päivän :(

Back to häröily O

Kuume ja flunssa*nuha*

Mä oon niin täys tätä paska talvea et maksaisin mitä vaan et tää ois ohi!!!!!!!!!

[q]Hitchhiker, 6.2.2007 17:01:
Äskön veti Tefalin pannu rikki, kun olin nostamassa sitä kahvasta. Kaikki kastikkeet ja kanat ympäri keittiötä, kun kahva katkesi. Pannu on n. 4kk vanha (no valmistusvirheitä sattuu ja tapahtuu), Ihme ettei roiskunu tavaraa itseni päälle. No mutta taasen reklamaatiota menemään *igor*.
[/q]
Tämä kyllä tulee täysin tänne puolelle, ei jaksaisi tehdä uutta ruokaakaan millään ja pelkkien perunoiden syöminen on syvältä. Mutta kaiketi se on pakko mennä tonne kauppaan ostamaan jotakin lihaa.

Kotiutuminen tänne peräkylään.... ei oo taaskaan mitää tekemistä*igor*

Söin ihan liikaa ja nyt on paha olo

Verkkopankkitunnukset hukassa.

auto ei tietenkään jaksanu lähtee käymään
ja isännöitsijä kehtaa väittää ettei vapaita tolppia oo vaikka pihassa monta tyhjää paikkaa ollu kesästä saakka...
ei auta kun lähtee akkukaupoille

Superöverifiilikset päästä tekemään musaa!!! Mutta ei pääse*nyyh*

[q]crissy, 6.2.2007 12:40:
Mikko Leppilampi on toinen euroviisujuontaja... mitä vittua se siellä tekee??!! Missä on HEIKKI!!???
[/q]Ylellä ei olla taidettu katsoa Nevadaa.*justjoo* Heikki ois ollut niin hyvä.*uuh*

Hammasta alkoi juilimaan taas, joten tiedossa jälleen uneton yö..*uuh*

oon niin tautinen ja ulkona -28 ... iiiiks,mä jäädyn sinne...

Kuumetta 40 astetta.. oli suht mielenkiintoinen viime yö. Outo tunne kun on hiton kuuma peiton alla mut silti tärisee ja on kylmä *pökr*

no nyt on kyllä helvetin paljo liikaa pakkasta Oli tarkotus mennä syöttämään sorsia tällä viikolla, mutta eihän tuolla ulkona pysty olemaan yhtää enempää ku on pakko (työmatka).

Ähky olo, masu kipiä*uuh* perskutan tuoreet sämpylät

Huonoja aamuja osa 2

Herätyskello ei pitänyt minkäänlaista inahdustakaan herättääkseen mua, taitaa lähteä ko vempele huoltoon, kun on kiukutellut niin pitkään jo...
Asuntoauton palohälytin oli yöllä lauennut, kiitos näiden pakkasten ja kun menin sitä aamulla sulkemaan niin auton ovi ei mennyt lukkoon, hirveä huoli ettei sieltä nyt katoa mitään

vakio: TÄÄ HELVETIN DUUNI!!1 *toktok*

Aamulla bussi oli 20 min. myöhässä.
Kerkes jäätyy aika pahasti siinä ajassa tuolla pakkasessa
Ja sit kun pääsin vihdoin junalle, niin E-junat peruttu kokonaan,
U-junat pyritään ajamaan aikataulussa(=väh. puol tuntia myöhässä
kaikki) ja A-junista kulkee vain joka toinen. Mikä v***u siinä on, että
vaikka Suomessa on talvi joka vuosi, niin silti joukkoliikenne menee
sekasin, kun on vähän enemmän pakkasta Ihan niin kuin siihen
ei osattais varautuu...

Työmatkaan meni vaivaiset 1,5h...
Jos huomenna on näin kylmä niin taidan jäädä himaan,
jos nyt en sairastu muutenkin tän aamusesta pihalla seisoskelusta...

tuol sataa RÄNTÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ

yöks, vedin teeöverit ja nyt on masu pipi...!!

Mä niin hajoan tänne duuniin!! Himmee kiire, uusia juttuja, kukaan ei ehi neuvomaan, mikään ei täsmää tai ole muutenkaan niin kuin pitäisi ja puhelin ja sähköposti laulaa...*igor*

O