päivän :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 370
- 371
- 372
- 373
- 374
- ...
- 1,566
- Seuraava »
en pääsyt tänään salille treenaamaan*nyyh*
Luulin että kielitieteen tentti olisi mennyt _hyvin_...
[q]UnityF, 8.11.2006 07:50:
se että herää jo tähän aikaa vaikka olis voinu nukkuu viel muutaman tunnin,, prkl unettomuus
[/q]
joo mä allekirjoitan.. 9 aamulla sain unta ja heräsin tunti sitten
se että herää jo tähän aikaa vaikka olis voinu nukkuu viel muutaman tunnin,, prkl unettomuus
Keuhkoputkentulehdus päällä, ollut jo kaksi viikkoa. Olen syönyt tähän mennessä kolme päivää penisilliiniä, eikä kuuri ole vielä tehonnut. Tällä hetkellä lääkityksenä on penisilliiniä, buranaa ja codesania; niillä onneksi olo pysyy ihan hyvänä. Eikä tietenkään mulla ole nyt varaa olla sairaslomalla, olen tänäänkin lähdössä työmatkalle Tampereelle.
Huolestuttavinta on, että edellinen keuhkoputkentulehdus / mikälie hengitystieinfektio oli reilu kuukausi sitten. Alkaa vähän jo huolestuttaa, onko tässä jotain muuta taustalla.
Miehen veli oli taas haukkunu raskaana olevaa avovaimoaan valaaksi. Tota se on tehny koko raskauden ajan, ollu idiootti, ja raskautta on jäljellä kuusi viikkoa. Vituttaa avovaimon puolesta, ihmettelen vaan miten monta rekkakuormallista se tota sontaa aikoo jaksaa niskassaan...
kolmas päivä putkeen ihan kuolemanväsyneenä.
kuvittelin, että riittävät yöunet ja skarppi ravinto vähän
jeesaisi tätä olotilaa, mutta ei. huoh.
olis jo viikonloppu edes!
Soitto naistenklinikalta
Ei muuta kuin lisää tutkimuksia, verikokeita ja paastoja jne jne.. *super**poks*
tuli hirveen paha fiilis kun käännytin taloustutkimuksen haastattelijan ovelta..*uuh*
oon itte tehnyt puhelinhaastatteluja joten tiiän että kyseinen ihminen ei varmasti tykkää työstään tai tee sitä vapaaehtoisesti..
ja tuolla on niin kylmäkin*uuh*
Koko talven :( = teiden suolaus
Sisäinen kello on perseestä. Vielä enemmän perseestä se on, kun kyseessä ei ole oma sisäinen kello vaan tuollaisen pikkuhobitin kello, joka tarkoittaa sitä, että myös minä raahaan itseni ylös lämpimän peiton alta tasan kello kuusi.......
Yks maailman karseimmista viikonlopuista takana
Selkä ihan paskana
Rikoin just peilin, toivottavasti ei tuu seittemää vuotta epäonnea*uuh*
Huonosti nukuttu yö... Mut onneks ei hirveesti väsytä, ja jos väsyttäis ni ehtis viel nukkumaan lisää, ja ainahan voi nukkua päikkärit - varsinkin jos saa hyvää seuraa
Juice on kuollu.
VÄSYTTÄÄ! Kolme erittäin vähäunista yötä takana. Mikä vittu siinä on että ei nukuta yhtään iltamyöhällä kun pitäis mennä nukkuman. alkaa kostautumaan kun oon nukkunu tuommoset 3,5 - 5h per yö. Mun unirytmi on taas menny ihan poskelleen. Viikonloppuna korjaillaan tilannetta toivon mukaan...
[q]sapeli, 9.11.2006 11:12:
Huonosti nukuttu yö... Mut onneks ei hirveesti väsytä, ja jos väsyttäis ni ehtis viel nukkumaan lisää, ja ainahan voi nukkua päikkärit - varsinkin jos saa hyvää seuraa
[/q]
meitä on sitten kaksi ihan samoilla linjoilla
Mullakin on tässä erittäin huonosti nukuttu yö takana mitenköhän tän päivän jaksaa. Haluun takas nukkumaan!
viisaudenhampaiden poisto... poski ihan turvoksissa ja pikkuhiljaa alkaa tuntoki palaamaa suuhun
- « Edellinen
- 1
- ...
- 370
- 371
- 372
- 373
- 374
- ...
- 1,566
- Seuraava »