päivän :(

Back to häröily O

*poks**poks**poks*

Aurinko paistaa mukavasti ja mä oon töissä

[q]osamasit vielä sain tietää että yks hyvä kaveri on kuollu.
RIP
[/q]

Just kuulin tästä. Lepää rauhassa

voi vittu mikä elämä.

[q]Waakku, 12.6.2006 04:38:
---
peikkotyttö, 11.6.2006 15:07:
Puolen kilometrin matkalla kauppaan kadun vierustalta löyty 6 veristä ruiskua*eiei*

---

Kai sentään keräsit ne talteen sieltä, ettei lapset/lemmikit mene niihin koskemaan? Itsellä kulkee taskussa koiria ulkoiluttaessa tuommoinen porevitamiini tuubi, mihin niitä on hyvä kerätä talteen.
[/q]
Olis pitäny mutta,en oikein uskalla mennä paljain käsin niitä keräilemään. Onneksi niissä näytti olevan sentään ne suojukset neuloissa.
Mua vaan niin paljon inhottaa,kuvottaa,oksettaa tommoset*sars*

Pitäs alkaa siivoo ihan hulluna *poks*...

[q]pupuankka, 12.6.2006 14:54:
---
osama
sit vielä sain tietää että yks hyvä kaveri on kuollu.
RIP

---

Just kuulin tästä. Lepää rauhassa

voi vittu mikä elämä.
[/q]

..ei tämmöstä vaan tapahdu.

niin väärin ja niin surullista. *uuh**eiei*

töissä NÄIIIIN iso kiire kokoajan, sen siitä saa kun yrittää hoitaa muutaman tuhannen ihmisen puljussa koko tietoteknisen puolen a:sta ö:hön kaikkien muiden ollessa ystävällisesti lomalla, kostosta saatava veren katkuinen sadistinen nautinto on entistäkin kiihottavampi kun jätän tämä kaiken paskan taakseni koko heinäkuuksi!

mulla on semmonen yleis vitutus menossa tänää..
on vaa jotenkin semmonen fiilis että pitää valittaa kaikesta jotain..
pitäis varmaa alottaa potkunyrkkeily*ajattel*

Tuli paha mieli heti aamusta, kun metrossa ja satasessa oli juttu inarilaisista 14-17-vuotiaista pojista, jotka oli tappaneet about 10 kissaa olivat hakanneet jonkun kissat kuoliaaksi "puisella esineellä" ja lopulta polttaneet ne pihalla ihan hirveää...

http://www.metrolehti.fi/content/acrobat/helsinki/FIHEL_20060612_A_metro.pdf

mä olin eilen puistossa nurtsia leikkaamassa*nauru* ja onnistuin saamaan kahteen sormeen haavat.
en sitten pystynyt siellä niitä pestä joten ne oli multasena ja likasena monta tuntia.
nyt ne sitten tietty on tulehtunut*grr*

[q]dncr, 12.6.2006 20:38:
Tuli paha mieli heti aamusta, kun metrossa ja satasessa oli juttu inarilaisista 14-17-vuotiaista pojista, jotka oli tappaneet about 10 kissaa olivat hakanneet jonkun kissat kuoliaaksi "puisella esineellä" ja lopulta polttaneet ne pihalla ihan hirveää...

[/q]
tommonen on kammottavaa, mutta viellä kammottavampaa on se että ne ei voi saada siitä mitään oikeeta tuomiota. 10 julmaa murhaa ei voida tehdä oikeutetuksi sillä mitä lajia murhatut oli..

kyllä kissatkin tuntee kipua. ei sitä eläintenpitokielloilla ja pienillä sakoilla korjata*grr*

Hirvee flunssa päällä, ulkona paistaa aurinko. Damn.

Onneksi on kuumaa rommitotia ja hyvää musaa sterkkojen täydeltä....

;(

Tennarit hankas töissä kamalat rakot ja haavat jalkapohjiin ja -pöytiin Voi hemmetti on kipeet...kiva päivä varmaan huomenna, pakko seistä koko päivä ja kengät jalassa...*ding* Täytyy toivoa, että compeed pelastaa jälleen...

[q]Jago, 12.6.2006 22:28:
---
dncr, 12.6.2006 20:38:

---

tommonen on kammottavaa, mutta viellä kammottavampaa on se että ne ei voi saada siitä mitään oikeeta tuomiota. 10 julmaa murhaa ei voida tehdä oikeutetuksi sillä mitä lajia murhatut oli..

kyllä kissatkin tuntee kipua. ei sitä eläintenpitokielloilla ja pienillä sakoilla korjata*grr*
[/q]

Joo ja eläinrääkkäyksestä tulee rangaista rajusti, koska jos jonkun eläimen elämään suhtautuu noin välinpitämättömästi, on siitä aika lyhyt matka ihmiseen kohdistuvaan väkivaltaan. Näitä tapauksia paljon jenkeissä (Animal Planet, Animal Rescue) ja siellä poliisilla omat yksiköt näitä tapauksia varten ja rangaistukset kovia.

Tää kämppä on nyt tosi tyhjä*uuh*

[q]MaoTse, 12.6.2006 21:24:
Terve menoo hyvä päivä...

Äsken tuli Brasiliasta puhelu, et nyt se vitun lentoyhtiö millä piti jatkaa Frankfurt:sta Rioon on kriittisessä tilassa jo (ollut siis viimeisimmät pari kk konkurssiuhan alla)...

Eli nyt ei tosiaankaan voi enää varmaks kuulemma sanoo et pääsenkö sinne asti edes...
[/q]

rupes vituttaa.

Se on hassua kyl miten ihmiset reagoi uutisiin. Jotku tappaa kymmenen kissaa, siitä nostetaan hirveä kansansuru ja itku, joku tappaa vaimonsa ja lapsensa ni se ohitetaan olankohautuksella.

Eipä tässä threadissa oo paljoo näkyny parkuymiöitä ruotsalaisen Bobbyn puolesta :I

[q]osama, 12.6.2006 13:31:
---

sit vielä sain tietää että yks hyvä kaveri on kuollu.
RIP
[/q]
Sanattomaksi kyllä vetää Sitä on niin vaikea hyväksyä todeksi.

Runosi on kaunis, Osama.

[q]Ana-5000, 13.6.2006 10:21:
Jotku tappaa kymmenen kissaa, siitä nostetaan hirveä kansansuru ja itku, joku tappaa vaimonsa ja lapsensa ni se ohitetaan olankohautuksella.[/q]

Ehkä jotkut tykkää enemmän kissoista kuin lapsiperheistä. Ehkä he ovat siinä oikeassa, ehkä eivät, mutta kaikilla on oikeus painottaa just mitä uutisia tahtovat.

(Esim. mua vituttaa että joitakin kiinnostaa enemmän tangokuningatar-uutisointi kuin mun tärkeinä pitämät asiat, mutta en mä sillä sentään päivääni pilaa, kun meitä on joka junaan enkä mä kaikkia mun junaan tahtoiskaan.)

O