päivän :(

Back to häröily O

Loistava sää! Sierrakin odottelee tuolla pihalla pääsyä pikkuteille heiluttelemaan lanteitaan. ;)

Joku silmätulehdus tai mikä lie. Ekaks yläluomi turpos ja kipeyty. Nyt kun turvotus on alkanut helpottaa, niin tilalla on kutina, "tikkuisuus" ja ärsytys. Hyvä kun duunissa jakso olla sen kanssa. Tekis mieli repii koko silmä pois.

huoh. viime yönä jostain syystä saanut unta millään, vähän väliä tuijottelin kelloa. muutenkin oli aivan helvetin huono olo la jäljiltä, tänään aamullakin vielä hieman krapulan poikasta

Tiehuollon puute. Minne ####### ne verorahat menee, kun tiet jäävät ainakin täällä Lappeenrannan alueella vähäiselle auraukselle. Tänään en tainnut ulkona liikkuessani nähdä yhtään aura-autoa tai traktoria, vaikka lunta pyryttikin koko ajan.

Kaiken huipuksi onnistuimme ajamaan tiehuollon budjettiosuudelle keskustan läheisyydessä, ja auto jäi tietenkin jumiin. Tätäkään ei välttämättä olisi tapahtunut, mutta vähemmän muita ajatteleva rouva päätti parkkeerata autonsa ajoväylälle. Ei siinä sitten muu auttanut, kun kokeilla onnistuuko ohittaminen viereisten ajourien kautta, johon auto sitten jäi jumiin. Mainittakoon, että kyseinen rouva liukeni paikalta samantien hiihtolenkilleen. Onneksi paikalle saapui lopulta avuliaita ihmisiä, joiden avulla auto saatiin liikkeelle.

hei hei palkka o/

[q]mayah, 7.11.2006 04:07:
Oon hereillä :(
[/q]

Samoin.

Siivoillessa päätin heittää yhdet vanhat kengät roskiin kun ne vuotaa, ja huomasin just et toiset on ollu märkinä ja multasina pari viikkoa muovikassissa ja päättäny homehtua Nyt mul on sit enää yhet kengät mitä voi käyttää Aika ympäripuhua äiti lähtemään mun kanssa kenkäostoksille

[q]mayah, 7.11.2006 04:47:

Mut hei, kohta voi jo nousta ja aloittaa uuden päivän :)
[/q]

Ei ihan hirveesti lohduta.

erittäin laiska, köyhä ja epämotivoitunut olo tänään...
ei olis todellakaan huvittanut nousta sängystä aamulla.

Sen kerran kun koulussa olis joku pakollinen tilaisuus,
niin tottahan toki mä unohdan sen. Ja joo, oli siitä
ilmoitettu viel uudestaan, mutta näin tällä kertaa.

Virta päälle! *släp*

en pääse kouluun...

Laitoin irtisanomisehdotuksen menemään pomolle. Ennemmin nautin työttömyyskorvauksesta, kuin että oon täällä kokoajan "mikko hajotetaan, mikko kootaan"-ilmapiirissä.

au ku selkää sattuu*uuh*

ehkä paremminkin päivän ?, mutta kuitenkin... pitää miettii ttä jaksaisko järkkää synttäri etkot danceterialle.. vaiko mennä vaan jonnkkin muualle etkoile.. toisaalta en jaksa järkkä mitää,, mut oishan se ihan kiva n'h' frendejä enenn danceteriaaakin

Sairas ja heikko olo. Ei tee mieli ruokaa, vaikka se voisi auttaa tohon heikkoon oloon. Väsymys on myös ihan järkyttävä. Ei oo koskaan ennen ollut noin paljon vaikeuksia yrittää pitää silmiä koulussa auki. Yli kaks tuntia leffan katselua koulussa ja aina välillä havahduin, avasin silmät ja tajusin että oli vähän mennyt leffasta ohi. Silmät alko painamaan ihan sairaasti ja oli oikeesti sellanen olo, että kohta nukahdan pystyyn. Mut nyt unten maille!

stressiä pukkaa stressiä pukkaa!!!!!!!!!*poks**poks**pökr**pökr*

Vitun bussikuskin idiootti mulkvisti kusipää!! *toktok*
Ennen äskeistä suihkua olin kirjaimellisesti päästä varpaisiin kurassa! Hiukset, korvat, silmät, joka vitun paikka kurassa
Mulla oli valkoinen takki.. toki tämä kuran värinen on tyylikkäämpi

Nyt jo kiristää et huomenna joutuu ulos duunii, hyvä puoli siinä on se, et ei tartte sinne ulos mennä duunii huomisen jälkee ku vasta keväällä......

[q]Jago, 7.11.2006 21:51:
au ku selkää sattuu*uuh*
[/q]

Mikäs pikkusen selkään on sattunut? Onks se se sama paikka mikä venähti perjantai-iltana?

[q]sapeli, 7.11.2006 22:04:
---
Jago, 7.11.2006 21:51:
au ku selkää sattuu*uuh*

---

Mikäs pikkusen selkään on sattunut? Onks se se sama paikka mikä venähti perjantai-iltana?
[/q]
sekin.. jotain ihme kipuja jotka ei kuitenkaan harmita kun vaan sen hetken kun ne vihlasee.. eli pystyy kuitenkin jatkaa samalla tyylillä(*hihu*)

O