päivän :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 478
- 479
- 480
- 481
- 482
- ...
- 1,566
- Seuraava »
armoton vitutus.
Tajuttoman tylsä työpäivä. Vituttaa vaan istua paikallaan kun ei ole oikein mitään tekemistä. Ja sama homma jatkuu varmaan kotonakin
väsyttää, vituttaa ja vitusti olis tekemistä :/
Mä olen maailman huonoin tutkija Jos se on mahdollista
Pieni flunssa aluillaan :( Ei muuten mitään, mutta kunhan ei osu juuri vapulle :/
[q]Miinapiina, 23.4.2007 22:24:
on vaan jotenkii
[/q]
eikä tääkään mee ohi...
tosi sekava olo... rytmi taas ihan sekasin
[q]Annakins, 24.4.2007 10:18:
Olin eilen hammaslääkärissä. Luulin kyseessä olevan vain vuositarkastuksen, mutta hammaslääkärini halusi välttämättä paikata yhden hampaan. Poski tuntuu edelleen epämukavalta puudutuksen, ei porauksen, takia
[/q]
ajattele miltä toi ois tuntunu vuoden päästä ku oisit jättäny sen hoitamatta!
[q]Miinapiina, 23.4.2007 22:24:
on vaan jotenkii
[/q]
*hali**pus**lohduttel*
[q]t a p i o, 24.4.2007 21:27:
---
Annakins, 24.4.2007 10:18:
Olin eilen hammaslääkärissä. Luulin kyseessä olevan vain vuositarkastuksen, mutta hammaslääkärini halusi välttämättä paikata yhden hampaan. Poski tuntuu edelleen epämukavalta puudutuksen, ei porauksen, takia
---
ajattele miltä toi ois tuntunu vuoden päästä ku oisit jättäny sen hoitamatta!
[/q]
heh, mä oon vaan kateellinen. Viime syyskuusta jonottanu hammaslääkäriin, eikä aikaa ilmeisesti kuulu ennen ens syksyä. Hampaat todennäkösesti mätänee suuhun ennen syksyä
kantria!
[q]violet_angel, 24.5.2007 10:47:
-Ote blogista-
[/q]
huoh, kiva lukee tota, kun on itsekin menossa 6 päivän päästä hammasleikkaukseen. Paniikki jo nyt :E Pystyykö tossa seuraavana päivänä tekeen asioita ihan normaalisti vai sattuuko se vielä sillonkin?
Menee järki.
Kolmen tunnin yöunet taas kerran,ja joka vitun ainoa aamu herään 6.20 hirveisiin painajaisiin ja sit ei enää nukuta,ennen kuin varttia ennen kuin herätyskello soi. Pää hajoooooo!
mä kuulin nyt vasta tommin kohtalosta...
Näin taas ihan hirveetä painajaista, jossa joukkoteurastettiin mun kavereita.
Lopuksi muakin uhkailtiin aseella ja sit eräs nimeltä mainitsematon henkilö ampui itsensä, ja mä heräsin siihen ku hoin vaan "ei, ei, ei...".
Miten tässä uskaltaa enää nukkua.
Pahoinvointi jatkuu ja pilaa elämistä, pitäs varmaan käydä siel lääkärissä
Ai prklööö.
Kaverien kanssa oltiin puistossa viskomassa frisbeetä, släbäreillä itse painelin.
Släbäri irtoaa jalasta, räpylä hipaisee jotain lasinsiruja / huumeruiskuja / mitälie ruohikossa ja kappas, koko jalkapohjaa halkoo sellanen viilto kuin ois puukolla vedetty.
Pirun kipeä.
Uupunut olo taas. Jo tässä vaiheessa viikkoa. Tosin toimii suht hyvin tää surujen hukuttaminen duuniin.
Äsken ruokatunnilla kuoriessani porkkanaa kuorin samalla kivan palan pois vasemman käden peukalon kynnen vierestä. Auts. Sit siihen jäi sellanen hirvee palkeenkieli mikä piti tietenkin heti mennä repimään irti.*eikä* Nyt se vasta kipee onkin.*poks* Aika jännä ollu kyllä huomata miten vaikeeta monet asiat on kun ei pysty juurikaan tota yhtä sormea käyttämään.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 478
- 479
- 480
- 481
- 482
- ...
- 1,566
- Seuraava »