päivän :(

Back to häröily O

Tyhmää ilkivaltaa mummon kerrostalossa.
Käytiin siellä kylässä ja mietin et mitä helvettiä rappukäytävällä oli kun meni kurkku tukkoon ja silmät meni punaiseksi ja alkoi kurkkuu kutittaa ja yskittää ja silmät vuotaa. Kialla sama juttu.
No mummolla vähän helpotti, lähin sit mummolle kauppaan ja sama homma rappukäytävässä mut nyt oli onneksi jo poliisi alhaalla jolle kerroin ja ne meni tutkii asiaa.
Kaupas käytyäni ja tulos takas mummolle niin paikalle oli tullu jo paloautoo ja ampulanssii jne jne. Rappu oli kiinni ja niin ootin vaja tunnin että pääsin sisää kun ne tuuletti sitä ym. Kaikki asukkaat tarkastettiin. Onneksi Kialla ja mummolla ei oo mitää hätänä mut mua pyöryttää ja kutisee kurkku edelleen.

Kuka on niiiiin idiootti että tekee tollaista, toivottavasti jää kiinni, viellä kun lähin niin ei ollu selvinny mitä se oli tarkalleen mut pippurikaasua ne epäilee & että se oli lähtöisin kuudennesta kerroksesta.

talous+-0 mitähän sitä nyt tekee :( masentavaa.

Yö meni aika huonosti nukkuen, eilisen kipsin vaihdon jälkeen varpaat särkeny ja onnistuupa kipsi useammasta kohdasta painamaankin. Noh onneks tunnin päästä vaihdetaan uuteen.

hirveän turha ja yksinäinen olo.. ahistaa ja stressaa.. mikää ei tunnu miltää. tahtoo jonneki poispois.. lämpimään syliin.. jonkun, joka sanois et kaikki on hyvin et vois unohtaa kaiken tän paskan..

[q]jeesboks, 31.5.2007 09:50:
Yö meni aika huonosti nukkuen, eilisen kipsin vaihdon jälkeen varpaat särkeny ja onnistuupa kipsi useammasta kohdasta painamaankin. Noh onneks tunnin päästä vaihdetaan uuteen.
[/q]

Voe voe, jaksamista!

Mä taas en oo saanut nukuttua tällä viikolla Silti pitäis jaksaa töissä

Humalainen päivä.

Pitäs vissii olla hyvil fiiliksil liikentees mut ei nyt oikeen natsaa.

[q]Freja, 26.6.2007 09:49:
---
lostgone, 26.6.2007 09:43:
*lohduttel*Toivottavasti sulla oli ees kivaa pohjoisessa.

---

Oli kivaa
[/q]Sepäs kivaa*joo*
Kivaakin kivempaa kuulla, että sulla oli kivaa.
Voisi sanoa siis, että sulla oli kiva reissu?*hihu*

[q]Freja, 26.6.2007 01:39:
Tuun pitkältä lomalta takasin etelään ja si ei vittu kommentin kommenttia tai quoten quotee! Vähäks tuli masis olo, eiks kukaa ollukaan kaivannu mua
[/q]*lohduttel*Toivottavasti sulla oli ees kivaa pohjoisessa.

[q]Little Sunshine, 29.6.2007 08:46:
Toisten nurkissa asustelu...[/q]

meitähän on täällä raumalla näköjään useampikin toisten nurkissa pyörimässä!

:D

[q]lostgone, 26.6.2007 09:43:
*lohduttel*Toivottavasti sulla oli ees kivaa pohjoisessa.
[/q]

Oli kivaa

No en olis halunnutkaa nähä vanhaa ystävää
Vitun päällekkäisyydet ja mutkamatkat.
Meen si himaan möksään.

Nyyh.. Loppui (tähän mennessä paras) työharjoitelu.. Mukava henkilökunta ja ihanat potilaat.. Mutta ei kai sitä pidä suremaan jäädä; elämä jatkuu ja "parannettavia" tulee aina lisää

[q]Zenni, 31.5.2007 21:00:
[Polttareiden saldoa]
[/q]

Kiitos rakas mun päivän :D :stä. Mut yksi kysymys, MIKSET SÄ OLE TEKSTANNUT MULLE MITÄÄN?! :'( TEKSTARIT JAKOON!

[q]Zenni, 31.5.2007 21:07:
---
KooKie, 31.5.2007 21:05:
[--] TEKSTARIT JAKOON!

---

Mun oli pakko poistaa ne kaikki, koska en voinu enää kiduttaa itteäni yhtään enempää. :|
[/q]

Tais olla vakiokrapula saikulla? :D

Takaisin Suomessa ja viel 57 päivää pitäis olla tääl ennenkun pääsee pois taas.

[q]martina, 1.6.2007 09:01:
rahahuolet... :(
[/q]Opintolaina?*joo*

Muutin eilen ja nyt talossa ihan hirvee sotku minkä järjestelyyn menee pieni iäisyys

Ei voi sitten pieni ihminen tajuta harrastaa liikuntaa, kun liikkumattomuus aiheuttaa esim. alaselän ja kinttujen kipeytymistä.

Hierojallekaan ei näköjään pääse ihan tosta vaan. :(

Kahden viikon sisään näyttäis olevan 3:t hautajaiset... Keskiviikkoinen kaljankittaus ( =vedetään megakännit että unohdetaan hetkeksi) ei toiminut tälläkään kertaa. *hajottaa

Tää flunssa *toktok* Päähän sattuu sen verran et on vissii litroittain möhnäräkää aivojen paikalla

Tilin saldo tänään

O