päivän :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 272
- 273
- 274
- 275
- 276
- ...
- 1,566
- Seuraava »
Alaselkään särkee nii, et meinaa taju välil lähtee
Ihana työteveyslääkäri, kun ei oo ikin paikalla
[q]alphamagic, 8.8.2009 15:07:
ruhtinaallinen 10:n päivän kesäloma vetelee viimeisiään, ti kouluun äh et stressaa ja ei jumalauta yhtään natsais pitänee koittaa jostain repii energiaa ja motivaatioo ja vaihtaa kesärötväily vähemmälle... ois nyt ehkä muutenkin vähän itsetutkiskelun aika ni se koulu ei vaan sovi tähän väliin saakeli.
[/q]
Kato asiaa näin päin: sulla on vielä lauantai, sunnuntai ja maanantai aikaa, eli 30% lomasta! Mä oon ite ainaki opetellu tosi hyväks siinä et osaan piilottaa asioita ja ajatuksia iteltäni - esim. kun mulla oli kesäkuussa se viikon loma, muistin että mulla on työpaikkakin vasta sunnuntaina reilusti iltapäivän puolella... Tietty sillon meni aika tiukalle että oli maanantaina skarppina töissä, mut sullahan on vielä se maanantai siihen skarppaamiseen.
Siltä se näyttää, nyt mun on pakko lopettaa noiden juttujen kelaaminen tai en saa ikinä tätä vitutusta pois ennen töitä
Eipä kolaha mulle mastercardia "kiitos mielenkiinnosta" voihan nenä.. no ehkä sit joskus myöhemmin.
[q]Mellu-, 1.8.2006 17:16:
Eipä kolaha mulle mastercardia "kiitos mielenkiinnosta" voihan nenä.. no ehkä sit joskus myöhemmin.
[/q]
Niille kannattaa soittaa perään ja kysyä, että "Mikäs tässä mättää kun en saa?" Ainakin joissakin tapauksissa tuo on jo riittänyt heille ja kortti on myönnetty
[q]Taika, 1.8.2006 15:43:
tää päivä sujuikin ihan liian hyvin.
viikonloppusuunnitelmat meni jo nyt vituiksi.*dissaa*
[/q]*nauru**lohduttel* Varastiko joku rullaluistimet?*ding*
kello mateleeeee *toktok* tekemisen puute.com
1) Oon kipee
2) En oo ollu aikoihin
3) Sain puolikkaalta lahjaksi nintendo ds:n ja nyt haluaisin yhden pelin mutta ei ole rahaa ostaa sitä. (Ja on muuten ihana lahja <3 Mut mitäs minä pelillä kun on jo viis peliä.)
4) Ei oo lauantai.
5) Rakkaalla on runkkuvelvi, lauantai sunnuntai. Eihän siinä oo ku vajaa vuorokaus aikaa.
6) Koulu alkaa koht.
Mut silti taidan jatkaa viel muutaman jutun Päivän :):n.
Oon vankina omassa kämpässäni !! Hissi rikki ja rattaita + kersaa ei kanneta kymmentä kerrosta alas näillä mun voimilla
[q]mayah, 1.8.2006 16:20:
---
Mellu-, 1.8.2006 16:18:
kello mateleeeee *toktok* tekemisen puute.com
---
Joo, on kyllä ihmeen hitaasti menny tää päivä. Mut kohta pääsee töistä ja sitten helpottaa!
[/q]
oiski töitä et ois jotai tekemistä, mutku aamusta joku pari tuntii duunia ja sit pitää venaa iltaan et alkas reenit *toktok* vois olla jo perjantai
[size=20]VITTU KU VITUTTAA![/size]
vaimo ja tytär lähti eestiin 6 pväks, on niin hiljasta kotona. Onpahan ees koira seurana..
Pelottaa. Mun pomo on mulle vihainen kun olen sairaslomalla, ja meillä on sopimus et se maksaa mulle 500e kuun puolivälissä.
Laitoin sille tekstarin aiheesta. Sydän hakkaa tuhatta ja sataa. Mitäköhän se vastaa siihen vai vastaako ollenkaan.
Muutenkin kun toinen on ihan loppu ja toinen vetää herneet nenään kun toinen on saikulla :(.
[q]Cjet, 1.8.2006 15:46:koko päivän on ollut kevyesti sellanen 45cm kyrpä otsassa..
[/q]
No ainaki sul on iso
[q]Saara, 15.6.2006 08:50:
Pelottaa. Mun pomo on mulle vihainen kun olen sairaslomalla, ja meillä on sopimus et se maksaa mulle 500e kuun puolivälissä.
Laitoin sille tekstarin aiheesta. Sydän hakkaa tuhatta ja sataa. Mitäköhän se vastaa siihen vai vastaako ollenkaan.
Muutenkin kun toinen on ihan loppu ja toinen vetää herneet nenään kun toinen on saikulla :(.
[/q]
Käsittääkseni jos sulla on kirjallinen työsopimus ja olet sairaslomalla niin eihän sun pomo voi olla maksamatta sulle!
Kuuma asfaltti poltti jalkapohjan verille
[q]Lost-Soul, 15.6.2006 11:19:
---
pupuankka, 15.6.2006 11:07:
Siperian kotisivujen mukaan talossa ei ollut ihmisiä palon aikana.
Tosi kurja juttu! *nyyh**poks*
---
Kurja juttu kun ihmisiä ei ollut talossa palon aikana? ;)
[/q]
Hohoo, oletpas vekkuli
[q]Annakins, 15.6.2006 10:31:
---
Käsittääkseni jos sulla on kirjallinen työsopimus ja olet sairaslomalla niin eihän sun pomo voi olla maksamatta sulle!
[/q]
On joo, mut siin lukee et palkkapäivä on kuun viimeinen. 15 päivä on suullisesti sovittu. Se laitto viesti et se maksaa nyt 200, koska on joutunut maksamaan ekstratyöläisille nyt kun en oo ollut siellä.
Eniten ahdistaa toi et miten se suhtautuu tohon lääkärintodistukseen. Sen on pakko maksaa mun tän ajan palkka, mut kuinka suuren tappelun jälkeen. Ja onko mulla enää millaset työolot siellä sitten palattuani?
Pitäis vaihtaa työpaikkaa, mut on päästävä sinne Turkkiin ens kuun lopulla, eli pakko kai sinnittellä siihen asti tuol riisto-orjalassa.
Hajottaa :´(
[q]Annakins, 15.6.2006 10:48:
---
Aa, no se on sit vähän eri juttu. Toivottavasti saat kuiteski rahat :)
Mä en kyllä tajua työnantajia, jotka vittuilee/ovat vihaisia työntekijälle jos tämä joutuu olemaan sairaslomalla. Luulis, että ihmiset tajuaisivat, et kipeenä ei kantsi olla töissä kun a) voi tartuttaa muut työntekijät ja b) sairaus voi pidentyä jolloin siitä on enemmän haittaa myös työnantajalla...
[/q]
No ei tää voi tarttua, mul on burn-out ja se on kuulemma mun oma vika :E.
Sain uuden puhelimen.
Se on ihan tyhmä, en halua vaihtaa!
Nokian E70 on tarkoitettu isotaskuisille jupeille, ei minulle. Tota vartenhan tarvii oman laukun! Se on ihan valtava!
- « Edellinen
- 1
- ...
- 272
- 273
- 274
- 275
- 276
- ...
- 1,566
- Seuraava »