päivän :(

Back to häröily O

Selkäni on ollut kipeä pe lähtien.*uuh*

Ovat eilen repineet villiviinin (tai muratti miekälie se olikin) alas tuosta naapuritalon seinästä. Onhan punatiilinen perusseinäkin ihan nätti täällä elementtiviidakossa, mutta se köynnös oli jotakin ihan omaa luokkaansa. Ehkä se ehtii kasvaa vielä kun minä täällä asun.

Hirveästi koulutöitä ja kaiken sen lisäksi onnistuin telomaan 5 vuotta sitten leikatun kyynerpääni puntilla viime torstaina*toktok*. No ei mitään vakavaa ehkä tulee olemaan kunnossa viikonloppua varten*piis* No jotain posiitivista on myös, huomenna olen suorittanut SPR:n ensiapukurssin loppuun*enkeli*

[q]BB_turone, 15.11.2006 20:06:
Perjantai on pilalla
[/q]

Miten voi keskiviikkona tietää, että perjantai on pilalla

Ikävää jos näin on, mutta häntä pystyyn vaan ja uusia suunnitelmia luomaan?

[q]

Osteoporoosia ne epäilee. Koska ei normit nikamat tässä iässä murru elvytyksessä.

---

No ei niitten muutenkaan pitäis elvytyksessä murtua koska elvyttäessä painellaan rintalastasta ja nikaman murtuminen/kasaanpainuminen vaatii eri suuntaista rasitusta, esim. kovaa jaloilleen putoamisesta aiheutuva tärähdys tms.

Toivottavasti sut nyt tutkitaan tarkasti mistä moinen johtuu koska nikamien kasaanpainuminen on yleensä traumasta johtuvaa tai vanhojen/osteoporootikkojen vaiva.
[/q]

Tänään tuli tulokset. Paha lannerangan osteoporoosi ja lievä lonkan. PRKL Ranteet auki!

hyvin hyvin todennäköinen bumerangi

[q]
:( Ikävä juttu. Mistäs tuommonen voi johtua noin nuorena? Mä itse luulin kans että mulla on hemmetin vahvat luut, mutta Dexa-tutkimus paljasti että on jonkin asteinen osteopenia. Koko ikäni oon kitannu maitoa reilusti, eikä ikinä oo murtunu ainoatakaan luuta. Kummallista.
[/q]

Mä oon vaan paskajätkä. (itsesäälis) No en tiiä. Varmaan mun hoikkuus (laihuus), kova tupakointi aikoinaan, sukuhormonien puuttuminen, vegaanisuus vaikka tuota maidon vaikutusta en osteoporoosin estoon uskokkaan. Mulla on vaan todennäköisesti huonot geenit. En mä muuta järkevää syytä keksi. Eikä lekurikaan osannut muuta kuin ihmetellä.
Osteoporoosia kuitnekin esiintyy suomessa joka kymmenellä ihmisellä vauvasta vanhukseen. Kai siinä on huonoa tuuria kun on osunut omalle kohdalle.

Kyllähän tuo laitto miettimään elämää tästä eteenpäin. Ilmoitin sukulaisille että mut tavoittaa ensivuonna, nyt tarvin aikaa miettiä tulevaisuutta.

voi vitun saatanan perkele. auto toimi ihan kivasti päivällä, mutta nyt kun piti mennä hakemaan kultsi huitsin-nevadasta niin kaukolukitus ei inahdakkaan, vain hätävilkut vilkkuu vaimeasti.

täytyy toivoa että vika on vaan akussa.

nyt ottaa päähän oikeen urakalla x 10ziljoonaa

[q]kimmø, 23.10.2007 10:56:
miten paljon voinkaan vihata tätä työtä! *toktok*
[/q]

muuttui just vielä hiukan pahemmaksi tämä päivä: ruotsalaiset
kollegani eivät ilmestyneet tänään töihin, jonka johdosta saan
nyt vastata yksin myös kaikkiin Ruotsin puheluihin!

[q]typ0, 14.11.2006 08:54:
---
Tiia, 14.11.2006 07:45:
Tänään olisi ollut se päivä jollon olisin mennyt klo 13:15 kouluun, mut jouduinkin heräämään jo nyt, koska täti tulee tuomaan jotain tänne aamulla eikä kukaan muu ole enää avaamassa sille ovea.. Jes.

---

pistä äkkiä tädille viestiä että avaimet on jossain jemmassa tuu ite sisää. en jaksa avaa ovee. nukun. kysyttävää? =D
[/q]

Noo kerrostalossa on vähän vaikee piilotella noita avaimia mihinkään. Kyllä mä tässä onneks vielä pari tuntia sain nukuttua sen jälkeenkin =)

väsy, kissa, hmm KISSA *senkin**dissaa*

[q]Tiia, 14.11.2006 07:45:
Tänään olisi ollut se päivä jollon olisin mennyt klo 13:15 kouluun, mut jouduinkin heräämään jo nyt, koska täti tulee tuomaan jotain tänne aamulla eikä kukaan muu ole enää avaamassa sille ovea.. Jes.
[/q]

pistä äkkiä tädille viestiä että avaimet on jossain jemmassa tuu ite sisää. en jaksa avaa ovee. nukun. kysyttävää? =D

[q]domi, 14.11.2006 09:37:
---
typ0, 14.11.2006 09:24:
tekis mieli..

---

Näytä missä on kaapin paikka ja heitä se kaaressa!
[/q]

http://www.mikefullerton.com/blog/content/binary/flying_cat.jpg

Tälviisii!

Nukuin taas tosi huonosti

koko eilisen vapaapäivän käytin yhtä työasiaa varten, n. klo 10-15.40. Olin sanonut ennen minilomaani etten niitä asioita ehdi tehdä ja täällä oltaisi ihan hyvin ehditty asiaan reagoida ilman minua tässä pe-ma välisenä aikana. Kuitenkin minulle soitetaan ma klo 10 että asia pitää tehdä. Loppujen lopuksi tiettyjen tilanteiden myötä selvisi, että olin tehnyt sen työn turhaan.

En edes muista milloin olisin ollut niin järkyttävän raivoissani, että se raivo purkautuu itkemällä kuten eilen.

En tällä hetkellä edes pysty katsomaan silmiin tai puhumaan sille kyseiselle työkaverille kuka kirjaimellisesti pilasi vapaapäiväni, vituttaa vieläkin niin paljon.

taas kipeenä,kamalan kuumeinen olo:( olis kiva parantua äkkiä,koska perjantaina on pakko mennä duuniin

ihan karsea yö ja aamu

Castrollakin jo toinen jalka haudassa. ='(

Kulti sano aamulla : Peli(wow) tai minä... :

[q]Claquesous, 14.11.2006 12:10:
Castrollakin jo toinen jalka haudassa. ='(
[/q]

O