päivän :(

Back to häröily O

voi perkele tuo sataa kaatamalla,en voi mennä edes lenkille tänään!*grr*

niin yksinäistä hommaa tää tenttiin lukeminen joka ikinen päivä, kun yritän keskittyy tähän lukemiseen, niin seinät kaatuu päälle!

- En osaa pitää turpaani tukossa.
- Hemmetin tylsä alkava työpäivä.
- En ajattele koskaan asioita ihan loppuun saakka.
- Toimin ja ajattelen vasta sitten.
- Väliin jäänyt punttitreeni.

:( vituttaa aivan suunnattomasti taas kaikki.

hatuttaa vieläkin viikolla selvinneet/käyneet tapahtumat. noh, onneks pääsee tänään kaikkea pakoon porukoille.

Jotenkin taas on ihan suru olo jos joku sanoo jotain väärää niin alan varmaan pillittää. Nyt on vaan sellai olo ettei jaksa mitään,haluu vaan kiertyä kerälle, nukkua ja unohtaa tää pahaolo

Vasyttaa, vasyttaa ja viela kerran vasyttaa...

Paska olo, kurkku sattuu, kyljet ja selkä on hiton kipeet yskimisestä ja kuumekkin taas vaihteeks noussut. Mä haluun kotiiin... Taidan jättää vapun väliin...

[q]mayah, 4.5.2007 07:13:
Tästähän näyttäisi muodostuvan mukava päivä. Äiti soitti juuri, mamma on nukkunut pois viime yönä.
[/q]

Friday blues tai jotain :/

Viime yönä en saanu unta oikeestaan ollenkaan, ja tääki päivä on menny ihan koomassa. Pitäs vielä jaksaa pyykitki ripustaa vaikka tuntuu silt et meinaa nukahtaa pystyyn ja silmät menee kii jo itestään. Ja huomenna aamulla pitäs herää jo seiskalta.

Tämä kaikki tarkottaa siis sitä että jää sittenkin Supercoolejen päättäjäiset väliin.

Harmittaa niin vietävästi, mut joskus on pakko tehä "fiksuja" päätöksiä, ja miettii vähä pidemmälle kun et mitä tekis just täl hetkellä mieli tehä...

[q]pipa, 24.4.2007 08:24:
Mä oon niin kipee!! mikään pysy sisällä minuuttia pidempään ja kuumetta. Ihan ku olis pikkulapsi, on taas äitiä ikävä ku on niin heikkona. *uuh**hikoil**poks**nyyh*
[/q]

tiedän ton tunteen

Isällä todettiin eilen syöpä.

[q]Super-Kerttu, 26.4.2007 14:27:
Tää helvetin hedari! Mulla on varmaan aivokasvain ja kuolen pois.. 2 kk enemmän ja vähemmän särkenyt päätä päivittäin.. tai sit se on vaan tää vitun flunssa, joka on asettunut muhun taloksi!
[/q]

Millon oot viimeks tarkistuttanu näkösi? Huomattavasti yleisempi päänsäryn syy kuin kasvain :D

Huuuuuuh vittu et hajoo duunissa pää ja sit tulikin mieleen et huominen on vapaana mulla...voi huh hellettä mut se oliskin viikon ":)"

Kuulin just et mun läppäri onkin vähän huonommassa jamassa kun mitä aluks luulin, eli ihan pirun kalliiks olis tulossa sen kuntoon saaminen. Ei siinä mitään, mut kun siinä olis vielä hetki sitten ollu takuuta jäljellä eikä sitä suostuttu sinne ottamaan.*grr* Ei helvetti.*nyyh*

äh.. kävin lääkärillä tänää.. pitkään olin sinne menoa jo pantannu. Ensin sain oottaa lääkärille pääsyä kaks tuntia. Sit lääkäri kuunteli mun keuhkoja ja vähän tökki mun kylkiä. Sitte se totes et on ihan normaalia et kovan yskän jälkee rintaan sattuu.

Luultavasti mun keuhkopussi on ärtyny tai sit joku kylkiluu on menny paskaks.. Tähän lääkärin neuvo: "oota pari päivää, ja jos toi olo pahenee ni hakeudu viikonloppuna terveyskeskukseen. Jos sattuu, ni ota buranaa".

Hyvin taas lääkäri osas.. Sattuu ihan vitusti aina ku vetää henkeä. Sit pitäs viel hengitellä koko ajan syvään ettei keuhko vahingoittuis enempää.

Meni kyl aika hyvin luottamus taas tohon terveyskeskuksee..! *grr**dissaa*

Mieli maassa.

eilinen ilta ja sen tapahtumat *uuh**nyyh* nyt on niiku överipaskafiilikset...ja huomen ois 9-19 duunia

[q]Kit^, 26.4.2007 15:21:
Meni kyl aika hyvin luottamus taas tohon terveyskeskuksee..! *grr**dissaa*
[/q]
Meilläpäin sitä on alettu kutsuu arvauskeskukseks just tollasten juttujen takia.*dissaa*

Yksityiselle vaan jos ei tuolta saa kunnon palvelua.

[q]sapeli, 26.4.2007 20:24:
Kauniita päiviä tulee lisää
[/q]
onneksi

O