Heroesin finaalia ni toi helvetin jakso ei sit toimikkaan! Vittu et nakertaa pahasti >:(
[/q]Noh jos yhtään lohduttaa niin ei se niin hyvä ole verrattuna muihin jaksoihin..

[q]crissy, 13.6.2007 14:20:
pukkaa masentamaan...
[/q]

[q]Zenni, 14.6.2007 01:04:
---
Sankari, 14.6.2007 01:02:
Noh jos yhtään lohduttaa niin ei se niin hyvä ole verrattuna muihin jaksoihin..

---

Nii oon kuullu kans, mut haluun kuollakseni tietää loppuratkasun. :| Ellei se sit lopu jotenkin ärsyttävästi "kesken" ja jätä asioita enemmän auki kuin mitä ne on jo valmiiks. Sit ei vituttais niin paljoo.
[/q]*nauru* No sanotaan että aika tuskanen fiilis ton vikan jakson jälkeen tulee olee ku oot sen kattonu..

Kurkku ihan paskana ja kuumetta! Nukkunu ny 3vrk 16h/vrk! Ei oo kivaa!

[q]Sankari, 14.6.2007 01:02:
Noh jos yhtään lohduttaa niin ei se niin hyvä ole verrattuna muihin jaksoihin..
[/q]

Nii oon kuullu kans, mut haluun kuollakseni tietää loppuratkasun. :| Ellei se sit lopu jotenkin ärsyttävästi "kesken" ja jätä asioita enemmän auki kuin mitä ne on jo valmiiks. Sit ei vituttais niin paljoo.

[q]Trixie, 2.7.2007 07:38:
Alkoi loma sitten käsi paketissa ja 5vkon sairaslomalla. Kipu aika hirvee, mut kyl tää täst.
[/q]
Voi ei*lohduttel*Mitä sulle on sattunut?

Työ ja se mitä "mun" alueella tapahtuu. Masentaa lukea sähköposteja.

Ei anna budjetti myöten lähteä katsomaan Pendulumia :(

kurkku kipee ja muuteski iha naatti olo...*nuha* blaah..toivottavasti menee ohi et pääsee huome hippaamaa!!

Viimeinen lomapäivä :( Huomenna töihin...*igor*

masentaa ja vituttaa... raksulla sama homma ja huoh.. voi että ku ottaa päähän

v*tun winamp kun ei osaa konvertoida mp2:sta waviksi kunnolla !

[q]Steven Hoaks, 14.6.2007 08:15:
---
Freja, 14.6.2007 08:09:
---
mayah, 14.6.2007 07:07:
En muista koska olis ollu näin vaikeeta herätä :(
--
Mul oli kans ihan hirvee herätä, mut tuntuu et se johtui tosta pimennysverhosta. Oli ihan pimeetä ku kello soi ni ei oikee päässy käyntii.

---

Tuntuu että kaikilla olis tänään vaikeuksia herää Tänään on joku erikoinen päivä. Lie johtuu auringonpilkuista tai jostain

---

---

[/q]

No nimenomaan, nukuin joku 9h enkä silti olis millään meinannu päästä ylös. ei nyt yleensä sentään ihan näin hankalaa

Jostain pitää aina valittaa.. :(

http://www.rekkurescue.com/elain.php?id=141 hyi kun joku osaa olla kamala *eiei*...

O