päivän :(

Back to häröily O

eipä tullut yön aikana sitä "ihmeparantumista" tästä flunssasta vaan päinvastoin, kuume nousee koko ajan vaikka kuinka lepäilisi*igor*

olisin niin halunnut lähteä danceteriaan illalla mutta väliin jäävät..*nyyh*

[q]**JenKKis**, 1.2.2007 22:42:
---
sune, 1.2.2007 19:06:
Tää kämppä on ku pakastin Täällä TUULEE !! (kyllä olen ottanut yhteyttä isännöitsijään yms yms - turhaan) MÄ OLEN JÄÄSSÄ JA HELVETIN VIHANEN!

---

meilki tuulee ihan oikeesti!!! partsin ovi hajos eilen, en ole ottanu yhteyttä isännöitsijään...ja täällä kans jäätyy. prkl. jos vaik huomena sais otettua asiakseen...*toktok*
[/q]

Meil on tän talon joka kämpästä valitettu siitä et ikkunoist puuttuu tiivisteet ja tääl ihan oikeesti tuulee Mut mitään ei asialle tehdä! kävin hakee jonku paperin huoltomieheltä ja kysyin samalla et mites ne ikkunat ni vastaus "en minä tiedä, soita sinne ja tänne" sit ku sanoo et oon jo tehny niin ni tulee vaan edelleen en minä tiedä en minä tiedä, kuka vittu sen sitte tietää!!!!

masennus sun muut paniikkiset olotilat :(

[q]-Santtu-, 2.2.2007 12:58:
---
sune, 2.2.2007 12:50:

---

Noi on ihan perseestä, mitään ei tapahdu jos et ite tee, ja sit jos ite laitat niin siitäkin saat varmasti valitukset*igor* Käydään ostaa rulla tiivistenauhaa niin sun luo tulee illalla paritoist tehokasta tee-se-itse-remonttireiskaa *vink**vink**vink*
[/q]

HAHA tää on taas näit vaivihkaa etkot sunella-juttuja no eii.. btw koskas tehää ne vip kortit sunen aamuihin

Viikonloppu loppuu, on ollu niin rentoutavaa ja mukavaa vaan olla kotona ja nauttii bissee ja ruokaa kullan kaa *sydän*

[q]Super-Kerttu, 2.2.2007 13:09:
-clips-
[/q]

Termostaatti rikki. Ei tosiaa johdu verhoista :D

Liikaa velvollisuuksia ja liian vähän energiaa mihinkään (muuhun ku tyhjänpäiväseen hengailuun). Pitäis vääntää opparii ja miljoona muuta koulutyötä ja motivaatiota ei ole. Ja päälle krooninen väsymys, vaikka oon nukkunu ihan hyvin.

Eikä edes tuleva viikonloppu saa aikaan mitään positiivista värettä tässä päässä

[q]Super-Kerttu,

-Tulos: Patteri edelleen pysyy jääkylmänä, samoin asunto. Kaivoin kaapista villasukat ja istun peiton alla kotona.. HYRR!
[/q]

Joo, pilkkihaalari tai joku kelluntapuku ois nyt aika rok ja pop Mäki varmaa ite aiheutan nää kaikki kylmät ilmavirrat tähä kämppään. Joutu ostaa tollasen minipatterin makkariin et pärjäis edes tolla untuvapeitolla+tavallisella peitolla yön yli hengissä.. pitää varmaa lähettää lasku vuokranantajalle..*dissaa*

[q]sune, 2.2.2007 13:00:
btw koskas tehää ne vip kortit sunen aamuihin
[/q]

Ainii hitto ne!! Laminointikone laulamaan ja äkkiä!

Joutu feidaa illan suunnitelmat rintakipujen takia. Keho alkaa sanoa vastaan kun ei juuri selvää päivää oo nähty viikkoihin. Että näin.

saavuin juuri meikun klinikalta ja sain lääkäreiltä kuulla että mummini saattaa 75% varmuudella menettää äänihuulensa*nyyh* kun saan tietää kuka tämän aiheutti niin ei hyvää päivää sille*niih*

Jouduin pari viikkoa sitten palauttamaan koneen alkuperäset asetukset ja samalla koko c-asema tyhjeni. Ennen sitä laitoin kaikki kuvat ja koulutyöt tikulle talteen. Nyt just kun aloin niitä sieltä tikulta kaivamaan niin huomasin, että koulutöiden kansiossa ei ollut yhtä ainuttakaan koulutyötä vaan muutamaa kuvaa about 20 kertaa.*eiei* Toisinsanoen mun kaikki koulutyöt on hävinny!*nyyh* Saako niitä mitenkään pelastettua?

miten must pahasti tuntuu et kaikki päivät toistaa samat kuviot

[q]lostgone, 2.2.2007 22:37:
Ihanaa olla flunssassa q oon varannut aikaa sille vasta 4-5 viikon päähän. Lisäksi toi vatsatautiepidemia menee koko ajan vaan lähempää ja lähempää ohi. No anyway, jos selviän huomisesta 8-16 kuvaussessiosta ja 18-02 työvuorosta, saan nukkua sunnuntaina jopa 10:een asti.*hmph*
[/q]

ei puhuta vatsataudeista :(

mulla pukkaa jotain teiniaknea...

eikä oo ollu sitä edes teininä

[q]mayah, 3.2.2007 06:47:
Arsesta heräillä ennen seiskaa lauantaiaamuna, ku sais nukkua, mut ei vaan tuu uni.
[/q]

Heräsin ekan kerran enne viittä

[q]Peikkotyttö, 2.2.2007 09:21:
-clips-
[/q]

Ei kumpikaan, hus hus lekuriin siitä!

vaikka yritin kaikkeni taistella flunssaa vastaan, se iski kumminkin seuraavat kolme viikkoo sit tätä, en kestä*grr* karmee olo. Just kun olis ollu aikaa käydä salillakin.

[q]mayah, 9.2.2007 08:05:
Sain ajan lääkärille ja peruutin hammaslääkärin. Ja hammaslääkäriin sovittiin uusi aika, joka onkin ihan kohta, eli toukokuun neljäs
[/q]

Mä varasin hammaslääkäriajan 25.10, ja soittelin eilen misä mennään. Saan ajan EHKÄ toukokuulle toivottavasti ei mee kesään, sillon ei kuulemma tehdä perustarkastuksia. Onhan siit jo 4 vuotta kun oon viimeks käyny (joka taas on ihan oma vika :s). Mut tosiaan, helvete noiden jonojen kanssa..

Kun aamulla herää ilman yhtäkään syytä nousta sängystä. Kun tietää että edessä on taas yksi helvetin pitkä ja yksinäinen päivä lisää.

O