päivän :(

Back to häröily O

Tuli nukuttua "vähän" pommiin ja myöhästysin sen verran pahaasti kokeesta, että sinne ei enää saa mennä näin myöhässä. Ei asia muuten harmittaisi, mutta kun uusintapäivä on kesäkuussa ja mulla sattuu olemaan just sillon työvuoro siihen aikaan. Nyt yritän kovasti pähkäillä miten saisin sen kokeen tehtyä.

Hemmetti kun piti mennä nukkumaan niin pitkään

Päivä on kyl nyt menny ihan päin p:tä aamusta lähtien..*eiei* En tiiä miks en oo ihan hermorauniona, kai se on jotain tyyntä ennen myrskyä jonka jälkeen kaikki seinät kaatuu päälle

Voi vittu. Sellasta sitte.

Vittu, missä ne koko viikolle luvatut ukkoset on? Haluun jonkun tekosyyn, ettei tarttis lähtee pihalle.

Kone kaatunut tämän päivän aikana kahdeksan kertaa. Nyt on pöytätuuletin koneen 'luukkua' vasten, jos saisi noita lämpöjä hieman matalemmaksi. Normikäytössä tää nyt ei kaadu, mutta kun alkaa tekemään meteliä, sit ehtii biisin kuunnella puoleen väliin ja samantien PAM! BSOD! INKVISITION ETEEN! MORDOR!!½

Semi-infernaalinen vitutus ilman mitään kauhean kummallista syytä.

Lämpötila, miksei ympäri vuoden voisi olla semmoiset mukavat, vaikka 18 astetta?

semmonen yks mies joka on ahdistellu jo kaks vuotta eikä se millään lopeta....*uuh* adrenaliini virtaa siihe tahtiin et jos se nyt ilmestyis mun nokan eteen ni tuskin mitää kaunista tapahtuis...*släp* ei sillä varmaan kaikki ihan kotona oo..pelottavaa et tommoset psykopaatit saa kuljeskella vapaana!!!

eipä tartte muuttaa näköjää ku asunto evättiin

[q]UnityF, 21.10.2005 18:14:
itken...
tahon olla yksin ja itkee..
koska aina satutan jotakin josta välitän...
pilaan aina kaikki..
olisi niin paljon parempi kun olisin nyt ilmaa..
se tunne vain voimistuu..
tahtoisin lentää vain pois mut en osaa sitäkään pilaisin senkin jotenkin..
itken..
itken ja kuuntelen musiikkia..
ehkä se kuuntelee mua mut jossain vaiheessa kappalekkin vaihtuu ja uusi tulee tilalle mut mun elämä jää silti jää polkee tähän paikoilleen..
itken ja tunnen pahaa oloo. .
huudan seinille mut ne ei vaan vastaa..
pyyhin kyyneleeni ja itteni..
ehkä parempi niin.
[/q]
Ja sitten otamme itseämme niskasta kiinni ja tajuamme että "hei, hemmetti x+n otusta jopa oikeasti rakastaaa tätä kivaa peikkoa"

Firman ilmastointi paskana jo toista päivää! Tää on yhtä helvettiä, tuntuu että happi loppuu

Tää vitun puhelu taustalla!!!

[q]Super-Kerttu, 29.5.2007 19:59:
Hemmetti miten kauhea olo.. Kurkku kuin raastinrauta, kaikki lihakset kipeet ihan kuin olis jyrän alle jäänyt..ja väsyttää.. Hyvä, että paria metriä jaksaa kävellä. En tajua mikä kuoleman virus muhun on tän vuonna iskenyt.. *sars**uuh**nyyh*
[/q]

oot kyllä kokoajan kipee.. ainakin postausten perusteella :( ihan normiflunssaako?

[q]Android,
Tosin tänään ei varmuudella ukkosta nähdä, yöllä on pieni mahdollisuus. Tällä hetkellä yksi ukkosrintama lähestyy pääkaupunkiseutua lännestä.
[/q]

Ooknää joku Pekka Pouta vol 2?

Lupaaks, et huomenna ei taivas repee ku oon polkemas töihi?

[q]Aycan, 29.5.2007 19:15:
semmonen yks mies joka on ahdistellu jo kaks vuotta eikä se millään lopeta....*uuh* adrenaliini virtaa siihe tahtiin et jos se nyt ilmestyis mun nokan eteen ni tuskin mitää kaunista tapahtuis...*släp* ei sillä varmaan kaikki ihan kotona oo..pelottavaa et tommoset psykopaatit saa kuljeskella vapaana!!!
[/q]

Lähestymiskielto?

tänäänkin darra.
onneksi olen jo kotona ettei tänään tule lipsahdusta:)

[q]nomic, 29.5.2007 20:05:
Kone kaatunut tämän päivän aikana kahdeksan kertaa. Nyt on pöytätuuletin koneen 'luukkua' vasten, jos saisi noita lämpöjä hieman matalemmaksi. Normikäytössä tää nyt ei kaadu, mutta kun alkaa tekemään meteliä, sit ehtii biisin kuunnella puoleen väliin ja samantien PAM! BSOD! INKVISITION ETEEN! MORDOR!!½
[/q]

Heitä vettä kiukaaseen nii jäähtyypi ..

[q]Coleman, 29.5.2007 20:57:
Vitututus jolle en ole löytäny vielä syytä
[/q]

Mä voin antaa pari sattumasektorin vaihtoehtoo...

Savo?

Pieksämäki?

Saatanan savo?

Joku muu, mikä? - Maa-alue etelä-suomen ja lapin välissä?

höh... tuli heikompia tuloksia tenteistä ku luulin.. harmittaa, jos en nyt sit saakaa sitä pääainet jota haluun jos se kaatuu muutamaan kämyyn tenttiin.. äsh.

Vaihteeks ei saanu unta ja sit oli pakko viel rypee jossai metikössä.. Tää päivä ei näytä lupaavalta.

O