päivän :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 477
- 478
- 479
- 480
- 481
- ...
- 1,566
- Seuraava »
Espoo on ihan helvetin iso paikka, joten miks just Espoonlahdessa pitää olla jotai vitun katkoja digilähetyksissä?!?
ylläolevalle ---> *toktok**ding*
Osaapas olla henkisesti rankkaa käsitellä lähiaikoina tapahtuneita asioita. Ei tekis yhtään mieli olla hereillä. Tämäkin päivä on mennyt odotellessa, että pääsee illasta nukkumaan. Yksin istuskelu kotona ei myöskään helpota asioita yhtään, eikä oikein viitsi ketään tuttuakaan häiriköidä.
Boris Jeltsin on kuollu :(
http://www.washingtonpost.com/wp-srv/inatl/images/yeltsin.gif
taitaa olla anemia ku tuntuu ettei jaksa yhtää mitää.. ja pieni liikuntaki hengästyttää, vaik mun pitäs olla ihan hyväs kunnos.. sama juttu, joka ikinen kevät ja syksy..
[q]T0mbstone, 23.4.2007 20:11:
Osaapas olla henkisesti rankkaa käsitellä lähiaikoina tapahtuneita asioita. Ei tekis yhtään mieli olla hereillä. Tämäkin päivä on mennyt odotellessa, että pääsee illasta nukkumaan. Yksin istuskelu kotona ei myöskään helpota asioita yhtään, eikä oikein viitsi ketään tuttuakaan häiriköidä.
[/q]
*super**hali*
[q]-Santtu-, 21.4.2007 16:01:
Tommi*nyyh*
[/q]
[q]josbe, 23.4.2007 13:27:
---
Mellu-, 23.4.2007 13:03:
mulla ei oo mitääään tekemistä telkkarista ei tuu mitään,ei oo duunia tänään,ei voi treenaa,kämppä o siisti ja ulkona sataa vettä!!!! :(
---
Silloin, kun viimeksi kävi mielessä, että "Voi helvetti, kun ei tarvis aina tehä duunii, treenata tai siivota", niin muistatko, miten olisit halunnu sen luppoajan käyttää?
[/q]
niin,en näköjää vaa osaa olla paikallani 1 vuorokautta pitempään :D
[q]Sparkling, 23.4.2007 22:27:
*hali**pus**lohduttel*
[/q]
[q]Timce, 23.4.2007 20:45:
---
Zenni, 23.4.2007 20:13:
Espoo on ihan helvetin iso paikka, joten miks just Espoonlahdessa pitää olla jotai vitun katkoja digilähetyksissä?!?
---
Sama täällä, mutta kaapeliverkossa. Jäi Frendeistä puolet näkemättä.
[/q]
Täällä meinas mennä Ruma Betty ohi, mutta seivattiin analogiselle lähetykselle*pökr*
on vaan jotenkii
hätsiuuuuufffff
Shaatana mikä olo kuulkaas! En oo ollu kipee kunnolla puoleen vuoteen Ja nyt sit kyl iski vuosisadan lentsu. Normisti oon sen viikon kuukaudesta kipeenä, joten tää oli kyllä tosi hyvin
Ei täs muuten mitään, mut treenaamaan pitäs päästä noooooh tuleepahan välipäiviä sit väkisinkin. Tekee varmasti pitkällä tähtäimellä hywee. Oli kyl mukava lääkäri setä tänään diacorissa. Ja saikkuakin anto reilusti (3pv) ei ollu mitään tos on sulle uksi paiva sairasloma tule huomena takasin menoo.
Nyt kyllä jos koskaan kaipais sitä omaa kultaa tohon viereen paijaamaan. Ei sillä että mitään lässytystä ja sääliä kaipaisin, vaan läsnäoloa ja seuraa. Ja vähän rapsutusta Ja haleja..
Noh näillä mennään.
Hätsiuh!
Neljä tuntia venailua päivystyksessä kruunas kyllä muutenkin aika paskan päivän. :(
[q]Miinapiina, 23.4.2007 22:24:
on vaan jotenkii
[/q]
mikä sua risoo?
[q]H3li, 24.4.2007 07:10:
mikä sua risoo?
[/q]
emt...
Serkulla todettiin imusolmukesyöpä ja se lähti ensimmäiseen hoitoon.
mietityttää ja koomailuttaa
[q]Zenni, 23.4.2007 20:13:
[/q]
Oli kyl vähän laajempi ongelma ku Espoo...
Aamu, suu on kuiva kuin beduiinin sandaali; hirveä jano, fleda sekasin ja turpa tuntui rasvaiselta.
Ja vettä ei tule kun talossa on remontti. Prkl kun kyrsi lähteä kouluun.
rahatilanne.
[q]RiD, 24.4.2007 08:06:
---
Mellu-, 23.4.2007 13:03:
mulla ei oo mitääään tekemistä telkkarista ei tuu mitään,ei oo duunia tänään,ei voi treenaa,kämppä o siisti ja ulkona sataa vettä!!!! :(
---
Mä tiedän yhen hikisen nörtin jonka kämppä tarttis siivoomista *wink*
Ja tietty, oishan tossa tiskitkin ja vessakin tarttis pesua! Kyseistä isäntää laiskottaa.
Oma päivän ":EXC" on vitun kipiä kurkku :(
[/q]
pientä korvausta vastaan voisin tullakkin ;)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 477
- 478
- 479
- 480
- 481
- ...
- 1,566
- Seuraava »