päivän :(

Back to häröily O

Paskaa... piti tänää lähtee hippaamaan, mut on niin paska olo, et saa kattoo. (Hippaaminen tietty saattais helpottaa ja unohduttaa) *huoh*

kipiä... *nuha**poks* veto niin poissa, että oli pakko jäädä himaan tänään... mikä taas tarkottaa sitä, että mun loma siirtyy pari päivää myöhemmäksi...

hirvittävän kamalan kauhea vatsakipu, joka ei hellitä missään asennossa.

ei mitään menkkakipuja siis.

:'(

Syysflunssa. Paleltaa, pää täys räkää, väsyttää, sattuu joka puolelle ja tietysti lisaksi pikku riiviöt alkaa pikku hiljaa hyppiä seinille, kun ei tänäänkään päästä pihalle.:( Tää on just niitä päiviä, kun on ihan voittajaolo siitä, että on muksujen kanssa himassa........!

Muuten niin hyvä fiilis kaikinpuolin, mutta sitten tulee typeriä oloja kaverisuhteista.. En tunnu enää kuuluvani kaveriporukkaan. Todella ulkopuolinen olo.

[q]*, 11.11.2006 00:08:
en pääse tänään tanssimaan...

kamut juonut vähän kai turhan vahvoja ja tietenkin aloitellaan tänään just mun kämpillä

vitun jees....
[/q]

Saisi kohta alkaa tulla niitä hyviäkin aikoja. Jos sellaista asiaa nyt edes ole.

Ei Ei Ei!!! En saa selvää!!

Yö tuli nukuttua niiiin huonosti. Kauheeta pyörimistä, eikä uni tullut millään. Murr..

[q]cjet, 11.11.2006 11:27:
---
Tiia, 11.11.2006 11:22:
Yö tuli nukuttua niiiin huonosti. Kauheeta pyörimistä, eikä uni tullut millään. Murr..

---

mietityttää kaikki asiat liikaa?
[/q]

Niin se taitaa vähän olla

Kello on ihan LIIKAA. Koht nukkuu vois öö

Vika työpäivä. :( Kivoin duuni ikinä mitä on ollu. Hauskaa sakkii ja suht helppoo ja ihan kiva palkkaki. :(Mut kausityö. Uus pitäs saada et pystys vuokran maksaa.

Kauhea morkkis eilisistä duunin pikkujouluista.

[q]cjet, 11.11.2006 11:33:

Nii.. Mut asioil on tapana järjestyä.
[/q]

Tai vaihtoehtoisesti mennä vielä enemmän solmuun. Mutta toivotaan parasta =)

Isäinpäivä on huomenna ja juuri kuulin,
että isä makaa sairaalassa 500km päässä,
koska sillä on todettu diabetes.

Enkä ole edes korttia lähettänyt,
kyllä sitä välillä tuntee itsensä huonoksi ihmiseksi

Osaaki olla tunteet sekasi.

ikävä uutinen

Parin luokkatoverin tekemä puolentoista tunnin ristikuulustelu baarissa otsikolla: Mä en ymmärrä sua, miten sä oot tuollainen?
Kiva kiva. Allekirjoittaneen lempiaihe.*justjoo*

Onks aivan pakko mennä tänään töihin jos ei haluu?

Joo, kai se on.

Sattuu *uuh*, väsyttää ja v**uttaa.

O