päivän :(

Back to häröily O

Savun hajun aiheuttama päänsärky!

Ja duunissa ei taaskaan mitään tekemistä..*igor* Väsyttää! Haluun kotiin nukkumaan!

Tili miinuksella ja palkkapäivään vielä 2 viikkoa..

Teen puolet yhden tyypin hommista, kun se ei niitä "ehdi" tekemään. Eli teen kolme kertaa enemmän hommia kuin se, mut pienemmällä palkalla kuin se.. On tää niin siistii!

Niin loppu..*uuh*

Ihan hemmetin paska päivä duunissa, kaikki hommat kusee ja ite sohlaan siihen vielä päälle! Paska viikko sai siis paskan päätöksen..*uuh*

Lisäksi mun yskä vaan pahenee ja ääni häviää, seka oikeanpuoleiset viisaudenhampaat alkoivat vaivaamaan aika kovasti..

Ja pitäis illaksi löytää bilefiilis jostain..*hmph*

[q]Fresia, 15.3.2006 14:06:
Ei paljon päivä parane Sain kolmesta hakemastani kesätyöpaikasta kiitos ei. Pariin luulin pääseväni varmasti haastatteluun, on niin paljon kassakokemusta. Koulukaveri, jonka koko elämän työkokemus on 2 kk siivousta, sai noista yhdestä paikan ( happy for her *joo*) Mut oma tilanne *ituttaa, jäljellä alkaa olla paikkoja, joihin en takuulla pääse Mä en taida yksinkertasesti osata tehdä hyviä hakemuksia Ei hyvältä sen perusteella näytä, samalla kaavalla oon niitä yli 10 pistänyt menemään...*poks*
[/q]

Tuo oli niin tuttua mulle viime keväänä. Laitoin varmaan ziljoona hakemusta ja vain pariin pääsin edes haastatteluun. Samoin yksi koulukaverini, joka oli opiskellut yli puolet vähemmän kuin minä, vai nenäni edestä yhden paikan. Kummallakaan meistä ei ollut kyseiseen työhön kokemusta..*igor* Itsekin olen monesti miettinyt, että mikä siinä minun hakemuksessani on vikana, kun en pääse edes haastatteluihin. Tiedän kuitenkin olevani hyvä työntekijä..

No onneksi sitten vihdoin yhdestä paikasta tärppäsi ja täällä ollaan edelleenkin. Tosin laitoin tossa muutama viikko sitten yhden hakemuksen kokeen vuoksi menemään ja taas tuli "kiitos, mutta ei kiitos" -vastaus. Täytyy varmaan oikeesti alkaa tekemään tolle hakemukselle jotain.. Koska siinä on pakko olla jotain vikaa!?

Toi hiton lumisade! Kevät ei tuu ikinä! Saatika sit kesä!

Hirmu nuha..*nuha* Niin ja MAANANTAI!

Väsyttää!
Haluisin kotiin..*hmph*
Olis kiva vaan maata sohvalla tekemättä mitään..vaikka koko viikko!

Imsomnia

[q]Klabi, 21.2.2006 14:47:
-Klip-

[/q]

Oisko mitään, jos vaikka soittaisit eläinsuojeluyhdistykseen???! Toi on eläimen heitteillejättö! Ainakin mun mielestä!

Kulta perjantaihin asti Joensuussa..*uuh* Tuntuupa koti ja sänky isolta ja tyhjältä ilman omaa murua..

VOI SAATANAN SAATANA!

Vittu tehdään sit se valmistuminen niin saatanan vaikeeksi! Oikeesti voisin vaikka tappaa jonkun nyt! Haistakoon PASKA vaan koko saatanan maailma!

[q]josbe, 7.11.2008 12:59:
TYLSÄÄÄÄÄÄÄÄÄ
[/q]

NO NIIN ON!

Nää mun päivän :( ei sit ota loppuakseen!

Mun opinnäytetyön piti eilen mennä tarkistettavaksi. Ohjaajasta ei kuitenkaan ollut kuulunut mitään reiluun viikkoon, vaikka piti. Mä väänsin yötä myöten korjauksia oppariini, jotta ohjaaja sen hyväksyisi ja saisin laittaa sen eteenpäin. Mitään ei kuitenkaan kuulunut viime viikolla, eikä vielä eilenkään. Laitoin sähköpostia ohjaajalle useaan otteeseen, mutta mitään ei kuulunut. Tarkistus aikaa on enää alle 3 viikkoa, jos haluan paperit ulos jouluksi. Eli oikeastaan ihan viimeiset hetket laittaa työtä tarkistettavaksi.. Tänään sitten ohjaajalta tuli viesti, ettei ole ehtinyt katsomaan työtäni, eikä ehdikään koko viikkona! *GRR*

V..u!!! Juuri näin.. Ite teen kaiken ajoissa ja sit ohjaajan takia valmistumiseni lykkääntyy.. Ei siinä muuten mitään, mut mun palkankorotus on kiinni mun valmistumisesta!

Ja tässä vielä ohjaajalle!

Ahdistaa vaan niin vitusti..*uuh*

[q]Freja, 3.4.2008 08:22:
---
Super-Kerttu, 3.4.2008 07:21:
HV IKEA!

---

?
[/q]

En jaksa edes selittää.. periaatteessa ihan oma vika, mut ei se Ikean toimintakaan kovin hyvää oo ollut..

VOI HEVONPERSEENPASKA.. *DISSAA*

HV IKEA! Ja raha-asiat ihan päin helvettiä taas. Ollaan sitten ilman rahaa seuraavat neljä viikkoa. Laihdumpahan ainakin. Tää vitun paska ei lopu varmaan ikinä! Ja vihaan mun duuniakin!

On vasta maanantai ja mä olen jo totaalisen kypsynyt ja vittuuntunut tähän viikkoon!

http://klubitus.org/blog.php?blog=10904

[q]I Shot the ..., 7.10.2005 11:54:
---
Super-Kerttu, 26.9.2005 08:55:
Viime yön ahdistavat unet ja unihalvaukset.. Nyt on todella ahdistava olo.. Osaksi myös vaikuttaa se, että tuntuu, etten saa ikinä opparia valmiiksi! En vaan jaksa!

---

Mika on unihalvaus? Ja ahdistavista unistahan on just siisti herata todellisuuteen ja huomata et kaikki onki hyvin...
[/q]

Tossa tietoa unihalvauksesta.. http://fi.wikipedia.org/wiki/Unihalvaus

Ja niistä on kiva herätä, kun vihdoin herää, mutta ahdistava olo jää koko päiväksi..ainakin mulla..*uuh*

O