päivän :(

Back to häröily O

kutiaa pirusti kaks viikko sitte korjattu tatska

Miksi sitä antaa ihmisten kohdella itseään huonosti? :(

BLAAH! Inhottavaa ja rajallista toimintaa, joka on kuluttavaa.*dissaa*

Jo toista kertaa tänään alko nenästä vuotaa verta Eka flaikkujaossa kun niistin, nyt tiskatessa ihan itsestään Tulee tosi kivaa kun huomenna bileissä pitää koko ajan huolehtia ettei taas ala vuotamaan Pitänee ostaa rautatabletteja tai jotain...

PRKL viikossa hävinnyt taas 0.5cm pituudesta. Kuukauden aikana mennyt nyt 4.5cm. Mä katoon olemattomiin tätä vauhtia.

[q]Waakku, 9.11.2006 15:40:
PRKL viikossa hävinnyt taas 0.5cm pituudesta. Kuukauden aikana mennyt nyt 4.5cm. Mä katoon olemattomiin tätä vauhtia.
[/q]

Pakko kysyy, et mitä sulle oikeen tapahtuu? *täh*

[q]crissy, 9.11.2006 09:16:
stressiä pukkaa stressiä pukkaa!!!!!!!!!*poks**poks**pökr**pökr*
[/q]

älä ressaa muru

Taas mä tipuin ihan liian korkeelta :(

[q]larzizi, 3.12.2006 20:10:
Kun taas itse ainakin myönnän tehneeni usein niin, että jos tiedän partistojen olevan lähes tyhjät ja tarvitsen niitä vaikka huomenna niin paljon, että tiedän etteivät ne kestäisi, niin pistän ne silti lataukseen. Ja näin ei saisi ilmeisesti tehdä.[/q]

Se riippuu ihan siitä minkälaisista paristoista on kyse. Metallihybridiakut eivät muistaakseni tykkää tuosta ollenkaan, mutta esimerkiksi litium-ioniakut eivät ole niin nuukia asian suhteen.

[q]Joku kaveri on myös joskus kertonut, että jos paristot ovat turhaan laturissa, niin sekin tekee niille huonoa (en tiedä pitääkö tämä paikkaansa).
[/q]

No tuo on ihan hyvä nyrkkisääntö, vaikka akun tyyppi määrää taas sen kuinka pahaa akku tykkää tuosta.

Yksi niistä "merkityistä" päivistä jolloin haluaisi vain halin

[q]Freja, 3.12.2006 19:33:
Mun kameran ladattavissa pattereissa on jotain vikaa. Vaikka olis muka ladanneet täyteen, niin ei mee montaa hetkeä kun kamera ilmoittaa että vaihda paristot :(
[/q]

Miten vanhat patterit on kyseessä? Kun ei ne ladattavatkaan patterit kestä ikuisuuksia.

Itsellä myös muutamissa vanhoissa ladattavissa paristoissa on tuo, että ei kestä sitten millään, vaikka olisi ollut latauksessa vaikka kuinka kauan. Mutta enpä niistä kaikkein parhaiten ole huolehtinutkaan, kun paristojenhan kuuluisi antaa kulua ihan loppuun asti. Kun taas itse ainakin myönnän tehneeni usein niin, että jos tiedän partistojen olevan lähes tyhjät ja tarvitsen niitä vaikka huomenna niin paljon, että tiedän etteivät ne kestäisi, niin pistän ne silti lataukseen. Ja näin ei saisi ilmeisesti tehdä.

Joku kaveri on myös joskus kertonut, että jos paristot ovat turhaan laturissa, niin sekin tekee niille huonoa (en tiedä pitääkö tämä paikkaansa).

Ei unta ei sitten vieläkään, täytynee hommata paremmat lääkkeet. Ei tästä muuten tule yhtään mitään.

[q]Freja, 3.12.2006 19:33:
Mun kameran ladattavissa pattereissa on jotain vikaa. Vaikka olis muka ladanneet täyteen, niin ei mee montaa hetkeä kun kamera ilmoittaa että vaihda paristot :(
[/q]

Hei mul on ihan sama ongelma Oisko meil menny samana päivänä takuu umpeen tai jotain?

(Mä oon nyt tehny vaan silleen että patterit on laturissa 24/7 ja otan ne kameraan vaan siks aikaa kun otan kuvia... *hmph*)

Piti nähdä vanha kaveri pitkästä aikaa, mutta sillä olikin yöllä noussut kuume.

[q]Hyzenthlay, 9.11.2006 21:29:
---
Waakku, 9.11.2006 15:40:

---

Pakko kysyy, et mitä sulle oikeen tapahtuu? *täh*
[/q]

Osteoporoosia ne epäilee. Koska ei normit nikamat tässä iässä murru elvytyksessä.

väsy... ei voi nukkua ku yskittää... onneks tänään lekuri jos vaik sais jotain yskänlääkettä mikä oikeesti auttais... viikko mennyt näin PÖH

Kapula.

Haluun töitä viikonlopuks! jos ei niitä tuu, niin en kuitenkaan keksi mitään tarpeeks kiinnostavaa tekemistä, ja oon bileis vaik ei pitäny

Vittukun duunissa lentää paskaa propelliin koko ajan. Hohhoijaa

[q]ALIEN, 10.11.2006 06:50:
Selvisi että ex-muija petti ja esitti sinkkua muille miehille meidän suhteen aikana, sekä valehteli päin näköä. Mut ei se mitään ollaan jo kauan oltu erottu, eikä itse naisesta ole pahemmin mitään ylitsepääsemistä. Roska mikä roska vailla moraalia ja arvomaailmaa.
Pettymys vain tuntuu pahalta. Kiitos silti kaikille tukijoille ja niihin jotka ovat mua uskoneet viimeiset vuodet *sydän**iloinen*
[/q]

Toista perässäni:

"All women are filthy, lying whores" :)

O