päivän :(

Back to häröily O

[q]Cjet, 30.8.2006 13:20:

Vaihde-vuodet, kuumia aaltoja, ja kolmen kympin kriisi..
[/q]

JES! Ja kaikki samaan syssyyn! Justhan mä pääsin teini-iästä!

Muhun on iskenyt mummotauti!

Saan vartin välein hillittömiä kuumia aaltoja, niin, että hikikarpalot kohoaa otsalle. Ei edes tarvitse tehdä mitään! Todella vittumaista! Ja öisin herään tunnin välein aivan kylmissäni, mutta hiestä märkänä! saisin vaihtaa lakanat joka aamu! Ja tosiaan ei ole kyse vain kuumasta olosta, vaan ihan hikikarpaloista!

Tätä on nyt jatkunut jo 2 viikkoa!

Ja päätäkin särkee!

Illan suunnitelmat plörinäksi.. Harmittaa! Vaikkei edes pitäisi.

Taas meni viime yö valvoessa..*uuh* No olenhan mä nukkunut hyvin yhden yön koko kolmen viikon aikana!

[q]*Mirri*, 24.8.2006 12:02:
---
Cjet, 24.8.2006 11:59:
Täh..? I prefer yksityinen klinikka.. Mehiläiseen mars. Etköhän pääse saman tien sit.

---

Magneettikuvaus on melkosen tyyris eli ei tod o varaa mennä tollasiin tutkimuksiin yksityiselle...
[/q]

Etkös sä sais sitä työterveyden piiriin?

Ompahan ollut taas paska päivä.. Vois jo loppuu tää ahdistus!

[q]Norb,

Kyl mä oon saanu ainakin noiden karvapallo oksennukset ihan hyvin pois.. Parhaiten lähtee kun antaa "kuivua" ja lopuksi hinkkaa pesuaineella..
[/q]

Mulla ei kyl oo noilla eväillä lähtenyt.. Tosin enimmäkseen mun toinen kissa (jolla on selkeesti bulimia) Oksentaa just syödyt ruuat matolle..

Mut siis kyl mä olen joutunut viemään ihan pesulaan asti mattoja pesuun, kun en ole saanut muuten tahraa pois.. mut kai se on kiinni matosta ja oksennuksen laadusta!

[q]Norb, 11.8.2006 12:02:
---
Saara, 11.8.2006 10:36:
Me omistetaan 5 mattoa, joihin kolmeen meidän ihana kissa on viime yönä oksentanut. Eiku mattoja käärimään rullalle ja pesuun...

---

Häh, miks sä et vaan pese sitä laattaus kohtaa? o_O
[/q]

Kissan oksennus on suht vahvaa, eikä lähde noin vain pois.. Yllensä edessä on koko maton pesu siis...

Kiitosta vaan kaikille lojaalliudesta!

Ystävät ne vaan vähenee meikeläisen ympäriltä! Kaikille näyttää olevan tärkeintä, että bileissä on kivaa, mitä sitten jos yhtä ihmistä sattuu vitusti ja se revitään kappaleiksi!

Ompas taas ollut ahdistavaa viimeisen viikon ajan..*dissaa*

[q]RiD, 24.7.2006 21:38:
Ilman hirveän montaa poikkeusta, koko kesän vituttanu/masentanu joka ilta. Paskin kesä ikinä.
[/q]

Welcome to my club!

Elämä on ihan vitun perseestä!

[q]Mark, 22.6.2006 09:00:

toi ois mun päivän :) koittakaa keksii jotain et pääsette takas tänne

-M
[/q]

No ei varmaankaan olis.. Tää tietää ainakin 1500 dollarin lisäkustannuksia meille kaikille!

Myöhästyttiin check-in:stä 5 minuuttia.. Eivät sitten päästäneet enää koneeseen..*igor* Eli täällä ollaan edelleen San Franciscossa.. Koneet Eurooppaan buukattu ihan täyteen ja muutamat lennot mitä on, maksaa mansikoita! Maanantaina pitäis olla töissä..*ding*

Että näin...

Miten ihmeessä ihmisellä, joka muuttaa vähintään kerran vuodessa, voi olla näin hemmetisti tavaraa!?

Anteeksi, että olen olemassa..

Vittu mikä yö ja aamu!

Yöllä en nukkunut sekuntiakaan, mut annas kun herätyskello soi, niin tämä tyttö nukahtaa ja nukkuu pommiin!

Mulla on myös fyysisesti ja henkisesti ihan kamala olo..*uuh*

Maailman paskin viikonloppu...*uuh*

[q]twistedsushi, 5.5.2006 10:23:
---
Super-Kerttu, 5.5.2006 10:02:
Pitkään jatkunut todella kova väsymys alkaa pikku hiljaa ottaa päähän aika kovasti..*igor*

---

herääminen talvihorroksesta kestää jonkin aikaa
[/q]
Mutku mä olin talvella ihan pirtee ja täynnä energiaa. Ja aamuisinkin oli ihan helppo herätä. Nyt voisin nukkuu vaan koko ajan..

Mikään ei onnistu, en jaksa enää yhtään..

Olen totaalisen loppu ja rikki..*nyyh*

O