päivän :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 429
- 430
- 431
- 432
- 433
- ...
- 1,566
- Seuraava »
[q]Kolera, 5.2.2007 16:25:
---
NextAce, 5.2.2007 16:22:
---
Kolera, 5.2.2007 16:21:
päivän :) kääntyikin :( :ksi kun vikingterminaalin ulkopuolelle rappusten juurella "keskellä" tasannetta reilun 3tuntia yksikseen lojuneet 3 Saku lootaa löysivätkin omistajansa 10m kävelyn aikana autolle päin. WHINEKRUIIIKS
---
Kylläpä sua nyt onnisti. Mä voin tulla maisteleen ettei ne vaan oo päässy pilaantuun.
---
Ei kun siis 10m kerkesin kävellä lootien kanssa niin takaata kuului huuto "HEI!" ja sieltä tuli aika tummilla silmänalusilla varustettu mise hakemaan ne takaisin =P
[/q]
Joo, hyvimpä osasin taas lukee viestit loppuun.
paska sunnuntai, paskat vibat tähän viikkoon
-M
[q]Hitchhiker, 5.2.2007 16:35:
http://www.kotimikro.fi/Crosslink.jsp?d=551&a=7141 Tuolta löytyy softa ja ohjeet tiedostojen palauttamiseen.
http://download.pcinspector.de/pci_filerecovery.exe <--suora linkki softan lataamiseen (lähtee heti lataamaan).
[/q]
Kiitti, pelastit mun päivän! Mä tota ohjelmaa jo vähän yritin katella mutta taitaa olla parempi että pyydän jonkun viisaamman mua tänne auttamaan etten saa enää enempää vahinkoa aikaseks.*joo*
[q]Kolera
Epäselvät virkkeet ja käsittämättömät aasinsillat ovat tavaramerkkini *PLUT*
[/q]
+ ja nyt on maanantai ja en osaa ajatella.
[q]MiMoSa, 5.2.2007 17:03:
Kiitti, pelastit mun päivän! Mä tota ohjelmaa jo vähän yritin katella mutta taitaa olla parempi että pyydän jonkun viisaamman mua tänne auttamaan etten saa enää enempää vahinkoa aikaseks.*joo*
[/q]
Mitä tahansa teetkin niin älä muuta (eli poista, kopioi tikun sisällä hakemistosta toiseen, nimeä uudelleen) tai kopioi sinne uusia tiedostoja ennenkuin olet varmasti saanut kaiken sieltä pelastettua.
Minkäs merkkinen tikku muuten kyseessä? (että tietää välttää merkkiä ;(
Toisessa huopikkaassa on reikä kantapäässä :(
[q]Apo, 5.2.2007 17:09:
---
MiMoSa, 5.2.2007 17:03:
---
Mitä tahansa teetkin niin älä muuta (eli poista, kopioi tikun sisällä hakemistosta toiseen, nimeä uudelleen) tai kopioi sinne uusia tiedostoja ennenkuin olet varmasti saanut kaiken sieltä pelastettua.
Minkäs merkkinen tikku muuten kyseessä? (että tietää välttää merkkiä ;(
[/q]
En mä tiedä tota merkkiä.. Tossa lukee Micro Memory, mut se tuskin on sen merkki. Tollanen ihan normaali, Gigantista ostettu.
kylmä.
Puhki, pokki, väsyny kaikkee
kaipaus.
Raha-asiat vähän kusee Ja tietty ärsykettä lisää että itseään voi vain suurimmasta osasta syyttää
Mulla on taas kuumetta
Tulee kyllä huominen lääkäriaika enemmän kuin sopivasti.
pikkuinen on pipi
esikoinen on ilmeisesti viel enemmän pipi
hartioita särkee
niskaa särkee
kurkku on hieman kipee ja on flunssainen olo
tietää et tän yön unet jää vähiin, oisin ollut jo nukkumassa hetki sit mut piti lääkitä lapsoset, ja täs ollaan viel... mut nyt kyl unille, ku kuuluuu tasainen tuhina (=muu poppoo nukkuu sittenkin)
kömmin tohon miron viekkuun mun sänkyyn, otin sen siihen sairastamaan... ollaan siis tautisia koko perhe, katotaan vaan aamulla kuinka paljon kurkkuun koskee... höh höh höh höh höh höh !!
Totta kai sen flunssan piti siirtyä murulta mulle. Toivottavasti tää nyt jää vaan tähän pieneen köhään ja nuhaan.
[q]KooKie, 6.2.2007 00:49:
Vaikka mä yleensä talvesta pidänkin, niin mulla oli täysin sama fiilis aiemmin tänään.
[/q]
ai niin tosiaan! =DDD
[q]pipa, 6.2.2007 07:29:
Vituttaa!!! Kun tulee lainailtua ihmisille rahaa kiltteyttään, ku ne ei vittu maksa takasin! Luvataan hoitaa tiettyyn pvään mennessä, mut ei, ku ei tule edes paria pvää myöhässä, ei ollenkaan, stna! Joutuu ite näkee nälkää ja olee tili tyhjillään, stnan paskat.*grr**nyyh*
[/q]
Joo tää on tätä reilukerhoo!
[q]MiMoSa, 5.2.2007 17:14:
En mä tiedä tota merkkiä.. Tossa lukee Micro Memory, mut se tuskin on sen merkki. Tollanen ihan normaali, Gigantista ostettu.
[/q]
Ok, tietääpä varoa ;) Toivottavasti tiedostot löytyy vielä.
*itun hyvin alkoi tämäkin kuukausi... tärkeästä tentistä hylky, goomilla sekoilu, olotila aivan hirveä edelleen sekä fyysisesti että henkisesti... ja pitäs tässä vielä mennä luennolle. Eikä poikaystäväkään suvaitse ilmoittaa itsestään.
*toktok*
Mikko Leppilampi on toinen euroviisujuontaja... mitä vittua se siellä tekee??!! Missä on HEIKKI!!???
[q]*Mirri*, 3.2.2007 09:28:
Kävin eilen uudelleen magneettikuvissa toivoen/uskoen, että selkä alkais olla jo suunnilleen kunnossa. Vaan eipä ollutkaan ihan niin ja tuomio oli tyly; edelleen paha pullistuma, leikkaus kuukauden päästä.
[/q] vitun konitohtorit :/ Toivottavasti se vihdoin helpottaa leikkauksen jälkeen.
-M
- « Edellinen
- 1
- ...
- 429
- 430
- 431
- 432
- 433
- ...
- 1,566
- Seuraava »