päivän :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 273
- 274
- 275
- 276
- 277
- ...
- 1,566
- Seuraava »
Hohhoijaa. Jotenkin arvasin, että heti kun on kaksi hyvää päivää niin sitten tulee yksi ihan vitun paska päivä *poks**uuh*
[q]bubbelgum, 15.6.2006 03:47:
Ihmiset.
[/q]
x2
Taas kipeempi olo Sais jo loppuu tää
Ja sit väsyttääkii ihan liikaa
Ei oo totta minkä mailin sain Eksä laittoi muhun välit poikki tossa kuukausi sitten (erottiin lopullisesti 4kk sitten). Ei olla pidetty mitään yhteyttä sen jälkeen, oon poistanut sen numeron, kaikki mailit yms. Katsoin tossa yhden sähköpostin saapuneet, mihin en oo koskenut aikoihin... Saapuneissa oli joltain tytöltä maili..."ollaan muutettu Tomin kanssa yhteen. Sain osoitteesi Tomin mailista. Haluatko lähettämäs korttis takaisin vai pistetäänkö roskiin?---sun on enää turha mailailla sille, se on vaan ollut kiltti ja pitänyt suhun siksi yhteyttä. Mailisi ovat jo roskakorissa, turha enää kirjoitella. :)---"
Mä en ole kirjoitellut eksälle sen "välitpoikkimailin" jälkeen mitään, enkä edes siihen vastannut. Edelliset mailit on ollut täynnä tosi henk.koht juttuja...ja se on antanut sen muijan lukea ne!
Mutta mikä idea on lähettää mulle tota mailia????!! Varmasti tarkoitus saada mulle paska olo, ja et vastaisin sille tytölle jotain tosi törkeetä. No, poistin mailin enkä vastannut mitään. Eksä oli mun paras ystävä joskus...sillä on kyllä ollut toi tyttö samaan aikaan mun kanssa Moni asia saa selityksen tällä... en ois uskonut, että se on näin kiero ja kusipää jätkä. Tsemppiä sille vaan
Huh, vähän alkaa henki kulkemaan tasaisemmin Pisti sanoisko pikkasen raivostuttamaan. Mutta kai jotkut "aikuiset" on vaan aika lapsellisia...*igor*
[q]pupuankka, 15.6.2006 11:07:
Siperian kotisivujen mukaan talossa ei ollut ihmisiä palon aikana.
Tosi kurja juttu! *nyyh**poks*
[/q]
Kurja juttu kun ihmisiä ei ollut talossa palon aikana? ;)
Ai että osaan sit olla tyhmä.
sharpu on kipee*uuh*
Huonoin päivä tässä kuussa.
Kurkkuun sattuu hetki hetkeltä kipeämmin ja tuntuu, että pää räjähtää. Koulun sähköposti ei toimi. Olin unohtanut hoitaa yhen asian minkä lupasin äidille että hoidan. Parhaalla ystävällä oli sydänsuruja, enkä osannut lohduttaa. Sekoilin puhelimessa pomolle. Oon ahminut koko päivän, mutta sisäinen tyhjiö ei tunnu täyttyvän, vaikka kuinka syön. Aurinkokaan ei paistanu, enkä saanut luettua ylihuomiseen tenttiin, minkä takia jumitan yksin täällä pohjoisessa, vaikka voisin olla etelässä rakkaani luona. Ei ois kannattanut aamulla herätä...
Eikä tää avautuminenkaan kevennä mieltä.
Vituttaa
nonih, tuli sitten kaikkein pahin ennuste mun kissalle*uuh* joudutaa tänää mennä lopettaa se*nyyh**uuh**nyyh*
[q]äm, 15.6.2006 11:18:
Sain uuden puhelimen.
Se on ihan tyhmä, en halua vaihtaa!
Nokian E70 on tarkoitettu isotaskuisille jupeille, ei minulle. Tota vartenhan tarvii oman laukun! Se on ihan valtava!
[/q]
Mä tiedän, itelläni sama. Se on alussa ihan törkeen vaikee kapistus mut sit ku pääsee sinuiksi sen kanssa ni se on ihan jees. ajan kanssa
Älysin että puhelinmyyntihommat ovat kuin ovatkin täyttä skeidaa. varsinkin ilman tuntipalkkaa
Vitun WLAN kun ei vaan suostu toimimaan (luotettavasti)
Huonosti nukuttu yö En taaskaan saanut nukutuksi mitenkään hyvin, pyörin sängyssä yön ja mietin vaan kaikkii juttuja -mitä pitäsi tehä, tekemättä jättää jne. Nyt jo kekkaloin pystyssä ja koitan saada aamukahvii juotuu
riks raks
[q]Fresia, 15.6.2006 15:23:
Huh, vähän alkaa henki kulkemaan tasaisemmin Pisti sanoisko pikkasen raivostuttamaan.
[/q]
Siis jopa mulla tuli ihan himmee kiukku sun puolesta! *ttu, mikä tyyppi! *släp*
Tommonen kun mulle tulis louskuttaa... Ei varmaan hermo kestäis...!
*poks**poks*
[q]Maihku, 15.6.2006 17:45:
nonih, tuli sitten kaikkein pahin ennuste mun kissalle*uuh* joudutaa tänää mennä lopettaa se*nyyh**uuh**nyyh*
[/q]
*lohduttel**hali**lohduttel**hali**lohduttel**hali**lohduttel*
edes oma äippä ei muistanu mun nimpparia eilen :(
Siis voi saatana!!!
Tossa ku ajelin kotia päin ni mies soitti ja kerto, et kotona on paskasta (if i only knew...). Sit se viel maanitteli mut kauppaan, koska ei tääl kuulemma ollu ruokaakaan - ylläri.
Kävin siis kaupassa ja rehasin kaikki kantamukseni ylös, avasin oven ja silmille lehahti sellanenki kissankusen löyhkä, ettei paremmasta väliä!
Se oli luvannu VAIHTAA kissanhiekat, mutta ei. Se oli viisaana miehenä vaan LISÄNNY sinne uutta, ja tottakai ne vanhat oli jo valmiiks ihan vaihtokamaa ja ne laatikot ihan täynnä paskaa kun tuun kotia... huh!
Ei muuta ku telefaksia äijälle, että käypä kuule ihan kaupassa hakemassa kissanhiekkaa, niin pidän sulle pienet vaihtosulkeiset... ja jos viittis tuoda viel konetiskiainetta, niin sais ton keittiönkin kuntoon..
Niin ja sitte keittiöstä tosiaan!!
Siellä oli herra jättäny mun hienolle joululiinalle kaikki maholliset tyhjät pakkaukset mitä maa päällään kantaa, siis kaikki ne jotka ei siihen LATTIALLA avoinaisena lepäilevään roskikseen mahtunu. ja en ees viittiny katsoa, mitä sieltä akuutista roskiskaapista löytyy...
Pidin sitte kättä suun edessä, etten yrjöö lattialle (vaikkei se siinä konkurssissa ois tuntunu) samalla ku purkasin kauppakasseja saatanan likaseen jääkaappiin. Kyyneleet vaan valu pitkin poskia ku teki niin pahaa! Molemmat tiskialtaat täynnä paskasia astioita kun mähän olin unohtanu ostaa siis konetiskiainetta - tyhmä minä hehehe. niitähän ei käsin voi tiskata -ei.
Puhtaita astioita oli kumminkin koneessa.
Sitte olkkari ja makkari.
Olkkarin lattialla pikaruokapusseja ja pannulappu, tietokonepöydällä, joka muutenki on ahdas, niin 4 kahvikuppia, jossa jokasessa puoli kuppia tai ylikin kahvia jäljellä. luoja tietää miten vanhaa... hu0kaus.
Ja sit tos on kasa wc-paperia, en ees halua tietää mitä varten.
Makkarista löyty mun peitto lattialta, kaikki sen paskaset vaatteet myös lattialta, tyhjältä tietokonepöydältä ties miten monta eri astiaa...
Ihanaa tulla kotiin!
Sen selitys: miten paljo olisit ite jaksanu siivota kipeenä?
Herralla on ollu vähän kurkku käheänä. :DDDD
Vastaus: ihan vitusti paljon enemmän.
olin siis viikon poissa. onneks en enempää, tosin nyt toivoisin olevani kyllä ihan jossain muualla.
minen siivoo tätä sontakasaa, siivosin näet just ennen lähtöä!
- « Edellinen
- 1
- ...
- 273
- 274
- 275
- 276
- 277
- ...
- 1,566
- Seuraava »