päivän :(

Back to häröily O

Eikö ihmisillä oikeesti ole mitään tekemistä *toktok**senkin**senkin**eiei*

a) Unohtui epähuomiossa auton lämmitysjohto kiinni puskuriin kun lähin ajaa autolla ja sen seurauksena hajosi muutamia puskurin kiinnikkeitä ja koko johto meni poikki..
B) Puhelin sanoi sopimuksensa irti ja hajosi ei pysty puhumaan kun katkeaa puhelu koko ajan eikä kyllä pysty lataamaankaan akkua..

sammuin eilen piilarit silmissä.. nyt silmät ihan sohjona, kutittaa ja ärsyttää.. äsh, pitikö olla niin kuollut

pikkusisko*uuh*
surullista miten tällä hetkellä kaikki sen asiat voivatkin mennä niin pieleen.
mutta koska olen parhain isosisko (tai ainakin yritän olla*pepsodent*), valvon tänään tuonne puolille öin ja menen siskoa junalle vastaan huomisesta aikaisesta herätyksestä huolimatta. ehtii sitä nukkua myöhemminkin*joo*

[q]Taika, 5.11.2006 18:04:
pikkusisko*uuh*
surullista miten tällä hetkellä kaikki sen asiat voivatkin mennä niin pieleen.
mutta koska olen parhain isosisko (tai ainakin yritän olla*pepsodent*), valvon tänään tuonne puolille öin ja menen siskoa junalle vastaan huomisesta aikaisesta herätyksestä huolimatta. ehtii sitä nukkua myöhemminkin*joo*
[/q]
itse pikkusiskona voin sanoa, että se mitä teet on aivan upeeta!! oma isosiskoni on ainankin rakkain ystävä

Pitäs mennä yöks töihin... Kiinnostus on suorastaan... olematonta. Kun satuin itseni irtisanomaan vajaa kaksviikkoa sitten.

[q]Stene, 6.11.2006 00:04:
Hyvät naiset ja herrat. Se olis nyt maanantai
[/q]Onneksi olkoon, pilasit just mun sunnuntainkin :|

[q]astaroth, 5.11.2006 20:16:
pablo francisco on parasta sunnuntaisin :)

[/q]

On kyllä ihan uskomaton äijä toi

syysflunssa...

[q]mayah, 6.11.2006 06:45:
Oisin kyllä voinu nukkua sinne kahdeksaan astikin, jolloin oli kello soittamassa. Mut on puol seiskakin ihan ok.
[/q]

Tarjoappa mulle pari annosta tota aamuvirkeyttä. Olis ihan kiva päästä joskus aikaisin hereille

Vittu ku en saa unta ku piti nukkua nii pitkät "iltapäikkärit" vahingos..

neljän tunnin yöunet*poks*
töissä kaaos keskiviikkona olevan muuton vuoksi ja tän 15 minuutin aikana, mitä olen ehtinyt töissä olemaan, oon lyönyt jalkani kolme kertaa johonkin muuttolaatikon kulmaan.

olisin halunnut nukkua vielä muutaman tunnin :(

[q]Sallakat, 6.11.2006 13:09:
mä en haluis muuta nyt kun päikkäreille *puuh*
[/q]

niii i kaikki puoltuntii nukkunu viimeyön

en mee ulos, tulee tiskirättejä sivusta, alta, päältä...
pitäis olla sadehousut, -takki ja lantsarit että tuolla pärjäis, sontsalla ei tee mtn.
pyh tällaista keliä.

Viikonloppu meni
vähän
ohi...

Oishan sitä ehkä voinu saada jopa jotain tehtyä.. ehkä sit ens kerral..

Ja siis just sopiva maanantai-morkkistelu-sääkin tuolla.. :/

[q]cjet, 5.11.2006 20:33:
---
Dana, 5.11.2006 18:05:
sammuin eilen piilarit silmissä.. nyt silmät ihan sohjona, kutittaa ja ärsyttää.. äsh, pitikö olla niin kuollut

---

Taisit olla vähä huppelis sit..
[/q]
höpöhöpöö..

Hyvät naiset ja herrat. Se olis nyt maanantai

[q]crissy, 6.11.2006 13:50:
Toi vitun lumen määäääräää!! ja lisää pukkaa.... meillä kitkarenkaat alla ja en oo koskaa ajanu autoo mis o kitkat alla.. suas nähä mis pöpelikös ollaan...
[/q]

Kitkat toimii paremmin lumella ku jäisellä tiellä, eli nyt ei pitäis onkelmia olla. Malttia vaan kaasun kanssa ni eiköhän se siitä

Toi vitun lumen määäääräää!! ja lisää pukkaa.... meillä kitkarenkaat alla ja en oo koskaa ajanu autoo mis o kitkat alla.. suas nähä mis pöpelikös ollaan...

[q]embie, 6.11.2006 14:00:
---
crissy, 6.11.2006 13:50:

---

Kitkat toimii paremmin lumella ku jäisellä tiellä, eli nyt ei pitäis onkelmia olla. Malttia vaan kaasun kanssa ni eiköhän se siitä
[/q]

Aa no hyvä tietää..=) Meil o kyl nastarenkaatki mut niit ei o saatu alle vielä..

Pitää koittaa varovasti mennä nii jahka selvitää kunnialla...=)

O