päivän :(

Back to häröily O

Toinen meidän lullukoista joutuu leikkaukseen tänään... lähen koht viemään.
viimeks kun se nukutettiin, se sai nukahtaa mun syliin ja rupesin sit itkee kun se oli niin raukka.... Kyseessä siis 9v. kultanen noutaja*sydän*
Toivotaan että kaikki menee hyvin....

Unelmien kämppä tuntuu olevan saavuttamattomissa.. tai ainakin tosi vaikeasti saavutettavissa. Miljoona vaatimusta, todistusta, esittämistä.. miuuu :( ärsyttää, ahdistaa, jännittää.. menee koko elämä ihan nurin ku ei pysty keskittymääm mihinkää!

Eähh... Tänään loppuu ilmeisesti hommat aikaseen, joten tylsä ilta tiedossa :( Ja vielä ku joutu tulemaan tuntia aikasemmin töihin. Tuska..

Harvinaisen paska torstai ottaen huomioon että huomenna ois perjantai..

Tää kämppä on ku pakastin Täällä TUULEE !! (kyllä olen ottanut yhteyttä isännöitsijään yms yms - turhaan) MÄ OLEN JÄÄSSÄ JA HELVETIN VIHANEN!

[q]Freja, 1.2.2007 18:14:
---
cjet, 1.2.2007 18:07:
Harvinaisen paska torstai ottaen huomioon että huomenna ois perjantai..

---

[/q]

Kiitti neighbor Toi onneks vähä hjelpotti.

Yötyöt. Ei jaksaisi mennä tekemään sitä ainaista ovien nykimistä. Ei ole ihmisten hommaa se...

[q]Indiboi, 1.2.2007 22:55:
Nyt ei taas oikein tunnu reippaalta. Nukutaanpa yön yli ja katsellaan millainen on huomenna miehen mieli.
[/q]

Suosittelen. Uni auttaa moneen vaivaan :)

Pirun kylmä kämppä minullakin, pakko villapaita päällä istua sisällä ettei kokoajan paleltaisi.

Mutta, mutsi tunkee viettämään viikonloppua minun luokseni.
Saa koko viikonlopun kuunnella sitä kälätystä "saisit imuroida joskus" tai "voisit jättää juomisen kokonaan" tai jotain muuta yhtä absurdia satueläimistä.

Iso ikävä

[q]sune, 1.2.2007 19:06:
Tää kämppä on ku pakastin Täällä TUULEE !! (kyllä olen ottanut yhteyttä isännöitsijään yms yms - turhaan) MÄ OLEN JÄÄSSÄ JA HELVETIN VIHANEN!
[/q]

Nyt vaa kiukkusta puhelluu. Mul meni viikko, et nyt on viimesen päälle tiivistetty!

Kirkan kuolema surettaa kovasti.

ylensyönti, mässäys ja ikäväkin on.

Voi perkele..

Newsflahs! Yesterdays news tomorrow! Yllätys yllätys. (Pitihän se arvata)

[q]Coleman, 1.2.2007 17:30:
Vatsa on pipi
[/q]

Vatsatautii on liikkeellä

T. vatsa heittäny volttia jo kaks päivää

kumpi hajoo eka,psyyke vai kroppa?

[q]Late, 2.2.2007 09:29:
Voi v

... Viimeksi vaihdatin tuulilasin toukokuussa..
[/q]

Ah en ole ainoa joka syytää rahaa autoon tänään. 60tkm huolto + etujarrut =500

[q]Timce, 2.2.2007 09:39:
Pippeliin sattuu. :( Sitä se munasillaan lumihangessa peuhaaminen teettää.
[/q]

No voi...*lohduttel**pepsodent*

[q]sune, 2.2.2007 12:50:
[/q]

Noi on ihan perseestä, mitään ei tapahdu jos et ite tee, ja sit jos ite laitat niin siitäkin saat varmasti valitukset*igor* Käydään ostaa rulla tiivistenauhaa niin sun luo tulee illalla paritoist tehokasta tee-se-itse-remonttireiskaa *vink**vink**vink*

Unirytmit päin persettä ja sen takia hirvee stressi ku ei ehi tekemään mitään

O