päivän :(

Back to häröily O

Ahistaa taas vaan niin vitusti, muutto jne. Kauhee ressi

[q]Annakins, 21.6.2006 22:39:
---
QSR, 21.6.2006 22:35:
Käytiin tyttöystävän kans kattomassa Tie Guantanamoon. Muistutti karmealla tavalla maailman pahuudesta ja siitä kuinka niin moni tälläkin hetkellä niin moni kärsii. Kuinka pääosin yhden maan vallanpitäjät saa maailman niin pahaksi ja julmaksi paikaksi. Vaan ehkä uus sukupolvi voi muuttaa asioita.. Pitää jaksaa uskoa.

---

Mun mielestä se elokuva on aivan äärettömän huono ja ne jätkät aivan h*lv*tin tyhmiä (vrt. "let's go to Afghanistan cos the nan bread is thiiiiiiis big there"). Mä en enää jaksa katsoa elokuvia, joissa mulle yritrtään tuputtaa jotain kurkusta alas.

edit: typo
[/q]

tais mennä se pointti ohi: ne on vain ihmisiä niinkuin mekin.

[q]astaroth, 20.6.2006 22:00:
näillä näkymiin aika yksinäinen juhannus tiedossa :(
[/q]

Ei mitään yksinäisiä juhannuksia, kaikki yksinäiset voi kerääntyä yhteen esim Juhan karkeloihin. Sitten ei kukaan ole yksin

Tää ei vaan taida olla mun juhannus...ensin eilen puhkesi silmätulehdus, sitten tänään aamulla mp3-soitin meni rikki ja nyt äsken syödessä lohkesi iso pala takahampaasta.

vituke, ärsyke

sää espoossa = :( = i -> travel somero = sää = :) = zomg plz römpsää

Oon nukkunut koko viikon... Välillä herännyt syömään ja sit taas nukkunu päivät ja yöt*ding* Mikä ihme mua vaivaa??? Masentaa ihan kamalasti*nyyh* Onneksi pääsen hiljaisuuteen yksikseni*joo* Toivottavasti tää menee kohta pois

Kaikki kaverit joiden piti tulla tänne teki oharit tai peruutti.
Nyt sitten istun kotona ja katon telkkarii.
Paha mieli.

[q]Steven Hoaks, 22.6.2006 15:53:
Täysin lupaa kysymättä ryösti mun foton tollaseen mukavan kokoseen festari julisteeseen [/q]

Ei näin, ei todellakaan näin*dissaa*

Kengät hiertää eikä oo vaihtokenkiä mukana töissä.

[q]Mosquito, 23.6.2006 20:11:
No tuleehan siel 3 elokuvaa nelosella peräkkäin
[/q]

niimpä, laiha lohtu, no jos pakko ettii positiivisiä puolia niin ruokaa riittää ainakin kun tein senkin ihan turhaa niin isolle köörille.

[q]UnityF, 23.6.2006 20:03:
Paha mieli.
[/q]

Noo, mäkin istun toistaiseksi vielä töissä (kesäloma alkoi eilen.. *ding*)
Mutta ILMAN ruokaa ja nälkä on hillitön!

Oma henkilökohtainen moka = paskat fiilarit

Uus tietokone ei kerkee ennen joulua :(

Se ois lomat sit lusittu..*igor* Ja eiku töihin..

Mega kiireinen heinäkuu tulossa ja olen jo ihan stressi-Erkki, vaik duunit alkaa vasta tunnin päästä!

Jo ensimmäisen drinksun jälkeen alkaa tuntumaan sille että tämä ilta tulee menemään ihan päin prinkkalaa, ei alkoholin käytön tai sen aiheuttaman käytöksen takia vaan tietyistä muista syistä.. vittu, tähän loppui juominen sanon ma.

[q]Steven Hoaks, 22.6.2006 15:53:
Täysin lupaa kysymättä ryösti mun foton tollaseen mukavan kokoseen festari julisteeseen Että kivat teille vaan sinne huits vittuun, missä tuo sitten pidetäänkin

http://irc-galleria.net/view.php?nick=fine&image_id=38282166
[/q]

Pistä oikeus juttu käyntii sinne venäjälle :D

Varmasti lämpee mafia joka salee totaki bilettä pyörittää :D

Neljän päivän lomailun jälkeen pitäisi taas tänään mennä "kotiin" santahaminaan. Kukin varmasti uskoo ettei paljon maittaisi...

:D

[q]UnityF, 23.6.2006 20:03:
Paha mieli.
[/q]

Vihaan ohareita kavereilta, en ymmärrä sellaisia ihmisiä ollenkaan.

O