päivän :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 428
- 429
- 430
- 431
- 432
- ...
- 1,566
- Seuraava »
Vähän turhan vilkas mielikuvitus.. tulee vedettyä ikäviä johtopäätöksiä ku mieli laukkaa..
Isä *senkin**kissatappelu**släp**senkin*
Voinko enää välillä hankalempaa ihmistä tietää, kaikki menee pieleen sen takii, se on niin saatanan härkä ettei anna mistään periksi ja on aina oikeessa, omasta mielestään.
Argh *toktok* kurkku kipee ja lihaksia särkee... mä haluun mennä treenaaaaaa *kiukuttel*
[q]La Petite, 5.2.2007 07:59:
Argh *toktok* kurkku kipee ja lihaksia särkee... mä haluun mennä treenaaaaaa *kiukuttel*
[/q]
Kurkku kipeenä täälläkin suunnalla
Lompakko kadonnut kaikkine kortteineen ja arvokkuuksineen, auto ei lähde käyntiin, luistimetkin varmaan pöllitty ku ei löydy mistään. Tulihan s epienoinen alamäki sielt, ku tarpeeksi odotti.*eiei*
Prkl...sitkee Flunssa!! *grr**nuha*
Ei tahdo sit Millään lähtee pois
ja tää on ollu jo viime keskiviikosta saakka
Ja olis 5 päivää aikaa parantuu tästä ku on tuparit vknloppuna *toktok*
kulta koko päivän poissa
Nyt jo ikävä
Meidän vauva ei tuu enää kotiin. Kasvattaja oli SIJOITTANUT SEN UUDELLEEN kysymättä meiltä mitään. Ja tarjosi meille toista koiraa, hinta 700e...
Varmaan aletaan maksaa mitään kiskurihintaa mistään tuntemattomasta 1.vuotiaasta koirasta.
Haluun vauvan kotiin tai sit se oli siinä...*dissaa*
En vaan tajuu ihmisten ajatuksenjuoksuu aina*uuh*
Mua kuristaa sydämestä. Tuntuu, että tukehdun. Hirveä olo, kun ei tätä ole niin mielettömän pitkään aikaan tullut koettua. :(((
[q]Enkeli, 5.2.2007 09:22:
Meidän vauva ei tuu enää kotiin. Kasvattaja oli SIJOITTANUT SEN UUDELLEEN kysymättä meiltä mitään. Ja tarjosi meille toista koiraa, hinta 700e...
Varmaan aletaan maksaa mitään kiskurihintaa mistään tuntemattomasta 1.vuotiaasta koirasta.
Haluun vauvan kotiin tai sit se oli siinä...*dissaa*
En vaan tajuu ihmisten ajatuksenjuoksuu aina*uuh*
[/q]
WTF? Aika outoo..
Stana, kele, ttu, lvetti sentään*grr* perkeleen flunssa iski muhunki
[q]josbe, 5.2.2007 10:09:
Joku tanan kusipää oli potkassu mun autosta sivupeilin mäkeen yöllä. Vttu mä en tajua, mikä jengiä vaivaa. Mikä helvetti panee ihmisen potkimaan toisen autoa, hä???
[/q]
Vittu toi on perseestä *toktok* Mä vaan niin ootan kauhulla millon joku sankari pistää mun autoa paskaks
Toisen auto on yks niist asioista mihin ei kajota!
Joku tanan kusipää oli potkassu mun autosta sivupeilin mäkeen yöllä. Vttu mä en tajua, mikä jengiä vaivaa. Mikä helvetti panee ihmisen potkimaan toisen autoa, hä???
Laskujen maksu. Jotenki toi laskuihin menevä rahamäärä onnistuu joka kuukaus yllättämään, eikä mitenkään positiivisella tavalla
[q]Enkeli, 4.2.2007 20:50:
Puhuin just koiran kasvattajan kanssa. Sillä on krooninen virtsis mutta pidetään kuitenkin hengissä ja teetetään pennut. Omituisinta tässä on se että koira on sijoitettu uudelleen uuteen perheeseen.
Vauva kuulema tosi arka jne. No ei mikään ihme kun siirretään koko ajan paikasta toiseen. Kyllä mäkin stressaantuisin. Panee vaan miettimään että miksei se saanut tulla takas kotiin...?
[/q]
Kysy ja vaadi et mitävittuu? Eihän noin voi tehdä?
Kaulaliina unohtu Hervantaan kaverin kaverin kaverille kyykän jälkeen ja takki kaverin luo Tampereelle*igor*
[q]hemuz-, 5.2.2007 13:36:
---
Mar6, 5.2.2007 13:29:
---
Enkeli, 4.2.2007 20:50:
koira
---
Kysy ja vaadi et mitävittuu? Eihän noin voi tehdä?
---
Tuli itellekki mielee sama. En nyt tiiä oisko kuluttaja-asiamies vai kuka sit oikee henkilö. Surullista ja niin väärin tällänen.
[/q]
Kyllä tollasesta kandee puhua jo varmaan esim kennelliiton.tjsp tahon kanssa, ei tollanen välttämättä ihan järkevin mahollinen temppu ollu tolta.
Kipeenä... pitäs olla töissä eikä maata himas.. mut eikai täs muukaa auta...
[q]Kolera, 5.2.2007 16:21:
päivän :) kääntyikin :( :ksi kun vikingterminaalin ulkopuolelle rappusten juurella "keskellä" tasannetta reilun 3tuntia yksikseen lojuneet 3 Saku lootaa löysivätkin omistajansa 10m kävelyn aikana autolle päin. WHINEKRUIIIKS
[/q]
Kylläpä sua nyt onnisti. Mä voin tulla maisteleen ettei ne vaan oo päässy pilaantuun.
Elämä on niin raskasta ja tuskallista*nyyh*
- « Edellinen
- 1
- ...
- 428
- 429
- 430
- 431
- 432
- ...
- 1,566
- Seuraava »