päivän :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 275
- 276
- 277
- 278
- 279
- ...
- 1,566
- Seuraava »
Vihaan ihmisiä jotka tekee ohareita etenkin kun on rahasta kyse
Itututtaa kun ei ole ajokorttia! En osaa liikkua julkisilla minnekkään ja se on pirun hidasta ja raastavaa! Sama matka mihin multa kestäis parikyt minuuttia autolla, kestää 1,5 tuntii julkisilla! 3 tuntia päivästä pelkkiin työmatkoihin!*grr* Ja voi hedelmä sitä aamun tungosta junassa!
Onneks saan kohta sen kortin takas*sydän* Lupaan jatkossa saastuttaa ja eesauttaa ilmaston lämpenemistä.
Allergia, huonot lääkkeet ja kaamee olo, ja näiden perusteella peruutettu kassavuoro *poks*. Rekryfirmassa suututtiin silmittömästi...no, onneks en kuole jos en saa enää niitä 5-10h/vko mitä oon niille tehnyt, on toinenkin työ, mistä sentään saa kunnolla tunteja.
[q]astaroth, 20.6.2006 22:00:
näillä näkymiin aika yksinäinen juhannus tiedossa :(
[/q]
No eipäs oo!
[q]pikkutapsa, 21.6.2006 22:03:
---
dncr, 21.6.2006 11:15:
En tiedä haluanko muuttaa Turkuun opiskelee ku on kaikki elämä Helsingis
---
tottakai!
on tku kivempi ku hki!
t: tre tosin parempi ;)
[/q]
Juu, lähtisin mielelläni uuteen paikkaan mutta yksin on niin iso kynnys lähteä oma kulta jää kuiteski helsinkiin... mut nyt ei pidä murehtia sitä vielä! RMJ here I come! ;)
Tämmöinen "kaikki ahdistaa/ärsyttää"-ilta nyt välillä.
Aamulla töihin mennessäni seisoin suojatien vieressä kun rekkakuski ajoi siitä ohitse, näytti keskisormea mulle ja kolmelle muulle naiselle ja kiihdytti tahallaan vesilätäkköön - kaikki me kastuttiin mukavasti..
Eräs ihminen sai jo kauan aikaa sitten tapahtuneen jutun palaamaan ajatuksiin..haikea fiiwis..
[q]Super-Kerttu, 22.6.2006 05:39:
Myöhästyttiin check-in:stä 5 minuuttia.. Eivät sitten päästäneet enää koneeseen..*igor* Eli täällä ollaan edelleen San Franciscossa.. Koneet Eurooppaan buukattu ihan täyteen ja muutamat lennot mitä on, maksaa mansikoita! Maanantaina pitäis olla töissä..*ding*
Että näin...
[/q]
toi ois mun päivän :) koittakaa keksii jotain et pääsette takas tänne
-M
voi jeesuksenperkeleen pyhä epäsikiö että radiosta tulee sontaa musiikkia. Täällä soi joku r&b-normipaskakanava ja mul palaa totaalisesti käämit shakiraan, gnarls vitun barkleyhyn ja muuhunkin sontaan mitä toi räkälaatikko suoltaa.
[q]Super-Kerttu, 22.6.2006 09:03:
---
Mark, 22.6.2006 09:00:
toi ois mun päivän :) koittakaa keksii jotain et pääsette takas tänne
-M
---
No ei varmaankaan olis.. Tää tietää ainakin 1500 dollarin lisäkustannuksia meille kaikille!
[/q]
shit, etteks saa mitenkää hyödynnettyy teiän olemassaolevii lippui? eiks mikää yhtiö kelpuuta niit?
-M
Dedä aibad tugodda. Mut siis ei oo mitenkään muuten flunssanen olo Kaikki ontelot vaan niin täynnä että korvat vaan paukkuu Hyvä olla puhelinasiakaspalvelussa...
Ei ees kyenny enää eilen avautuu, mut eiliseen liittyen siis:
*igor*Parhaalta kaverilta on D- kieli katkennu, aika synkkää yrittää soittaa ilman.
*igor**igor* Joutuu nyt näköjään sit jäämään himaan jussiks. (Se tosin saattaa viel kääntyä voitoksikin)
*igor**nyyh*Ystäväni tarinoi : yks jätkä oli pudonnu puusta, seurauksena neliraajahalvaus. Siinä vaiheessa ku ruvettiin setvii et "se oli tän ja tän näkönen, pelas tuolla ja tuolla.." nii meinasin oikeesti pudota penkiltä. Pekka Vihersalo! (bubbeliki tietää tän tyypin, pelas samassa fudisjengissä mun kaa monet vuodet) Lekurit oli kuulemma sanonu et kädet _todennäkösesti_ rupee viel toimii... no aika vitun laiha lohtu
[q]Zeratul, 22.6.2006 11:41:
*igor**nyyh*Ystäväni tarinoi : yks jätkä oli pudonnu puusta, seurauksena neliraajahalvaus. Siinä vaiheessa ku ruvettiin setvii et "se oli tän ja tän näkönen, pelas tuolla ja tuolla.." nii meinasin oikeesti pudota penkiltä. Pekka Vihersalo! (bubbeliki tietää tän tyypin, pelas samassa fudisjengissä mun kaa monet vuodet) Lekurit oli kuulemma sanonu et kädet _todennäkösesti_ rupee viel toimii... no aika vitun laiha lohtu
[/q]
Ei jumalauta. Eihän tohon tiiä edes mitä sanoa.
[q]Zeratul, 22.6.2006 11:41:
Parhaalta kaverilta on D- kieli katkennu, aika synkkää yrittää soittaa ilman.
Ystäväni tarinoi : yks jätkä oli pudonnu puusta, seurauksena neliraajahalvaus.
[/q]
Miten tollaset lauseet edes VOI laittaa samaan postaukseen?
[q]äm, 22.6.2006 11:45:
---
Zeratul, 22.6.2006 11:41:
Miten tollaset lauseet edes VOI laittaa samaan postaukseen?
[/q]Tarpeeks sekasin ku on nii voi tehä ihan mitää haluu
Täysin lupaa kysymättä ryösti mun foton tollaseen mukavan kokoseen festari julisteeseen Että kivat teille vaan sinne huits vittuun, missä tuo sitten pidetäänkin
http://irc-galleria.net/view.php?nick=fine&image_id=38282166
[q]Zandy, 22.6.2006 09:16:
Aamulla töihin mennessäni seisoin suojatien vieressä kun rekkakuski ajoi siitä ohitse, näytti keskisormea mulle ja kolmelle muulle naiselle ja kiihdytti tahallaan vesilätäkköön - kaikki me kastuttiin mukavasti..
[/q]*iloinen*
Anteeksi naapuri, mut mä en voi kun vain nauraa q kuvittelen tota tilannetta. Se kuulostaa ihan joltain huonolta eurooppalaiselta elokuvalta.*lohduttel**nauru*
En päässy duunii mis kävin haastaattelus.. mut ei haittaa, himaa ku päsee ni uusii hakemuksii rustailee...*hihu*
En taida kohta pitää juhannuksesta ollenkaan. Viime juhannus ei ollut hyvä, tämä on ollut vielä huonompi tähän asti. Okei juhannus ei ole vielä oikeasti alkanutkaan mutta se on niin lähellä että käsitän tämän juhannus-ajaksi. Uah. Ystävän menettäminen ja nyt olen ehkä kartuttanut ei-toivottavaa kokoelmaani yhdellä. Se yksi olisi riitänyt, mutta tämä vaikuttaa jo toiselta. Prkl. Enkä edes tiedä kenen keuhoissa kääntäisi puukkoa, ehkä itseni. Toisaalta voisin tehdä sen myös toiselle. Uah.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 275
- 276
- 277
- 278
- 279
- ...
- 1,566
- Seuraava »