päivän :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 511
- 512
- 513
- 514
- 515
- ...
- 1,566
- Seuraava »
Rivariasuminen on kaikin puolin muuten ihanaa *sydän*, mutta mulla on sama ongelma kun tuossa edellä jo muutamilla, mä pelkään ja vihaan ötököitä ihan sikana! Kerrostalossa niistä ei juurikaan ollut mitään ongelmaa, viidennessä kerroksessa kun asusti. Mutta nyt kun ovi takapihalle usein on auki, sieltä tulee jos jonkinmoista ökkimönkiäistä sisään, enimmäkseen amppareita *uuh*. Ja mä saan puolikkaita sydänkohtauksia joka kerta *nyyh*.
Phil Collinsia ilmoilla
[q]Verano, 11.6.2007 09:01:
Tän piti olla se päivä, jolloin ihan oikeasti pääsen takaisin töihin. Jolloin toi vitun käsi on oikeasti terve, jolloin sitä ihan oikeasti voi käyttää normaalisti ja hakata noita muutamaa näppäintä tuossa oikealla kahdeksan tuntia. Miksi helvetissä tahdonvoima ei voi riittää.
Vittu, yritä tässä nyt sitten olla ajattelematta kaikkia niitä asioita, joita ei vieläkään voi tehdä, ja kuinka helvetin kauan tässä vielä menee, että voi elää ihan normaalia elämää.
[/q]
höh.. nukuin pommii, enkä päässy sittekää pyöräilee.. piti ottaa bussi
[q]opmdevil, 8.6.2007 23:06:
Mikkelin uimahalli meni kesäksi kiinni tänään. Ei voi enää käydä salilla. Hävettää mennä uimarannalle kun on ruma ja ruipelo ja lihavakin.
[/q]
Öö.. totanoin
Sport Club on auki kesäisinkin, uimarantoja ja muita sellaisiksi luokiteltavia on toistakymmentä ja mitä olen niillä käynyt, ei siellä ole ken&barbie-mitoissa oikeastaan kukaan.. Samanlaisia suomalaisia persjalkoja ne on kaikki täynnä, läskeineen ja selluliiteineen.
Miten olis ihan sit ihan tälläset simppelit jutut kuten punnerrukset, vatsalihasliikkeet, juoksulenkit yms? Korvaavaa liikuntaa on helppo keksiä.
Väskää sekä niskat kipeät
[q]Zenni, 11.6.2007 13:14:
http://www.iltalehti.fi/uutiset/200706116221955_uu.shtml
Ei oikeen tiiä mitä tohon pitäis sanoa. x(
[/q]
*pökr*
*släp*
vetää aika sanattomaks.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/200706116221955_uu.shtml
Ei oikeen tiiä mitä tohon pitäis sanoa. x(
[q]%, 21.6.2007 15:58:
---
jeesboks, 21.6.2007 11:39:
Pari kuukautta vanha mp3 soitin päätti lakata toimimasta.
---
Eikös noissa luulis olevan vuoden takuu ainakin, joten uutta vaan kaupasta hakeen?
[/q]
jeah, onhan siinä onneks.
Vittu et ärsyttää ihan kaikki just nyt.
Höh. Supernatural on ainoa mitä oon telkasta kattonut edes epäsäännöllisesti, ja nyt se on bumpattu tuntia myöhemmäksi niin ei voi katsoa.
Helvetin paska päivä duunissa.. Helvetin paska ilta himassa..
Oharit. Mitään en niin paljoo ystävyydes inhoo ja vihaa kun et ystävä tekee oharit. Saa tuntemaan ittensä todella petetyx ja toisen välittäminen menettää merkityksen*hmph* Vittu et suututtaa*grr*
Äidillä todettiin rintasyöpä
Rahat lopussa
[q]-Santtu-, 12.6.2007 13:35:
Rahapula p*rkele! *toktok*
[/q]
todellakin ja sellai nimellinenkorvaus tulee vasta kuun lopussa...
[q]Sand3, 12.6.2007 14:03:
---
-Santtu-, 12.6.2007 13:35:
---
todellakin ja sellai nimellinenkorvaus tulee vasta kuun lopussa...
[/q]
No joo tosiaanki kivasti menee viel just juhannuksenki yli ennenku palkka tulee*grr*ärrrrrrrrh!
[q]Super-Kerttu, 12.6.2007 14:26:
---
Saakelin opintolainen korot tuli taas "yllätyksenä" maksettavaksi.
[/q]
Voi *ittu, olin unohtanut noi kokonaan *toktok* Olin pistänyt kyseisestä asiasta kertovan paperin suoraan mappiin enkä kiinnittänyt siihen mtn huomiota. Se sitten niistä parista kympistä, joilla ois ollut tarkoitus ostaa allergialääkkeet ja ruokaa*uuh*
- « Edellinen
- 1
- ...
- 511
- 512
- 513
- 514
- 515
- ...
- 1,566
- Seuraava »