päivän :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 510
- 511
- 512
- 513
- 514
- ...
- 1,566
- Seuraava »
[q]hemuz
Voisin veikkaa, et jos vedät liikaa niitä droppeja,
limakalvot on ihan superkuivat ja siksi nenä vuotaa verta.
[/q]
Joo, voihan se olla, että neljästi päivässä on sit mulle liikaa (nenäsuihkeen pakkauksen ohje on että tarpeen mukaan 2-4 kertaa päivässä), mutta ei limakalvot kyllä kestä sitäkään, että ne on niin turvoksissa, ettei pysty hengittään ja vesinuhaa saa niistää satoja kertoja päivässä. Ei tässä voi voittaa mitenkään.
Viime yönä en sentään heränny verenhukkaan vaan siihen, että naapureilla oli jatkot ja vähän jälkeen viiden tuli jotain erimielisyyttä, mitä niiden piti selvittää äänekkäästi saata ja peetä huutaen. Ihan niinku ne etkot ei ois riittäneet! Kiva lähtee väsyneenä duuniin, ja vehreän kesäluonnon keskelle totta kai..
[q]ella_
hmm.. mikäs nyt kukkii? heinäkö jo?
[/q]
En mie tiiä. Jotain valkosta höttöä täällä lenteli eilen tuulen mukana? Mutta se nyt on sinänsä ihan sama onko kyseessä siitepöly, eläinpöly, puupöly, tekstiilipöly vai kuiva katupöly, mun elimistö ylireagoi joka tapauksessa. Pahimpina kesäpäivinä (kuumaa ja kuivaa) mun piti lapsena, kun ei ollu sopivia lääkkeitä, joko pysyä turvallisesti neljän seinän sisässä tai käyttää pölymaskia (samaa jota käytin koulussa puutöissä), joka ei helteellä ollut kovinkaan toimiva ratkaisu.. Toivon, että tää on nyt vaan joku alkukesän shokki ja että elimistö tottuu ja turtuu pikku hiljaa, eikä koko kesä mene pilalle.
(Tykkään kyllä silti enemmän keväästä, syksystä ja talvesta
kuin kesästä. *pepsodent*)
Molemmat käyttötilit miinuksella... vitun jees!!!!!!!! *toktok**nyyh*
Saatanan kuuma ja pääsykokeesee luku..ei kovin hyvä yhdistelmä...ja aika *toktok* ärsyttävä!
aina kun suunnittelee jotain kivaa se meneekin päin prinkkalaa sitten kun mikään ei ota onnistuakseen.
vituttaa kun ei voi vaikuttaa asioihin vaikka kuinka yrittää ja haluaisi, ja kuulee kaiken hyvänkin olleen oikeasti päin persettä... sitä haluaa vain toiselle hyvää, mutta onnistuu aina vain tuottamaan mielipahaa... i suck. :(
D A R R A
Mikähän siinäkin on, ettei vaan voi olla onnellinen?
Nytkin vois olla erittäin hyvä fiilis, mut.. Jooh.
Jos on ollu kivaa, niin miks heti sen jälkeen iskee mahdollisimman ankee olo?
Ihan kun ois jotenkin väärin pitää hauskaa ja olla ilonen..
En tiedä, mutta tällä hetkellä olo on aika lyöty..
Itkettää, ja nyt tuntuu että tarttis jonkun (välittävän) ihmisen isoa halia.
tuutti unohtu pöydälle tunniks :(
[q]Jone, 9.6.2007 20:52:
Vois nukkua marraskuuhun ja sit yrittää uudestaan taas.
[/q]
Vähä samanlainen fiilis, tosin silleen et vois vaikka koittaa edes kahtena päivänä viikossa tehä jotain ja sit loput ajasta vaan nukkuu, tai muuten vaan chillaa kotona tekemättä mitään.
Paska olo
On taas sellainen hetki, ettei oikein missään ole hyvä...
Ahdistavaa tällainen
Perkeleen vatipäät tossa naapurissa alotti juhlat jo 5:30
(tai sit ovat remunneet koko yön ja heräsin vast tuohon aikaan).
Tää saunassa eläminen on aika perseestä*hmph*
Vaikka illalla väsy olikin, ei uni meinannut tulla, ja heräilin pitkin yötä. Nyt oon ihan silmät ristissä ja rikkipoikkiväsy. Toivottavasti tästä piristyis vielä.
Pakko mennä junalla töihin.
Tää muutaman päivän sairastelu näillä ilmoilla. Ruokahalu ja voimat ihan nollissa
[q]martina, 10.6.2007 18:25:
i suck. :(
[/q]
Etkä sukkaa
Mut itellä palo selkä, kädet ja rinta keskiviikkona ja nyt sattuu ihan perkeleesti. Voisko joku kieltää ton auringonpaisteen Ja mä en todellakaan oo kärventänyt itseäni tahallisesti vaan olin muutaman tunnin ulkona lukemassa, mitä nyt välillä kävin sisällä juomassa ja vilvottelemassa jonkun verran. Mä niin vihaan kesää ja aurinkoa. Nii! Ja ötököitä. On se prkl ku istut sen ajan ulkona että kärvennät pihvit grillissä ja syöt ne siinä niin johan löytyy pattia sieltä täältä. Onpa kivaa töissä kun alkaa varpaanvälistä kutittamaan kun joku verenimijä käynyt sielläkin.
työpaikkahaastattelu
Vietiin katit päivällä hoitoon kaheks viikkoo on jo niitä ikävä....
ja eteinen ja olohuone näyttää vähä autiolta tällä hetkellä :D
Kun asiat on oikeasti huonosti ne on niinku mulla nyt. Olen täysin rahaton, sairaslomalla ja leikkausta odottelemassa jalkani kanssa kun polvi ei pysy enää kasassa (ei tule rahaa saikun aikana, joten olen ihan kusessa! ) ja sit mulle on ilmestynyt oireita jotka viittaavat suoraan paksusuolen syöpään.. Kyllä nyt taas koetellaan...
Korttipelissä on selkeästi jaossa monenlaisia handuja. Joillain on vitun kivaa päivät toisensa jälkeen ja toisilla valvotaan yöt miettimässä asioita.
Oon koittanut motivoida itseäni nukkumaan jo kolmen tunnin ajan, että kykenisin aamulla duuniin, mut ei ota onnistuakseen. Jos ei tapahdu yliluonnollista asennemuutosta parin tunnin aikana, niin taitaa olla aika lopultakin ottaa ne loparit joista oon haaveillut jo kuukauden. Tulee nälkäinen kesä :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 510
- 511
- 512
- 513
- 514
- ...
- 1,566
- Seuraava »