päivän :(

Back to häröily O

[q]Super-Kerttu, 30.5.2007 07:12:
---
ella_, 29.5.2007 20:28:

oot kyllä kokoajan kipee.. ainakin postausten perusteella :( ihan normiflunssaako?

---

Hauskinta tässä on se, että edelliseen 18 vuoteen, en ollut kertaakaan kuumeessa ja muutenkin todella vhän kipeä. Tänä vuonna aloitin sairastelun helmikuussa ja sitä on jatkunut vaihtelevasti tänne asti. Kai ihan tavallista flunssaa. Vituttaa, kun lääkärissä ei tutkita kunnolla. Aina vaan määrätään antibiottia, mikä ei auta. Ei kai tähän mikään auta. Lopettaisivat vaan.. *justjoo**uuh**nyyh*
[/q]

Kuulostaa hiljalleen joltakin altistumiselta homeelle tms.

Sataa sataa, helvetisti sataa, sataa varmaan koko päivän :( Tarvitsen lomaa, koska olen ihan loppu jo tähän duuniin eikä dieetti pidä ;(

Hauskinta tässä on se, että edelliseen 18 vuoteen, en ollut kertaakaan kuumeessa ja muutenkin todella vhän kipeä. Tänä vuonna aloitin sairastelun helmikuussa ja sitä on jatkunut vaihtelevasti tänne asti. Kai ihan tavallista flunssaa. Vituttaa, kun lääkärissä ei tutkita kunnolla. Aina vaan määrätään antibiottia, mikä ei auta. Ei kai tähän mikään auta. Lopettaisivat vaan.. *justjoo**uuh**nyyh*
[/q]

mul on muuten sama.. ainakin 2 flunssaa ja angiina sairastettu tähän mennessa, ja täl hetkellä mm. silmätulehdus. Hauskaa, kun suurimman osan ajasta on sairaana! pitäsköhän todellakin hankkia joku homemittaus? :o

varmaan tän vuoden paskin päivä, miksei tää jo lopu. Hyppäis nyt kello pari tuntii eteenpäin et pääsis edes nukkumaan.

---

oot kyllä kokoajan kipee.. ainakin postausten perusteella :( ihan normiflunssaako?

---

[/q]

joo nyt kyllä nyrkkiä pöytään ja kunnon tutkimukset. ei kukaan sairasta puolta vuotta normiflunssaa. onko sun veriarvot kunnossa? voisko olla ezzyn ehdottamaa hometta? ettei olis jotain autoimmuunijuttua, me suomalaiset ollaan kai ihan ykkösiä niiden kehittämisessä?

Luulin, että mulla olis kesällä paljon töitä, mutta paskan marjat. Ennen kesälomaa mulla ei ole kahteen viikkoon töitä. Mitä helvettiä mä teen sitten ton 6 viikon aikana kun en haluu tuhlata säästöjä No onneks sentään saa lomarahat neljästä viikosta, mutta silti. Toivottavasti edes heinäkuussa ja elokuussa olis enemmän töitä.

[q]Hyzenthlay, 30.5.2007 08:06:
---
Super-Kerttu, 30.5.2007 07:12:

---

mul on muuten sama.. ainakin 2 flunssaa ja angiina sairastettu tähän mennessa, ja täl hetkellä mm. silmätulehdus. Hauskaa, kun suurimman osan ajasta on sairaana! pitäsköhän todellakin hankkia joku homemittaus? :o
[/q]

Mulla oli pari vuotta sitten sairastelun vuosi... Sairastin useamman korvatulehduksen, yhden angiinan ja useamman kuumeen sen vuoden aikana. Lääkärissä yritettiin tutkia, mutta mitään ei oikein löytynyt.. Oletettiin, että se oli sitten sitä, etä vastustuskyky oli vain koko ajan alentunut ja onnistuin sen vuoksi nappaamaan ajan uusii pöpöi, eikä elimistö ollut tarpeeksi vahva puolustautuakseen oli kyllä inhaa... omalla kohdallani tämä meni sitten vain ohi, mutta suosittelen kuitenki tutkitutttaa kunnol!

Helvetti. kiskoin itteni sängystä ajoissa kouluun, kun tarkotus oli lähtee Espoon Emmaan taidetta katteleen.. Mutta koska oisin joutunu lähteen sielt aiemmin (eikä ollu rahaa paluulippuun), niin opettaja ei suostunu mihinkään "erikoisjärjestelyihin".. (muille siis maksetaan meno-paluu..)
Vituttaa olla näin köyhä!! ..varmaan tulee hauskat valmistumisjuhlat perjantaina, kun budjetti on 0,30e.. ARGH.

---

---

[/q]

eiks sul oo otettu mitää verikokeita yms juttuja, ku eihän toi oikeesti oo mitenkää "tervettä" enää ku oot koko ajan kipee

pakkaaminen on persiistä*hmph* enää viikko aikaa ArrgH

[q]Super-Kerttu

Homeeseen en usko..Sairastelu alkoi helmi-maaliskuun vaihteessa ja muutin uuteen asuntoon huhtikuun lopulla.. Joten jos molemmissa asunnoissa on hometta, niin sit mulla on maailman paskin säkä!!!

[/q]

Mites duunin mahdollinen homeongelma? Eihän se välttis kotona ole.. Meillä duunissa moni sai flunssan oireita ja ne johtuivat duunirakennuksen homeesta. Tosin hometta ollut varmasti vuosia talossa ja altistusta myös.

terkkuja luennolta. on muuten tosi tylsää.

[q]Jutu, 30.5.2007 12:51:
Luulin, että mulla olis kesällä paljon töitä, mutta paskan marjat. Ennen kesälomaa mulla ei ole kahteen viikkoon töitä. Mitä helvettiä mä teen sitten ton 6 viikon aikana kun en haluu tuhlata säästöjä No onneks sentään saa lomarahat neljästä viikosta, mutta silti. Toivottavasti edes heinäkuussa ja elokuussa olis enemmän töitä.
[/q]

tuut mun kans pyöräilee :)

[q]Hyzenthlay, 30.5.2007 15:02:
vittu! pitääkö olla näin köyhää. Tarttisin täksi kuuksi ainakin 400eur enemmän, että pärjäisin. Voi sanoo jo tässä vaiheessa, että kesä (lue: syksy) on rahallisesti aika pilalla..
[/q]

jeps, semmosta se on nyky-yhteiskunnassa (hyvinvointi missä?)

[q]thomas, 30.5.2007 15:04:
jeps, semmosta se on nyky-yhteiskunnassa (hyvinvointi missä?)
[/q]

..vielä kun on yritänyt tehdä kaikkensa, että talous olisi kunnossa, niin siltikin käy näin. Ei vaan oo tarpeeks työvuoroja mulle, ja hyvähän tässä kesän alussa on mitään uutta työtä etsiä.

toivottavasti :s Vois olla se päivä vaikka huomenna, nihkeetä juoda skumppaa yo-juhlissa, kun alla on maksimivuorokausiannos erinäisiä tulehduskipulääkkeitä *toktok*

Forza jäi ny si kesätauolle :(

[q]Takyon, 30.5.2007 20:13:
Joku pälli on käynyt poistamassa mun autostereot sillä aikaa kun olen ollut töissä, eli keskellä kirkasta päivää >:/

Ja mikä huvittavinta, auto on ollut parkkihallissa johon pääsee vain avainkortilla..

Noh, onneks ei ole muuta kadonnut eikä mitään murtojälkiä ole ainakaan näkyvissä.
[/q]

Ei saakeli :D Mielenkiintoista.

En jaksa yhtään arvostaa aikaisia herätyksiä kun on yön aikana kerennyt nukkumaan parin tunnin ajan, kun ei ole saanut mitenkään unta.

Rahat ollu finaalissa jo pari viikkoa ja pitäis 2 autoa katsastaa ja lähteä Poriin "juhlimaan" omaa 30v:tä lauantaina suoraan duunista...raah vittu mä kaipaan lomaa ja tuplaliksaa...

O