päivän :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 427
- 428
- 429
- 430
- 431
- ...
- 1,566
- Seuraava »
[q]Taika, 3.2.2007 08:55:
---
---
ei olla kipeänä töissä/koulussa!*släp*
[/q]
Olispa ihan luentopäiviä, mut q eilen oli yhen projektin palaveri Ylellä ja tänään on musiikkivideon eka kuvauspäivä (jossa jossain määrin oon oleellisessa hommassa), niin en kauheasti ole uskaltanut olla pois. Duunista olisin poissa ihan mielelläni, mut oon rahapulassa, enkä jaksa vaivautua/kehtaa mennä lääkärille valittamaan jotain flunssaa. Niinpä menen tärisemään ja köhisemään sinne 8 tunniksi.
just mä tiesin että joutuu jonottamaan tonne, mut luulin sen olevan jotain 2-3kk luokkaa..
Kaikkea sitä on nähty, mut hetken näky mielessäni jostain asiasta onnistui kummasti pilaa fiilistä. Toivon ettei tarvitsis koskaan nähdä uudestaan edes ajatuksissani tai varsinkaan edes videolla. Siis huh ja hyi helvetti sentään. Laski fiilis hetkeks maan alle jonku pienen tripin takia ffs... :S
Ollu kyl raskaat pari päivää, aika vaikea löytää mitään hyvää... Onneksi kaikki ikävä on ollut hetkellistä ja sinänsä ohimenevää, ettei mikään jää vaikuttamaan tulevaisuudessa. No, melkein mikään - ja sekin vähä on oikeastaan vaan hyvä muistutus.
tuleva liskojen yö. tiedossa mörköjä sängyn alla ja liikkuvat seinät
Vitunmoinen sekametelisoppapaskaolo, vituttaa, ahdistaa, liikaa energiaa, ei nukuta yhtään, silti fyysisesti ihan poikki, panettaa, laskuhumala, alkoholiongelma, elämä, kaikki.
[q]mayah, 4.2.2007 14:48:
:D no ei voi kaikkee tommosta tietää!
[/q]
No mutta saahan sitä vähän päätellä... toi puhaltaminenhan on vähän niinkuin korjais laukkaa väärään suuntaan. tiäks.
Jahas, kuumetta 39 ja tuntuu kuin oisin yön aikana nielassu kaktuksen.
Hyvä meininki.
[q]RiD, 4.2.2007 06:20:
panettaa
[/q]
Buttsecks?
Voi luoja (huomatkaa siistitty ilmaisu), mä en voi sietää mustasukkaista käytöstä ihmisiltä, joilla ei ole mitään jakoa muhun, tai mun tekemisiin. (Toisaalta, ihan kuin kenelläkään olisi.)
[q]Slim_Jim, 4.2.2007 09:26:
Jahas, kuumetta 39 ja tuntuu kuin oisin yön aikana nielassu kaktuksen.
Hyvä meininki.
[/q]
Tervetuloa kerhoon.
Tilan puute
[q]mayah, 4.2.2007 14:29:
Koitin avata sitä pitämällä nenästä kiinni ja puhaltamalla ja se poksahti kahta kauheammin. Tää on ihan hirveetä.
[/q]
No tokihan se poksahtaa jos samaan suuntaan yrität tasata painetta
Haukottele ja jäystä purkkaa niin aukee.
[q]mayah, 4.2.2007 14:29:
Niistin ja mun korva naksahti jotenkin lukkoon. Koitin avata sitä pitämällä nenästä kiinni ja puhaltamalla ja se poksahti kahta kauheammin. Tää on ihan hirveetä.
[/q]
miksi sinä teit sen?
:D
Tiistaina oleva koe ahistaa
No vittu eiks tää olo ala jo helpottumaan!
[q]Zenni, 4.2.2007 18:13:
No vittu eiks tää olo ala jo helpottumaan!
[/q]
ei näköjää :(
Kaikki.
Puhuin just koiran kasvattajan kanssa. Sillä on krooninen virtsis mutta pidetään kuitenkin hengissä ja teetetään pennut. Omituisinta tässä on se että koira on sijoitettu uudelleen uuteen perheeseen.
Vauva kuulema tosi arka jne. No ei mikään ihme kun siirretään koko ajan paikasta toiseen. Kyllä mäkin stressaantuisin. Panee vaan miettimään että miksei se saanut tulla takas kotiin...?
- « Edellinen
- 1
- ...
- 427
- 428
- 429
- 430
- 431
- ...
- 1,566
- Seuraava »