päivän :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,526
- 1,527
- 1,528
- 1,529
- 1,530
- ...
- 1,566
- Seuraava »
Kukaan ei leiki mun kanssa tänään..*uuh* Ja kauhee nälkäkin..
Ja töissä oli ihan persettä..8 tuntia pää kolmantena jalkana kiikutin ihmisille ruokaa ja ite en saanut piotää sekunttiakaan taukoa..*dissaa*
[q]Mark, 5.12.2007 12:51:
vitun mielialan vaihtelut Yhtenä hetkenä kaikki on ihan jees ja sit minuutin kuluttuu tuntuu et pää hajoo. Hauskaa
-M
[/q]
No nyt tiedät mitä on olla nainen ja elää hormonien mukaan! Ei oo nastaa ei..*igor*
Miks kissa menee aina just silloin epäkuntoon, kun mulla ei olis rahaa viedä sitä eläinlääkäriin?!
Edellis yö meni pyöriesswä, viime uona unta kertyi huimat 2h..*poks* Ja senkin 2 tuntia näin maailman paskinta unta ja nyt on ihan mölli olo! Ja edessä olis kiireinen ja työn täyttämä päivä..*igor*
Masentaa... Toi ilma, tuleva talvi, rahattomuus, duuniasiat..*uuh*
Äidin puhelu eilen illalla.. Siltä on sydämestä löytynyt jotain vikaa ja voi olla leikkaus edessä. Suvussa vielä todella pahasti rasitteena nuo sydän- ja verisuonitaudit..
[q]pupuTupuna, 26.9.2007 17:38:
Miks silmälasit pitää olla niin hemmetin kalliita? :(
[/q]
öö..Onko sulla silmälasit?
VOI HEVONV...N HP!!!! Ollaan sitten ilman kameraa..
Ihan naurettavaa toimintaa! Vein kesän alussa kameran huoltoon, koska se ei enää käynnistynyt.. No kaikenmaailman mutkien kautta sain sen huoltoon. Kamerassa on 24 kk takuu, joka ei ollut vielä täyttynyt. Kamera oli huollossa 6 viikkoa! Tosi kiva kun oli kesä ja lomakausi..Kuvia olis ollut kiva ottaa. No sain vihdoin kameran huollosta heinäkuun alussa. Itseasiassa sain uuden kameran, koska vanhaa ei saatu korjattua. Heti ekalla käyttökerralla huomasin, että salama ei toimi.. Niinpä kiikutin kameran takaisin huoltoon.. Taas odottelua viikkoja! Kunnes tänään tuli puhelu, että kamera ei mene enää takuuseen!!!? Siis mitä VITTUA!? Ne antaa mun risan kameran tilalle risan kameran ja nyt ne ei halua korvata sitä!!! EN JAKSA TAJUU! No tää ei todellakaan jää tähän..Huomenna lähtee kiukkuinen soitto HP:lle!!! *hmph**senkin**dissaa**eiei*
HP *dissaa**dissaa**dissaa*
[q]mikke, 27.6.2007 06:36:
Vittu mä en tajua. Mun työpaikka on ku lastentarha, vaikka kaikki on aikuisia ihmisiä. Nillitetään joka vitun asiasta ja puhutaan selän takana paskaa ja kukaan ei tee mitään ylimäärästä *sydän*
Toivottavasti pääsis äkkiä helvettihin täältä.
[/q]
Vähän sama homma.. Mikä tollasia 40+v. (varsinkin naisia) oikein vaivaa. Himmeetä kyräilyy, selkään puukotusta, oman egon pönkitystä..?? Menis itteensä!
Niin ja muutenkin kökkö aamu ja takana huonosti nukuttu yö..*haukottel* Ahdistaa.. Alkais jo loma ja sais vaan olla murun kanssa.. *sydän*
Ei helvetin kuustoista, johan tässä suht terveenä oltiinkin pari viikkoa. Eilen alkoi aivan kamala kurkkukipu ja yö meni yskiessä, nyt väsyttää ja koskee joka paikkaan..*igor*
[q]Hyzenthlay, 24.5.2007 12:14:
---
violet_angel, 24.5.2007 10:47:
-Ote blogista-
---
huoh, kiva lukee tota, kun on itsekin menossa 6 päivän päästä hammasleikkaukseen. Paniikki jo nyt :E Pystyykö tossa seuraavana päivänä tekeen asioita ihan normaalisti vai sattuuko se vielä sillonkin?
[/q]
Riippuu, miten hyvin ne hampaat irtoo.. Ekan kerran kun multa vetästiin oikeelta puolelta molemmet viisurit homma oli helppoo ja kivutonta..Mut tokalla kerralla vasemmalta puolelta hampaiden poisto-operaatio oli helvettiä..*eiei* Ja kipu jatkui pitkään ja särkylääkkeet ei jeesanneet..Mut en pelottele sen enempää.. Jos uskallat niin lue tuolta hammaslääkäritopikista mun kokemukset tältä keväältä..*poks* *pökr*
Läski, löllykkä, laiskimus olo.. Kuukauden sairastaminen on tehnyt tehtävänsä..*igor* Tänään pakko raahautuu salille, et sais taan urheiluinnon takaisin..*hikoil*
Niin, ja päätä särkee edelleen..En parane kunnolla varmaan enää koskaan..*grr*
Töitä ihan hemmetisti liikaa.. En saa ikinä tehtyy noita ajoissa..Eikä täs muuta, mutta kun on kyse ihmisten rahoista, niin sieltä alkaa kohta tulemaan kauheesti kiukkusia puheluita..
Ja toi ilmakin on ihan perseestä!
Onneksi kaikki muut asiat on sentään paremmin kuin hyvin..*sydän*
Pankkí-/luottokortti kadonnut lompakosta! En ole pariin päivään edes koskenut lompakkoon. Ei siis mitään käsitystä milloin katoaminen on tapahtunut ja miten se on edes mahdollista! Kaikki muut kortit on paikoillaan. Ja tämä kortin katoaminen on todella kiva huomata Prisman kassalla kun on ostosten maksun aika! No eipä tässä, ollaan sitten nälissään minä ja kissat! Ja toivottavasti joku on tämän parin päivän aika höylännyt niin vitusti mun Visaa!
ahdistaa..*uuh*
Kiukuttaa duunit.. Tää on yks numeroiden loputon suo, missä saa rämpiä ja aina on jotain vituillaan.. Tää ei NIIN yhtään oo mun ala!
Käsittämättömän väsynyt olo
En saa asuntoa ikinä!
[q]-Santtu-, 31.7.2008 20:54:
Mun kämpässä on tosi kuuma, ihan kauhean. Tuskaa varsinkin yöllä. Ihmetyttää, kun ennen täällä ollut aina kesäisinkin mukavan viileää, niin mistä nyt tämmönen kuumuus? Tai sit mul on mummotauti.
[/q]
Jos on se aika kuusta, niin hyvinkin saatat kärsiä kuumista aalloista. Se on ihan normaali PMS oire.. Nimim. Kerran kuussa hikoilen kuin sika!!
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,526
- 1,527
- 1,528
- 1,529
- 1,530
- ...
- 1,566
- Seuraava »