päivän :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 431
- 432
- 433
- 434
- 435
- ...
- 1,566
- Seuraava »
Mä peruin meidän Tallinnan matkan aivan liiankin hyvistä syistä ja yli kaks viikkoa ennen..Ei todellakaan oo vaan hyvä tilanne lähtee sinne näillä elämän puitteilla!!mut eiii..*eiei*
Mitä saan takas...P*skaa niskaan ja törkeetä haukkumista "kaverilta"...Kiitos tuesta ja ymmärtämisestä..*uuh*
Kaveri????*dissaa*
Paketti matkat Koh Taolle*dissaa*
kipee, niiiin kipee... huominenkin päivä menee varmaan läähättämiseks ku ei nenän kautta voi hengittää ollenkaan...
Miekkonen jolta odotan jonkinlaista päätöstä minunkin suhteeni ei ole ilmoitellut itsestään kolmeen päivään mitään ja alkaa päässä jo pikkuhiljaa napsua... *nyyh**poks**eikä*
Sydän rusinana.. missä on ne mieskaverit (tyttökaverit ei nyt käy) nyt kun niitä tarvis. Kaikki vähintään 100 km päässä.. Huoh.
Mun kämpässä on ihan **tun kylmä Tieto lisää tuskaa: Kännykän lämpömittari näytti aamulla 17 astetta. En tiedä kuinka paljon tuohon tarkkuuteen on luottamista, mutta kyllähän se suuntaa antaa.
Insomnia
[q]merqus, 8.2.2007 05:09:
Mun kämpässä on ihan **tun kylmä Tieto lisää tuskaa: Kännykän lämpömittari näytti aamulla 17 astetta. En tiedä kuinka paljon tuohon tarkkuuteen on luottamista, mutta kyllähän se suuntaa antaa.
[/q]
no on aikas vilee... mun kämpässä lakkas joskus vuonna 2001 patterit toimimasta ja siellä oli pakkasta... noh, sinne oli sit hälytetty huoltoesat paikalle, ja aattelin olla siel sit itekkin silloin läsnä. menin sit yöllä sinne kämpillä (tajuttomassa humalassa) ja vetäsin hirveet toppaukset päälle ja kävin nukkuu ja nukuin viel seuraavana aamuna ku ne tuli enkä kuullut ku ovikello soi ja sit ne tuli yleisavaimella sisään, ja siin mun pienes yksiös ropas niitä pattereita ku mä nukuin pipo päässä parin metrin päässä (tais sitä univelkaakin silloin olla aikas lahjakkaasti ku en herännyt)... no LOL taisin vissiin kerran avata silmät ja huomasin ne mut sit tipahdin uudestaa... haahaa kyllä niillä oli varmaan hauskaa
Vatsalihakset on niin kipeät eilisen treenin jälkeen että sattuu yskiä ja nauraa.
[q]Enkeli, 8.2.2007 09:25:
Asuntovälittäjä vedätti ihan kunnolla. Ensin lupas meille kämpän ja sanottiin nykyinen irti ja hommattiin takuurahat pankkilainalla. Eilen tuli meili että kämppä menikin muulle ja ollaan nyt sit ilman asuntoo.
Jäin pois koulusta tänään kun on pakko hommaan asunto tän kuukauden aikana.
Tosin en kyllä jätä tätä asiaa tähän, otin yhteyttä kuluttaja asiamieheen ja aijon nostaa syrjintäkanteen toimistoa vastaan*vink*
Mullehan ei vittuilla!!!
[/q]
Olikos kyse vuokra- vai omistusasunnosta (ostosta)?
Vituttaa niin ettei edes sanotuksi saa.
Mikä siinä on, että jos heittää muutosehdotuksen niin heti luullaan että se tarkoittaa systeemin halveksuntaa, henkilökohtaista et vaan osaa -vittuilua tai vallankaappausyritystä? Mulla kun nimenomaan on kaikissa toimissani päälimmäisenä tarkoituksena vaan sotkea systeemit, saada idiootin leima ja muiden vihat niskaani.
Jos vaan muuttais vaikka Siperiaan niin ei ois muiden tiellä.
Baah, nää on näitä päiviä taas kun ois ollu fiksumpaa jättää heräämättä -> takasin nuq.
katoin kaverilla pääsykoekirjoja (pyritään samaan kouluun) ja tajusin etten ees ymmärrä yhen kirjan _nimen_ kaikkia sanoja*ding* että hyvää opiskelumotivaatiota sitte vaan*dissaa*
[q]pupuTupuna, 8.2.2007 17:01:
Mulle kerto töissä yks nainen, että se laittaa kylmässä vedessä kastetun rätin siihen patterin termostatin päälle, jolloin patterit alkaa kuumenee. Kokeilin ja ne rupes oikeesti kuumenee ihan älyttömän nopeesti. Kantsii kokeilla.
[/q]
Ei hemmetti..sehän toimii! Tää oli vuoden vinkki!
Tuhat sivua :( -juttuja
pitää lähtee hoitaa vähemmän miellyttäviä raha-asiaoita kaupungille, mutta minkäs sille voi että virastot on auki vaan aamuyöstä*hihu*
ihmisten on tarkotus herää vasta 9-10 aikaan*grr*
En oo nukkun viime yönä yhtään ja tänään alkais näyttö lastentarhassa voi tsiisus
Kaikki on taas mun syytä.
Sehän tekeekin olostani ihan loistavan.
Viereisestä huoneesta kuuluu yöllä: "Äiiitiiiiiiii"
Meen kattomaan ja kysyn et "pissattaako" ja vastaus oli "joo"
Menin hakemaan sängystä jolloin huomasin et likka oli kuin lämpöpatteri joka hohkaa kuumaa.. Mittasin lämmön ja 38,3 kuumetta.. annoin Panadolia ja takas nukkuun..
menee jonkun aikaa.. "äiiitiii tuli lääkkeet sänkyyn" Ja niihän ne oli tullu eli oksentanut sänkyynsä limaa..
no petivaatteet ja yöpuku vaihtoon.. siltiki mä haistan sen oksennuksen joka paikassa!
- « Edellinen
- 1
- ...
- 431
- 432
- 433
- 434
- 435
- ...
- 1,566
- Seuraava »