päivän :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 367
- 368
- 369
- 370
- 371
- ...
- 1,566
- Seuraava »
Kone päästi sen verran pahaa ääntä, et voin olettaa tän kosahtavan hetkenä minä hyvänsä Kauhee hätä evakuoida kaikki rakkaat valokuvat (viel kun ei oo mitään isoo muistitikkuu tai mitään mihin ne järkevästi sais) ja koneel on mm. setti mun ekoista bileistä
On hirmu väsy ja tekis mieli vaan mennä lämpimän peitin alle, mut pakko lähteä ulos kun olin luvannut :/
***tu aivan perseestä!*uuh*
unettomuus
Rinkka on liian pieni. Tiesin se, kun sen sain lainaan, mutta mistä tähän hätään repäsen isomman. Lääkkeitä ei voi jättää pois, ja tarvin enemmän kuin yhden t-paidan matkaan. Housuja on pakko olla kahdet enkä ilman pyyhettäkään voi lähteä. Ja jos mun reppu on liian iso käsimatkatavaraks, mä kyllä jotakuta
Tylsää.
Henkilökohtainen vuoristorata.
Mun tietokoneen kaiuttimet ei pelitä oikein.
*toktok* Menin juomaan itselleni pienen krapulan, vaikka mun pitää muutaman tunnin päästä olla salilla..
[q]styrOx, 4.11.2006 11:33:
sain just vaihdettuu talvirenkaat autoon ja nesteet vaihdettua ni jarru putki ilmeisesti poikki......ihan ilman mitään syytä hajos keskellä stadii
[/q]
Jaiks, mulla kävi samalla tavalla kerran renkaiden vaihtamisen jälkeen. Onneks kuitenkin olin ihan maalla joten ei paljoo haitannu vaikka painelin risteykseen kolmion takaa vauhtia hiljentämättä *hih*. Jos en siinä risteyksessä olis huomannu niin pahimmassa tapauksessa seuraavan kerran olis tarvinu jarruttaa n. 30 km päässä.
Tääl kämpäs on tosi kylmä :( Iho kananlihalla, piti ottaa fleecehuopa ympärille lämmittämään.
Niin ja sit tän hetkiset huonot asiat Parisuhde elämä on ainakin ihan päin vittuja. Kun nyt on käynyt jo niinkin hassusti et rakastan tyttöä jota en enää halua, eli vähän vaikea homma selvitettäväks. Mut aika parantaa haavat ja kun asiat miettii kerralla läpi, niin niitä ei tarvitse enää alkaa kertaamaan. Pitää vaan olla varma siitä mitä haluaa
-Careen-
mun napa on ihan pipi.. prkl uus koru pöpöttänyt sen vaikka kuinka uittelin septidinissä
sattuu..
[q]Waakku, 5.11.2006 09:34:
Nyt lekuri kerto että murtuneiden nikamien lisäksi mulla on kylkiluitakin murtunut ja pituudesta on hävinnyt 4cm. Kuulemma on ollut suhteellisen kova elvytys mitä mulle on tehty. *Ahdistaa*
[/q]
auts
Miksi sua on elvytetty?
Tossa on varmaan piiiiitkä paraneminen..
Nuhayskäpipi. :( pitkään aikaan ei oo päätty tanssimaan ja nyt perjantaina olis ollu Synapsit, mutta ei olin pipinä. *nuha**uuh*
[q]UnityF, 5.11.2006 10:30:
---
Waakku, 5.11.2006 09:34:
Nyt lekuri kerto että murtuneiden nikamien lisäksi mulla on kylkiluitakin murtunut ja pituudesta on hävinnyt 4cm. Kuulemma on ollut suhteellisen kova elvytys mitä mulle on tehty. *Ahdistaa*
---
auts
Miksi sua on elvytetty?
Tossa on varmaan piiiiitkä paraneminen..
[/q]
Jaa-a senkun tietäis. Mä menin vaan kipeen selän takia lekurille, missä meni sitten taju. Sieltä vietiin sairaalaan, missä menin sitten elottomaksi jolloinka sitten elvytettiin. Mitään ei oikeastaan ole vielä selvinnyt mutta nikamathan on menetyttyä kauraa, ne ei korjaannu. Maanantaina selviää että onko mulla osteoporoosi, muuten tää jää kaiketi mysteeriksi.
Kiitoksia halista
Viikko ilman nettiä ja seuraava vielä edessä. :(
[q]Waakku, 5.11.2006 11:04:
Jaa-a senkun tietäis. Mä menin vaan kipeen selän takia lekurille, missä meni sitten taju. Sieltä vietiin sairaalaan, missä menin sitten elottomaksi jolloinka sitten elvytettiin. Mitään ei oikeastaan ole vielä selvinnyt mutta nikamathan on menetyttyä kauraa, ne ei korjaannu. Maanantaina selviää että onko mulla osteoporoosi, muuten tää jää kaiketi mysteeriksi.
Kiitoksia halista
[/q]
auts :/ otan osaa..
en voi kuvitella edes,miltä tuo tuntuu.. :/
mutta koita jaksaa.. :)
lievästi flunssainen olo
Tuli eilen ostettuu muutama pullo kuohuviinii ja nyt on sen mukanen fiilis. Ihan uskomaton darra, voi tätä särkylääkkeiden määrää taas.
Olin hetken onnellinen...
Nyt menetin senkin
Olen raunioina
ei ole voimavaroja
pakko jaksaa
En jaksa
Ainoa toiveeni on se, että saisin olla onnellinen*sydän*
- « Edellinen
- 1
- ...
- 367
- 368