päivän :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 499
- 500
- 501
- 502
- 503
- ...
- 1,566
- Seuraava »
työkaveri lähtee äkkilähtönä bulgariaan hermolomalle tänään. Sai mutkin tajuamaan miten paljon OIKEASTI tarviin lomaa ja uusia maisemia!
Oma ulkomaanreissu saa odottaa elokuun loppuun asti *nyyh**grr**nyyh* parin viikon eka lomaputki nyt onneksi juhannuksena jo, mutt SILTI!
vittu että on paskaa!!!
ärh koskee päähän menin sitten eilisiltana käymään baarissa yhdellä.
No en ottanu kuin 3x0,5l olutta ja tulin kotio tuossa klo0:30 ja nyt jomottaa.
Ja töihin pitäs lähteä *eikä* perkeleen kevät nappaa ihan kympillä.
heh, voiskohan sitä ottaa pari rohkasevaa ennen tonne menoo :D
Lääkäri puol kahelta. Pelottaa iha vähäse.
http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1785940
Kaikille ei vaan toi äitiys/Isiys sovi.
[q]violet_angel, 24.5.2007 12:24:
Riippuu leikataanko se sulta, vai vedetäänkö? Ylhäältä vai alhaalta? Leikkauksen jälkeen on kipeempi ja jos on ylhäältä ni se ei oo niin kipee.
[/q]
Vedetään ylhäältä ja leikataan alhaalta no toivottavasti saisin sit kunnon kipulääkkeet, jos tossa on se mahdollisuus, että se kipeytyy :S ääliönä sopinu seuraavaks päiväks menoo. Mullekin on tullut jonkinnäköinen hammaslääkäripelko, ja ehkä siks kun en oo siellä säännöllisesti käynyt. Tästä lähtien aion käydä. Kiits :) toivottavasti menee hyvin, sitä vaan pelkäää :(
Oikeestaan eilisen päivän :( , joskin hammas"koloa" särkee vieläkin...
Ote blogistani "muualla":
Tänään menetin loputkin viisaudestani. Matka oli pitkä ja tuskainen. Aika hyvin sain pidettyä ajatukset pois välttämättömästä pahasta, Buranan, ruummillisen rääkin ja Jack Sparrowin hykerryttävän leffan avulla. Mutta kun leffa oli ohi alkoi jännitys ja pelko hiipiä ajatuksiini ja koko kroppaani. EN selvinnyt pelkillä mieltä piinaavilla ajatuksilla, vaan kärsin huonovointisuudesta, lievästä vapinasta ja kokonaisvaltaisesta levottomuudesta. Olin myöskin aika itkuherkkä, ja yksi väärä ajatus Murmelilta, niin sain pidätellä kyyneleitäni täydessä punaisessa putkessa punaisten aurinkolaiseni takana.
Odotushuoneessa täytin esitieto kaavaketta ja laitoin sairaussarakkeen "muu" kohtaan sairaudekseni hammaslääkärikammon. Sen verran levoton olin, etten malttanut pysyä kaavakkeen täytön jälkeen paikoillani, vaan kävin vielä paniikki pissalla. Jalkani ja käteni eivät totelleet minua aivan täydellisesti jaan kompuroin kynnykseen ja tiputin wc paperin lattialle. Palatessani odotushuoneen penkille ja katsoessani Murmelia, lääkärin ovi aukesi ja samalla minun sydämeni jätti lyönnin lyömättä. Ovesta tuli ulos vasta edellinen asiakas. MIKSI HELVETISSÄ MINUA PELOTTAA YKSI HAMMASLÄÄKÄRI KÄYNTI NÄIN PALJON???
Vihdoin tuli minun vuoroni ja pelkopotilaisiin erikoistunut hammaslääkärini osasi olla hellä ja asiantunteva. Vaikka puristin housun resoriani koko toimenpiteen ajan ja hikosin kauttaaltani, toimenpide sujui kivuttomasti ja hyvin. Hammas lähti irti yhtenä kappaleena ja minä sain tupon suuhuni. Noustessani istumaan hammaslääkärin penkillä jännitys laukesi ja alkoi hillitön vapina. Jos olisin laittanut käteni vispikemaa täynnä olevaan kulhoon, ei aikaakaan kun kulho olisi ollut täynnä kermavaahtoa. Silmistäni valuivat kyyneleet ja tärisevällä äänellä vakuutin paperia ojentavalle hammashoitajalle olevani kunnossa, kunhan vain tärinä loppuisi.
Hetken istuttuani paikoillani ja tasattuani olotilaani uskalsin nousta jä lähteä apteekin kautta kotiin. Nyt puudutus ja verenvuoto on lakannut ja kivut pysyvät särkylääkkeiden avulla kurissa. Huomisen meinaan lääkärin luvalla olla kotona ja nauttia vielä särkylääkkeiden tuomasta autuudesta.
Olen vihdoin kolmen vuoden etsnnän jälkeen löytänyt oman hammaslääkärini! Vielä kun löytäisin sen Gynekologin XD...
hirveä stressi päällä...huomenna jo perjantai 25.5....ensimmänen tuomiopäivää mulle*hikoil*
Ihan paska päivä. Eilinen oli jo tarpeeks paska, mutta tää lienee jo yliveto. Mitäköhän sitten huomenna on luvassa???
[q]Fresia, 23.5.2007 18:14:
Ystävä, joka purkaa miljoonatta kertaa kaiken pääsykoevitutuksensa muhun. Ja erittäin ilkeällä tavalla Että sellainen kiitos siitä, että olen tukena. [size=8]Tajuaisin jos ois eka kerta, mutta tätä tapahtuu noin kerran viikossa...[/size]
[/q]
Kunpa ihmiset vaan tajuais, ettei toinen ole roskapönttö....
Raja tulee jossain aina vastaan.
mun muru ei pääse metsään*uuh*
Ja taas on pelkkää paskaa!!
[q]Freja, 24.5.2007 21:08:
Ei siin sillee, ku ei noi neljä ees satu ku ne kököttää tuol. Ni eihä niit sillo ees tarvis poistaa?
[/q]
se on vaan ajan kysymys, millon ne aiheuttaa jonkun tulehduksen :/ mullakin alettiin kattoon jo n. 5 vuotta sitten, että noi pitäis leikata, mut oon vaan vältelly hammaslääkäriä. Nyt on sit puolet leuasta kipeenä ja ikenet turvonneena ja antibioottikuuri sitä varten. Kyl näistä jo täs vaiheessa haluaa eroon. Mut jos ei ne mitään tee, niin ei niitä oo sillon syytä leikata (en kyl tiedä miten yleistä se on).
Tääl on varmaan ilmastointi hajonnut koko rakennuksesta, kuumahhh ;(
Töihin :(
Pää kipee, ihottuma sattuu ja kutiaa, väsyttää, nälkä, eikä mitää jaksais tehä!
Nukkunu yön tosi surkeesti, kolottanu joka paikkaa ja kuumetta 38!
aamufightclub
tää olo!!
pelottaa mennä lekuriin.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 499
- 500
- 501
- 502
- 503
- ...