päivän :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 373
- 374
- 375
- 376
- 377
- ...
- 1,566
- Seuraava »
[q]astaroth, 12.11.2006 15:14:
ei kai sattunut mitään? :(
[/q]
njää,meni vaan äipän auto vähä rikki*hmph*
seistii siinä auton vieres ku se oli siel ojassa niin joku maailman fiksuin mies pysähty vierelle ja totes vaan että päätit sitten pysäköidä auton sinne ojaan ja jatko matkaa*grr*
onhan se kai ihan siistii et voi vittuilla tommosesta asiasta*igor*
Saakelin typerät asiakkaat. *släp**kissatappelu**toktok**senkin*
Isänpäivä, tuo mieleen ajatuksen siitä kuinka tässä itsekkin pikkuhiljaa haluaisi isäksi vaikkakaan se ei taida olla ainakaan hetkeen mahdollista.. ..ja kun en eilen ehtinyt kauppaan niin jääkaapissa valo ja isänpäivän kunniaksi pikkukaupat on kiinni.
Pipiys iskeee...moon ihan duhadedä
[q]H3li, 1.10.2007 17:37:
---
kimmø, 1.10.2007 17:19:
masentavaa palata sateiseen, likaiseen ja ruuhkaiseen
arkeen ihanan pienen rantaloman jälkeen :(
---
hetken jo luulin, et oot suomessa salaa (tosta kuvauksesta) mut sit into laantu ja kässäsin et joo, ehkä sieläki sataa
[/q]
joo, kyllä täällä sataa aika paljonki :D
mutta Montevideossa ei sada koskaan ja kaikki on aina
onnellisia siellä <3 ehkä ensi viikonloppuna takas sinne!
miks kaikki simppeleimmätkin asiat tuntuu niiiiiin vaikeilta
paska olo.
Ei tässä taas kovin vahvasti mee. Mieli on maassa eikä mikään oikeen huvittais. Tein ihan piruuttani Beckin masennustestin ja sen mukaan sitä ollaan taas vakavan masennuksen rajoilla. Ei sekään tullu kyllä enää yllätyksenä tässä vaiheessa..
[q]Annakins, 12.11.2006 11:29:
Yksi niistä "merkityistä" päivistä jolloin haluaisi vain halin
[/q]
[q]aada, 17.5.2009 06:31:
Miksi sitä antaa ihmisten kohdella itseään huonosti? :(
[/q]
Teen villin arvauksen ja oletan että kyseessä on joku mies joka kohtelee huonosti. Voi johtua esim tästä:
"no mieheen tappaa kiinnostuksen ainakin seuraavat:
- lässytys, tyyliä "sä oot niin ihana" useamman kerran hoettuna, vauvaäänellä puhuminen
- omistushalu, se ettei anna mennä vapaasti, seuraa perässä, takertuminen ja liika fyysinen läheisyys julkisilla paikoilla tyyliin "tämä on mun"
- epävarmuus ja huono itsetunto, en jaksa vakuuttaa toiselle että se on ihan ok koko ajan
- liika tunteellisuus, etenkin jos se ilmenee liian varhain
- liika empaattisuus, se että välittää tyyliin kaikista afrikan lapsista ja liikuttuu esim. eläinten kuolemasta
- liiallinen ja turha yhteydenpito mallia "mä ajattelen sua", mitä tähän pitäisi sanoa ja miksi mua kiinnostaa tietää, jos ajattelet niin ajattele, äläkä kerro siitä mulle"
jos joku naistenhakkaajarenttu kiinnostaa niin ei mikään ihme että se kohtelee sua sit huonosti ja sä annat sen tehdä niin :P
Nyt pitäisi mennä nukkumaan ja herätä virkeänä 6.45. Jeesh!
[q]Waakku, 10.11.2006 08:41:
---
Hyzenthlay, 9.11.2006 21:29:
---
Waakku, 9.11.2006 15:40:
PRKL viikossa hävinnyt taas 0.5cm pituudesta. Kuukauden aikana mennyt nyt 4.5cm. Mä katoon olemattomiin tätä vauhtia.
---
Pakko kysyy, et mitä sulle oikeen tapahtuu? *täh*
---
Osteoporoosia ne epäilee. Koska ei normit nikamat tässä iässä murru elvytyksessä.
[/q]
No ei niitten muutenkaan pitäis elvytyksessä murtua koska elvyttäessä painellaan rintalastasta ja nikaman murtuminen/kasaanpainuminen vaatii eri suuntaista rasitusta, esim. kovaa jaloilleen putoamisesta aiheutuva tärähdys tms.
Toivottavasti sut nyt tutkitaan tarkasti mistä moinen johtuu koska nikamien kasaanpainuminen on yleensä traumasta johtuvaa tai vanhojen/osteoporootikkojen vaiva.
voihan v**tu!! jo toka kerta puolen vuoden sisään ku joku lo-life narsu on päättäny et se ajelee tästälähin mun fillarilla..
Ei mennyt viikonloppu ihan suunnitelmien mukaan, vaikka paljon siinä oli hyvääkin, jäi vähän paha mieli kokonaisuudessaan.
Viime yö meni sitten näitä juttuja kelaillessa, heräilin ihan vähän väliä ja olin vielä aamulla ihan tokkurassa, ja näin sekavia unenpätkiä vielä ylös nousemisen jälkeen. *toktok*
Ja mun unessa joku pikkutyttö raapi mua bussissa
Mun hartiat on ihan kipeet. Ihan auau-kipeet :(
[q]mariq, 13.11.2006 10:50:
[/q]
Kai sä otit selvää mis se asuu ja meet sit ens yönä kostamaan!
[q]Jusna666, 13.11.2006 10:58:
---
mariq, 13.11.2006 10:50:
---
Kai sä otit selvää mis se asuu ja meet sit ens yönä kostamaan!
[/q] mä luulen että se asuu heinolassa, koska sinne uneni sijoittui.. ens kerral ku meen sinne, annan kaikille pikkutytöille lumipesut
noeivaa
nonii, se olis silmätulehdus sit. uujeah.
Nukuin pommiin = ei ehtiny aamun luennoille kouluun :(
Kaikki jutut taas vaihteeksi kasaantuneet enkä saa mitään aikaiseksi
Ääh liian aikanen herätys huomenna :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 373
- 374
- 375
- 376
- 377
- ...