päivän :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 481
- 482
- 483
- 484
- 485
- ...
- 1,566
- Seuraava »
[q]H3li, 27.4.2007 11:28:
joo "palauta se mun fillari minkä pöllit"
[/q]
kai sä palautit sen...??
[q]Slim_Jim, 1.7.2008 21:17:
Ai prklööö.
Kaverien kanssa oltiin puistossa viskomassa frisbeetä, släbäreillä itse painelin.
Släbäri irtoaa jalasta, räpylä hipaisee jotain lasinsiruja / huumeruiskuja / mitälie ruohikossa ja kappas, koko jalkapohjaa halkoo sellanen viilto kuin ois puukolla vedetty.
Pirun kipeä.
[/q]
Kai on rokotukset kunnossa? :) Ja varo ettei tuu verenmyrkytystä. Setä sai verenmyrkytyksen kun joskus astui johonkin naulaan.
En oo varmaan ikinä ollu shokissa mut aamulla olin ... menin hakiksen s-markettiin ostaa safkaa töihin ja jouduin sit todistamaan aika kauheeta tapahtumaa. Myyjä täytti hyllyjä sellasen korokkeen päällä ja yhtäkkiä se kaatui siitä ja löi päänsä vieressä olevaan kärry jonoon ja siitä läsähti maahan kyljelleen. Koko käytävä oli hetkessä täynnä verta ja tää nainen sätkii ku joku kituva eläin. Verta tuli suusta,korvasta...ja sitä oli niin paljon ettei voi ees käsittää et ihmisestä voi verta tulla niin paljon Soitin hätäkeskukseen ja en pystyny ku änkyttää, joten vartija joutu soittaa. Sit meinas tulla oksennus, aloin ihmetellä että mitä helvettiä mä teen ees koko kaupassa - ostin sit vaan röökiä ja kävelin töihin ja seuraavat puol tuntia meni siihen et tärisen ja itken. Koko päivän oon vaan miettiny et onkohan seKIN nyt kuollu..epätodellinen olo vieläki*uuh*
[q]Super-Kerttu, 26.4.2007 16:13:
---
Annakins, 26.4.2007 15:47:
Millon oot viimeks tarkistuttanu näkösi? Huomattavasti yleisempi päänsäryn syy kuin kasvain :D
---
Ulkonäkö tulee tarkistettua peilistä tuontuostakin..*nauru* Mut näköä tosiaan ei oo tullut tarkistettua..EHKÄ OLIS SYYTÄ! Tosiaan..Joskus pari vuotta sitten näkö oli vielä ihan jees..Mut äkkiäkös se rapistuu!
[/q]
Rapistuu.. mä kävin eilen tarkastuttaa ja terppa, meitsi joutuu käyttää kaksia laseja. Lähi ja kauko, et koko ajan toiset kiikarit oltava päässä V*ttu!
Allergia, kuume ja huominen tentti Ja ikävä
[size=8]Tuntuu, että sairaana läheisyydenkaipuu kohoaa uskomattomiin mittoihin...[/size]
[q]sune, 27.4.2007 19:05:
En oo varmaan ikinä ollu shokissa mut aamulla olin ... menin hakiksen s-markettiin ostaa safkaa töihin ja jouduin sit todistamaan aika kauheeta tapahtumaa. Myyjä täytti hyllyjä sellasen korokkeen päällä ja yhtäkkiä se kaatui siitä ja löi päänsä vieressä olevaan kärry jonoon ja siitä läsähti maahan kyljelleen. Koko käytävä oli hetkessä täynnä verta ja tää nainen sätkii ku joku kituva eläin. Verta tuli suusta,korvasta...ja sitä oli niin paljon ettei voi ees käsittää et ihmisestä voi verta tulla niin paljon Soitin hätäkeskukseen ja en pystyny ku änkyttää, joten vartija joutu soittaa. Sit meinas tulla oksennus, aloin ihmetellä että mitä helvettiä mä teen ees koko kaupassa - ostin sit vaan röökiä ja kävelin töihin ja seuraavat puol tuntia meni siihen et tärisen ja itken. Koko päivän oon vaan miettiny et onkohan seKIN nyt kuollu..epätodellinen olo vieläki*uuh*
[/q]
No huh, ei ihme et olit shokissa. Pystyiks tekeen siel duunissa jotain viel ton jälkeen?
Pitkät viikot, isot odotukset: Isojen odotuksien sijaan elän niistä pienistä odottamattomista.
Life=100% good
[q]Lenita, 28.4.2007 10:19:
---
No huh, ei ihme et olit shokissa. Pystyiks tekeen siel duunissa jotain viel ton jälkeen?
[/q]
Pystyin ku oli semmonen nainen asiakkaana joka alko kertoo paljon pahempia juttuja samal ku leikkelin sen tukkaa niin unohin sen ainaki hetkeks ... mut kyl taas pisti miettii tätä elämää et mitä vaan kauheeta voi sattua, ihan missä ja millon vaan
tänään olis Jeff Mills Tripodissa, mutta:
- korvatulehdus
- vähän rahaa
- firman semipakolliset bileet
[q]martina, 29.4.2007 16:44:
ärsyttää, että uskoin johonkin mitä ei ollut olemassakaan.
[/q]
we all believed in santa claus, once upon a time... ei mun mielestä silloin pitäisi olla ärsyyntynyt sille joka uskoi, vaan sille joka uskotteli.
Toisella koiralla on tassussa joku tulehdus, jonka takia sillä on nyt tommonen outo kauluri kaulassa ja pieni töppönen tassussa, raukka häpeilee ja kulkee korvat luimussa koko ajan. :(
Toisaalta on tahattoman hauskaa, kuinka toi vielä nukutuksesta tokkurassa kävelee ku humalainen piski ja törmäilee vahingossa kaikkeen mikä osuu eteen. :P
[q]sapeli, 29.4.2007 22:21:
---
martina, 29.4.2007 16:44:
---
we all believed in santa claus, once upon a time... ei mun mielestä silloin pitäisi olla ärsyyntynyt sille joka uskoi, vaan sille joka uskotteli.
[/q]
hahha*nauru* (tää muuten piristi päivää, kiitosta. :))
Aamu alkoi ahdistuksella kun jostain syystä yksinäisyys ja tietämättömyys tästä päivästä iski vähän turhan lujaa..katellaan mitä tästä päivästä nyt muotoutuu...
Paskin vappu ikinä :(
Hyvä, et iski flunssa just vapuksi. En oo vielä keksinyt, miten saisin psyykattua tästä jotain positiivista. Vituttaa niin perkeleesti, että vois tirauttaa kyyneleen - tai lammikon.
Eilisen: piti kohdata se tosiasia että kaikki hyvä loppuu aikanaan ja kaikki rakkaat menetämme ennemmin tai myöhemmin.
Jotenkin tuntuu siltä että tää wapbu meni ihan vituiks, enkä tiedä ees miks, kaikinpuolin kaikki meni kyl ihan ok :X
[q]zenny, 1.5.2007 07:10:
Jep vappu meni kyl niin perseellee ku olla ja voi.. tuli muutama tunti istuttuu marian päivystykses.. *toktok*
[/q]
Jep.. ja sieltä viel jorvin tunnetusti nopeeseen jonoon fok.
Paskin vappu ikinä
- « Edellinen
- 1
- ...
- 481
- 482
- 483
- 484
- 485
- ...
- 1,566
- Seuraava »