päivän :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 274
- 275
- 276
- 277
- 278
- ...
- 1,566
- Seuraava »
Vihaan laskujen maksamista. >:(
Sain just ensimmäisen "läksiäishalin" duunikaverilta, jota en nyt sitten enää näe koska se jäi kesälomalle tänään... Kohta se lähtö rupeaa lähestymään ja mä näköjään herkistelee..
joo. ahistusta ilmassa täälläkin päin.
oispa työpäivä jo ohitse..
Olin taas käsi vaikken itse tilannetta alunperin aiheuttanutkaan.
...kauhee kapula..
[q]Enkeli, 16.6.2006 07:16:
Huonosti nukuttu yö En taaskaan saanut nukutuksi mitenkään hyvin, pyörin sängyssä yön ja mietin vaan kaikkii juttuja -mitä pitäsi tehä, tekemättä jättää jne. Nyt jo kekkaloin pystyssä ja koitan saada aamukahvii juotuu
[/q]
Kuulostaa tosi tutulta Mulla on tollasia kausia kun ressaa liikaa. Varsinkin yöllä kun pitäis saada unta, alkaa kaikki tekemättömät asiat ja negatiiviset jutut kasvaa kerrostalon kokoisiksi. Mulla on liikuminen auttanut tohon. Kunhan ei liiku liian myöhään, muuten taas kekkaloi koko yön Voimia kultu *sydän*
Rakas koira nukkui tänään pois. *nyyh**uuh* Nyt ei mikään tunnu juuri miltään. Jotain puuttuu.
V*ittu suatana, kone sano poks. Lähtee käyntii ja on 3 sekunttia päällä ja sitte sammuu. *toktok**grr*
Kuulin just ihan mielettömän surullisen jutun.
Tekis niin mieli mennä yhdelle mökille juhannuksen viettoon mutta sinne ei tätä nykyä taida olla mitään asiaa!
nukkumatti tais unohtaa mut taas :(
Joku saatanan kaulasta ylöspäin halvaantunut perseensilmä
on nyysinyt mun fillarin. Jalat poikki ja tikkuja kynsien alle
sille pitäs pistää, jumalauta.
kylläpä osaakin taas kyrpiä.
huhhuh, ei jaksais. mutku *toktok*
Uuuh viuna ja rahat rupee olee loppus.. ja sää olisn iin hyvä terassille.
KESÄ sinä prkl joka saat kiltin ihmisen alkoholisoitumaan :)
jouduinpa sitten kärsimään nenun punkteerauksen näin juhannuksen alla, eikä tuskaa tietenkään voinut enempää lisätä se että aloitteleva lääkäri yritti työntää neulaa sinne tänne nenäontelossa ennenkuin erikoislääkäri tuli apuun*grr*
toivottavasti oon nyt saanut vähäksi aikaa kuulla tarpeeksi oman nenäruston rutinaa *aaaargh*
*super**uuh*
[q]hazel, 21.6.2006 12:48:
Sairastuin juuri juhannuksen alla... ja sitten vielä kaiken lisäksi Monday Bar Armada Cruise @ 10-11.8.2006 jossa on ihku pihku armin onkin K20!!!! ....yhdeksäntoista on turha ikä
[/q]
En tiedä lohduttaako tietää tämä, mutta ei se Armini oikeasti ole mikään kovin erikoinen
[q]Fresia, 15.6.2006 15:23:
Ei oo totta minkä mailin sain *eiei*...
[/q]
Kivankuulosen tyypin tää eksä on valinnut sun tilalle*nauru* "se tykkääkin nyt musta eikä enää susta, sul ei o enää mahiksii, lällällällällää" -ihq prinsessa
[q]dncr, 21.6.2006 11:15:
En tiedä haluanko muuttaa Turkuun opiskelee ku on kaikki elämä Helsingis
[/q]
tottakai!
on tku kivempi ku hki!
t: tre tosin parempi ;)
[q]Marianne, 21.6.2006 17:30:
jouduinpa sitten kärsimään nenun punkteerauksen näin juhannuksen alla, eikä tuskaa tietenkään voinut enempää lisätä se että aloitteleva lääkäri yritti työntää neulaa sinne tänne nenäontelossa ennenkuin erikoislääkäri tuli apuun*grr*
toivottavasti oon nyt saanut vähäksi aikaa kuulla tarpeeksi oman nenäruston rutinaa *aaaargh*
[/q]
- « Edellinen
- 1
- ...
- 274
- 275
- 276
- 277
- 278
- ...
- 1,566
- Seuraava »