päivän :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 501
- 502
- 503
- 504
- 505
- ...
- 1,566
- Seuraava »
Asiat.
[q]-Santtu-, 27.5.2007 23:50:
Ihan ihme asioista otan pulttia, ja tuntuu et tahallaan kelailen juttuja joista tulee huono mieli..
Miks miks miks miks?? *toktok*
[/q]
Mulla _ihan liian_ usein sama ongelma ja miettiny kans et miks helvetissä sitä kiusaa itteään...ihan turhaa touhua.
mä hukkasin mun avaimet, kaikki, perkele sentää!!*toktok*
Aamulla olin lähdössä töihin ja etsin mp3:sta, niin tajusin et unohdin sen nurtsille metriksen viereen lauantaina kun otin valokuvia:( ei ollut enää siellä:(((((
kiukuttaa ja väsyttää.. pitäs olla viel liikeneuvottelu kohta ja siel pirteenä ja aktiivisena. ei kiinnosta. haluun lomalle.
[q]mayah, 28.5.2007 16:48:
Ulkona on aivan mielettömän ihana ilma, eikä oo mitään paikkaa mihin mennä, eikä ketään kenen kanssa siellä olla :(
[/q]
Tosta meni kuusi minsaa ni ajatustenlukijana soitin, et tuu ulos! Täällä on ihanaa ja lämmintä ja kesä!
Tosi uuvuttava työpäivä ja väsyttää hirmusesti.
Onneks on jo torstai ja enää pari tuntia töitä tänään jäljellä.
Vituttaa kun vituttaa..enkä tiedä miksi. Pitää olla vielä töissä ja ei huvita yhtään - asiakkaat kärsii, minä kärsin... kesämasennuksesta
oon ihan wasted...
*laattail*
[q]mayah, 28.5.2007 20:38:
Mut ens kerralla :)
[/q]
Onneks kesä on vasta alussa
En tiedä johtuuko väsymyksestä mut kiukuttaa ihan vitusti just ny :/
niin heikko olo...
yöks
Toinen yö putkeen ku herätys 4:15 auringon kanssa. Tai noh, kissan kanssa, joka välttämät haluu vaihtaa pentujen pesää.. Väsyttää niiiiiiiiiin paljon, et oksettaa. Hitto mä sanon, jos tää jatkuu joka öisenä fiaskona kunnes pennut on parin kuukauden ikäsiä.. Ja joo tohon on pakko herätä ku kantaa pennut sänkyyn ja yrittää viedä niitä puuhun kasvamaan.. Kofeiinitabut naamarii ja yritetään olla mukavia
tuntuu siltä ku mahassa olis tehty ydinkoe :(
viime yö oli yhtä helvettiä. nukuin ehkä muutaman tunnin yhteensä, jatkuva paha olo ja *laattail* sekä pyörtyminen muutamaan otteeseen, sekä sit herääminen siitä ja hillitön tärinä ja se outo olo ku ei kässää yhtään et kuka on ja missä, tosta "heräily tärinästä" johtuvat mustelmat ym. vammat ympäri kehoa.
prkl kun ei saa nukuttua kunnolla. ärsyttää olla rättiväsynyt kokoajan.
[q]Freja, 29.5.2007 08:03:
Huomaa et on kesä. Yöllä en ehkä niin heräile vaikka hikoilisin viis miljoonaa litraa, mutta aamulla sen sitten huomaa kun on ihan helevetin paha olo eikä mikään mee alas. Väkisin vedin pari isoa lasillista vettä, että vähän paranisi olo.
[/q]
mulla oli tänään kans aamupahoinvointia! mut et miks se johtuu kesästä?
Töissä oli aika hektinen päivä, oli kai yksinkertaisesti vain aivan liikaa asiakkaita siellä yhtaikaa hoitamassa asioitaan. Papereita, papereita, papereita ... ja torstaina on taas istunto.
*ittu hajoon kohta spss-harkkatyön kanssa
Oon noin puolessa välissä koko työtä, nyt vaan alkaa lopullisesti loppua ymmärrys
En tajua seuraavasta kymmenestä tehtävänannosta sanaakaan, hyvin menee
[q]Yallu, 26.11.2009 15:30:
---
Timce, 26.11.2009 15:16:
http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1785940
Kaikille ei vaan toi äitiys/Isiys sovi.
---
Tietyissä kulttuureissa sylivauvojen korvat kyllä rei´itetään. Ei tuossa nyt sinällään ole mitään erikoista.. Ihan Suomessakin tehdään näin ja ihan tänä päivänäkin vielä ja ei ole mikään uusi juttu Suomessa..
[/q]
No juu mutta suomessa ei kuitenkaan ole ko. kulttuuria ja, tässä tapauksessa vanhemmat tuntien on pelkästä turhamaisuudesta kyse*justjoo*.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 501
- 502
- 503
- 504
- 505
- ...
- 1,566
- Seuraava »