päivän :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 480
- 481
- 482
- 483
- 484
- ...
- 1,566
- Seuraava »
ei tästä siivoomisesta tuu mitään, kokoajan keskeytyksiä. nyt pitää lähtee hakee kissalle brikettejä :E.
[q]Sand3, 26.4.2007 20:23:
Koko kaunis päivä mennyt hukkaan
[/q]
Kauniita päiviä tulee lisää
Koko kaunis päivä mennyt hukkaan
Tassu paloi töissä,kun tyrin kiehuvat teevedet:( Eikä edes sillä tavalla et olis syytä jäädä saikulle,vaan sillai et sattuu vaan aivan helvetisti.
*itsepuhaltamis*
Joudun antamaan itselleni taas oikein aplodit tästä hillittömästä tuhlaamisesta...rahat ihan finaalissa taas!!!*nyyh*!ois vapaa viikonloppu ja vielä vappuki edessä...ei voi varmaa ku maata himassa...ei näin*eiei*
Millonhan HBO oppii lopettamaan sarjat ajoissa? Oisin niin toivonu että ees Prison Break ois lopetettu 2. kauteen, mutta ei. Pitää väkisin rahastaa ja venyttää juonta. Saakeli. No eipä tarvii enää kattoo
[q]niomic, 26.4.2007 20:28:
---
MiMoSa, 26.4.2007 15:07:
Kuulin just et mun läppäri onkin vähän huonommassa jamassa kun mitä aluks luulin, eli ihan pirun kalliiks olis tulossa sen kuntoon saaminen. Ei siinä mitään, mut kun siinä olis vielä hetki sitten ollu takuuta jäljellä eikä sitä suostuttu sinne ottamaan.*grr* Ei helvetti.*nyyh*
---
Miten niin ei suostuttu ottamaan kun takuuta oli vielä jäljellä? Mikäli voit tämän millään tavalla osoittaa, niin yhteyttä välittömästi kuluttuja-asiamieheen ja pyörät pyörimään!
[/q]
No kun ne sano et eka pitää asentaa windows uudestaan ennenkö ne ottaa sitä jos se asettuskin sillä. Mä en voinu asentaa sitä uudestaan, kun en koneen mukana saanu mitään asennuslevyä... Sain sen sit lopulta kaverilta mut sit oli jo liian myöhästä. :(
toi katuremppa tääl ymmerstassa alkaa käymään jo vanhaks
[q]Freja, 26.4.2007 20:42:
klips
[/q]
Joskus vuonna lapio (2002-2003) asuttiin kämppiksen kans kerrostalossa 2. kerroksessa. Meidän yläkerrassa asui yksinäinen mies.. (huomattiin jossain vaihees ettei kaikki kupit oo ihan siellä missä pitäs)
Me ei saatu:
1. kuunnella musiikkia
2. Laittaa ovia kiinni
3. tiputtaa vahingossakaan mitään lattialle
4. ei saanu käydä vieraita
5. ei saanu käydä parvekkeella tupakalla
6. tv ei saanu olla liian kovalla
ym.................................
koska KAIKKI äänet kuului yläkertaan.. Siellä se mies hyppi tasajalkaa tai hakkas lattiaa jollain mitä ny käteen sattu sopimaan..
Huusi ja haukkui meitä ämmiksi. Tupakalla ei saanu käydä vaikka asunnon omistaja sanoi että ehdottomasti saa. Se häiritsi hänen kahvituokioitaan.
Pahin mitä se äijä mulle huus oli kerran illalla ku tulin töistä nii se ukkeli huus ikkunasta : "seuraavan kerran ku kävelet mua vastaan niin mä hakkaan sun päätä tohon kiviseinään"
Sitte joku vuos pari sen jälkeen ku muutettiin pois niin ex-kämppis oli nähny sen ukkelin vissiin kaupungis tms. nii se oli käskeny kämppiksen tai mun palauttaa sen fillari jonka me oltii kuulemma pöllitty... w000t!? hahahahah!! just!
ihania naapureita vai mitä?!
[q]kottarainen, 27.4.2007 00:47:
-clips-
[/q]
Aika kamala juttu. :( Toivottavasti se tosta vähän asettuis ja edes yrittäis ymmärtää vähän suakin.
[q]Freja, 26.4.2007 20:42:
---8<-------klips-------8<------------
Joskus oli heidän joku tuttunsa kirjoittanutkin samantyylisestä asiasta Hämeenlinnan johkin lehteen, että ihan kuin vanhukset eivät kestäisi sitä ajatusta, että heidän taloyhtiöönsä muuttaa uusia ihmisiä. ihmiset, jotka ovat pitkään asuneet samassa talossa, eivät hyväksy uusia asukkaita "yhteisöönsä".
[/q]
Tuo sama ongelma tuntuu olevan joka puolella, itse jouduin aikamoisen kyttäämisen keskelle asuaessani taannoin Tampereella Härmälässä. Naapuri jopa soitteli minulle (oli selvittänyt numeroni vuokranantajaltani), kun jätin ikkunan kesällä päiväksi auki. Parasta oli että en kerinnyt kuin talon päädyssä olevalle bussipysäkille kun puhelin jo soi. En sitten tiedä, että miten mummeli ikkunan auki olemisen näki, kun asui kuitenkin vieressä. Ilmeisesti heillä oli vastapäisen talon mummelin kanssa jonkinlainen kyttäyskerho...
Tällä hetkellä uudet naapurini sapettavat isolla kädellä. Naapuri alkaa hakkaamaan seinää heti kun alan kuunnella musiikkia vähänkin lujempaa. MÄ ASUN TEOLLISUUSRAKENNUKSESSA JUNANRADAN VIERESSÄ!!! Ilmeisesti naapurin pariskunta ei vaan siedä bassoa.
Mun mielipiteeni on, että jos ei siedä pientä, järjen ja järjestyssääntöjen puitteessa tapahtuvaan melua, niin sitten voi muuttaa omakotitaloon, mieluiten vielä taajaman ulkopuolelle. Kerrostaloissa kuuluu aina ääniä, niistä ei pääse mihinkään.
paha olla.
[q]Super-Kerttu, 26.4.2007 16:13:
---
Annakins, 26.4.2007 15:47:
Millon oot viimeks tarkistuttanu näkösi? Huomattavasti yleisempi päänsäryn syy kuin kasvain :D
---
Ulkonäkö tulee tarkistettua peilistä tuontuostakin..*nauru* Mut näköä tosiaan ei oo tullut tarkistettua..EHKÄ OLIS SYYTÄ! Tosiaan..Joskus pari vuotta sitten näkö oli vielä ihan jees..Mut äkkiäkös se rapistuu!
[/q]
Munkin pitäis ehdottomasti tarkastuttaa. ei ole varmaan koskaan kunnolla katsottu optikon laitteella*justjoo*. Ja olishan se kiva saada stailit lasit*pepsodent*.
Hajotin varmaan mun puhelimen aamulla kaikessa kiireessä*toktok* Ainakaan en saa sitä enää päälle millään konstilla, no, oli se kyllä aika vanhakin jo..*nauru*
[q]Miinapiina, 27.4.2007 09:52:
---
crissy, 27.4.2007 09:42:
-juttu-
---
ahahah kuulostaa hauskalta (paitsi tuo päätä kiviseinään läppä), mutta varmaan todellisuudessa oli kaikkea muuta
[/q]
Kysy vaikka H3liltä!
[q]H3li, 27.4.2007 11:25:
---
crissy, 27.4.2007 09:42:
---
Freja, 26.4.2007 20:42:
Sitte joku vuos pari sen jälkeen ku muutettiin pois niin ex-kämppis oli nähny sen ukkelin vissiin kaupungis tms. nii se oli käskeny kämppiksen tai mun palauttaa sen fillari jonka me oltii kuulemma pöllitty... w000t!? hahahahah!! just!
ihania naapureita vai mitä?!
---
eiku se oli onkinu mun numeron jostain ja kuumotteli soittelemalla. hahah!
[/q]
Niinkö se oli!!!!!!!! w000t!! hahahahah!!!!
Ääh, ollu taas hemmetin bueno sää ulkona mut ei oo oikeen saanu mitään aikaseks. Pistää vituuttammaan.
[q]mariq, 27.4.2007 12:57:
Maha taas kipee
[/q]
..ja nyt sattuu päähänkii
[q]Jusna666, 27.4.2007 15:18:
Ei ehkä just nyt vois enempää vituttaa, en tiiä..
[/q]
[q]Kit^, 26.4.2007 15:21:
äh.. kävin lääkärillä tänää.. pitkään olin sinne menoa jo pantannu. Ensin sain oottaa lääkärille pääsyä kaks tuntia. Sit lääkäri kuunteli mun keuhkoja ja vähän tökki mun kylkiä. Sitte se totes et on ihan normaalia et kovan yskän jälkee rintaan sattuu.
Luultavasti mun keuhkopussi on ärtyny tai sit joku kylkiluu on menny paskaks.. Tähän lääkärin neuvo: "oota pari päivää, ja jos toi olo pahenee ni hakeudu viikonloppuna terveyskeskukseen. Jos sattuu, ni ota buranaa".
[/q]
kävin yksityisellä työterveyslääkärillä kun oli kuume ja huono olo jatkunu normaalia pidempää. Ei mullakaan kuulunut keuhkoista mitään. Yksityisellä kun oltiin niin ne kuitenkin halus tulehdusarvot ottaa, jotka olikin korkealla. Tämän jälkeen marssitti mutt keuhkoröntgeniin, jossa vasta selvisi, että oli keuhkoputkentulehdus. -> oikea antibiootti.
Jos olisin menny terveyskeskukseen, olisin saanut saletisti samat ohjeet
terveyskeskuslääkäreiden työinto
- « Edellinen
- 1
- ...
- 480
- 481
- 482
- 483
- 484
- ...
- 1,566