päivän :(

Back to häröily O

Tää kuumeilu sais jo loppua! Johan täst on jopa 2-3vk ku viimeks olin kuumeessa :(

"jee" duunissa.

Allergiaa jonka takia silmät turvoksissa ja nenä ihan tukossa, päätä särkee ja iho kutisee. Allergialääkkeitäkin saan vasta huomenna

Jees Fiilis! Aurinko paistaa ja ilma on lämmin! Vois lähtee vetäseen pikku pikku känöset...

inhottava päänsärky... alko päiväl ku himas maalattii eikä vielkää oo loppunu

tyhjiö jonka ajattelin koittaa täyttää nyt vetämällä aivan törkeet perseet..

[size=8]..ja joo, tiedän kyllä että ei se auta, mut..[/size]

[size=14]..MITÄ VÄLII?![/size]

reporting services security extensions. saatanan saatanan vittu.

Kurkku turvonnu käyttökelvottomaks, pysty puhuun tai nieleen näköjään eilen ei sitten ollukaan lämmintä.. Kerenny jo hihkumaan ku en oo ollu pariin kuukauteen sairaana, vittu ei taas tätä Oliki jo liian hyvää ollakseen totta kun oli ees yks hyvä päivä kerran elämässä

En saanut säätiöapurahaa, rastittava Berkeley toistaiseksi pois potentiaalisista tutkimuspaikoista.
Oh well, mielenkiintoisempiakin kuvioita on onneksi suunnitteilla... mutta, ilmainen raha olisi kyllä kelvannut.

Ahistaa jos taas joudun pettymää... viel ku meni vähä aikaa hyvin, ni sit taas pitää pettyy no toivottavast en joudu pettymää vaan ihminen pitää sen minkä on sanonnu.. tosin se ekan lupauksen jo rikko mut...

[q]kinderi, 13.12.2009 04:10:
Mikähän siinäkin on, ettei vaan voi olla onnellinen?
Nytkin vois olla erittäin hyvä fiilis, mut.. Jooh.
Jos on ollu kivaa, niin miks heti sen jälkeen iskee mahdollisimman ankee olo?
Ihan kun ois jotenkin väärin pitää hauskaa ja olla ilonen..

En tiedä, mutta tällä hetkellä olo on aika lyöty..
Itkettää, ja nyt tuntuu että tarttis jonkun (välittävän) ihmisen isoa halia.
[/q]

Luulen, että odotuksesi todellisuudesta eivät täsmää todellisuuteen. Koita muuttaa odotuksiasi, tai muuttaa todellisuuttasi.

Vituttaa ku herra aina purkaa vitutuksensa muhun. Vittu.

inhottava anemia kiusaa minua,
rankkaa pienelle minulle.

möö.. just vast tulin kotii.. eikä vaa jaksais möllöttää yksin sohvalla.. ei vaa saa mitää aikaseks. turha fiilis..

Kunnon tauti iski ei viiti kirjastoonkaa lähtee kuumeisena.. vois joku kiva tuoda mulle tänne paketillisen särkylääkettä kun en ite jaksa raahautua apteekkiin, ruokaakin tartteis hakee *huoliamurheitaturhiatoiveita*

[q]-Santtu-, 17.6.2007 11:59:
tyhjiö jonka ajattelin koittaa täyttää nyt vetämällä aivan törkeet perseet..

[size=8]..ja joo, tiedän kyllä että ei se auta, mut..[/size]

[size=14]..MITÄ VÄLII?![/size]
[/q]

santeri....*hali*

[q]mayah, 18.6.2007 06:17:
Paska sää, ni ei pääse lenkille.
[/q]

:O

öö, miksei pääse?

kurkku taas tosi kipeä :( MIKSI oi MIKSI ei ikinä tunnu antibiootit tehoavan yhdellä kuurilla, vaikka yleensä joudun antibiooteille n. kerran 4 vuodessa, että tuskin ainakaan mitään immuniteettia oon niiden rouskuttamisella kehittänyt..

viddu et näyttää juhannuksen sää kehnolta. No vois se kai vieläkin huonompi olla, pitäs kai olla vaan tyytyväinen.

8h työpäivä ja oon kun nukkuneen rukous...

[q]mayah, öö, siks ku on paska sää.
[/q]

öö, eihän toi nyt mitään meinaa.

O