päivän :(

Back to häröily O

[q]domi, öö, no jotkut ei vaan tykkää lenkkeillä paskalla kelillä.
[/q]

öö, luonteen heikkoutta :D
(joojoo..)

huoh.. nukuin tosi huonosti ja tunnin päästä ois niiku mun eka spinningtunti kavereille ja voi että mua jännittää :( huooh ja lehdistötilaisuuski tänään :((( yhyyy

[q]Tapsa pt. 1 of 2,

öö, eihän toi nyt mitään meinaa.
[/q]
öö, no jotkut ei vaan tykkää lenkkeillä paskalla kelillä.

[q]crissy, 21.6.2007 09:35:
Sinunko kenkäsi epämukavat??

[/q]

autsautsautsautsautsauts!!!!!!!!

[q]H3li, 21.6.2007 19:53:
Ehkä ois parasta avata kaikki ovet ni se tullee pois, jos on viel elossa ?!
inhoon kaikkii ötöi!
[/q]

ei ku se kutsuu kaikki kaveritki sinne!
mut joo, osanottoni, mä oisin ihan hukas vastaavas tilantees...

Voisko joku nyt millään takoa mun päähän edes vähän järkeä, että tippuisin takaisin maanpinnalle. :(

vittu että osaakin taas tuntua paskalta...itkettää ja ahdistaa...pitkäähän mulla menikin ihan jees...

Ei voi muuta sanoa kuin Jep Jep

sen lisäks et juhannuksena on paska sää,taidan olla vielä tulossa juuri sopivasti kipeeksikin:( niinpä vittu tietysti ku kerranki pääsee maalle viettämään oikein kunnon mökkibileitä:(
tietysti. *igor**dissaa*

Ihan SAATANAN vaikee päivä ollu
paha olo... itkettää....

Törmäsin päivän duuneja aloitellessani erääseen ~80 kohtaiseen listaan tietokoneellani. Olin unohtanut sen olemassaolon kokonaan ja vaikka se sisältääkin kauniisti sanottuja asioita, niin tuli todella kiire sulkea dokkaria kun hengitys alkoi salpaantumaan.

Jopas tulikin surullinen olo.

yksiöitä ei sitten löydy yhtään mistään täällä! :( kuulemma voi joutua oottaan parikin kuukautta :O

Mä oon oottanu tosi pitkään et ens joulukuussa pääsen pidemmälle reissulle mut paskat mä nyt sit mihkään lähen kun ei kellään oo rahaa lähteä mukaan kenen on pitäny.*nyyh* Niin epistä kun ite haluis matkustella mut kukaan ei pääse mukaan enkä halua yksin lähteä. Ollaan sit kotona prkl. :(

[q]MiMoSa, Niin epistä kun ite haluis matkustella mut kukaan ei pääse mukaan enkä halua yksin lähteä.
[/q]

mä aattelin kans lähtee vuodenvaihteessa,
mut en o vielä kysyny kavereilta enkä tosin
vielä tiedä minne olisin menossakaan
(luultavasti thaimaahan päin).

eiköhän lähetä kaksin :D

[q]Tapsa pt. 1 of 2, 19.6.2007 12:43:
---
MiMoSa, Niin epistä kun ite haluis matkustella mut kukaan ei pääse mukaan enkä halua yksin lähteä.

---

mä aattelin kans lähtee vuodenvaihteessa,
mut en o vielä kysyny kavereilta enkä tosin
vielä tiedä minne olisin menossakaan
(luultavasti thaimaahan päin).

eiköhän lähetä kaksin :D
[/q]
Joo jee!*jiihaa* Kantsi tulla tänne ruikuttaa kun heti sai seuraa.*vink* Mäkin olin aatellu just Thaimaahan tai Intiaan lähteä.*nauru*

Vittu ko taas kipee*uuh*

[q]RiD, 19.6.2007 06:39:
joopajoo..

luokkakaveri meni sit...

http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1378463

R.I.P. Lauri

[/q]
Jaksamisia Janne

vesivahingot

Tää on kyllä eilisen, mutta koska ohjaa meidän elämää myös pitkälle jatkossa, niin voin ehkä mainita vielä tänäänkin.
Katsoin eilen kuinka sekavaks menee 2v poika kun saa ataraxia(allergialääke), kortisonia, adrenaliinia ja perään vielä hengitettävää avaavaa lääkettä.

Oltiin kokeilemassa käykö pikkumiehelle kotimainen vilja. Ei vissiin käy

BUU!

Lääkkeet

O