päivän :(

Back to häröily O

Väsyttää, päätä särkee, oksettaa, kauhee nuha, hemmetisti duunii ja muutenkin duunit ketuttaa.. Et ihanaa maanantaita vaan kaikille..*poks*

[q]Lenita, 18.10.2006 14:11:

Jos yhtään lohduttaa, niin ainakaan multa ei valmistumisen jälkeen ole kertaakaan kysytty mitään koko läpyskästä. Ei siis kande hirveesti stressata
[/q]

Mullon pari kertaa kysytty aihetta ja siine se..*joo* eli ei ressii!

[q]lunake, 11.10.2006 14:19:

Minä olin tyytymässä käytettyyn rotiskoon kun ei oikeen oo rahnaa ostella uutta masiinaa. Kuljetus/kantoapu nyt tässä kusi ku yks *piip* päätti ottaa "rennosti"....
[/q]

Ai no sit se saattaa olla vähän haastavampaa..*igor*

[q]lunake, 11.10.2006 14:05:
Vittusaatanaperkele ku on vaikeeta hankkia uutta pesukonetta !
*senkin**dissaa**toktok*
*polkee jalkaa maahan*
[/q]

Ei kai se nyt niin vaikeeta voi olla? Kävelet vaan pesukonekauppaan, valkkaat omasi ja pyydät kotiinkuljetuksen ja asennuksen.. Avot..ja uusi kone on tuota pikaa kotona..*hihu*

[q]alphamagic, 10.10.2006 12:42:
I need holidays. Tai ihan vaan uuden työn. Tai työttömän arjen. Tai ehken sittenkään. Koska tarvitsen rahaa. Että saan ruokaa. Ja tyydyttävän elintason. Tai jotain.

Voisko ne ees harkita että laittais tuon ilmastoinnin pienemmälle ni ei tarvii kokoajan juoda kuumaa kaakaota keuhkokuumeen pelossa?

Tosin keuhkokuume ois jees. Saisin lomaa. Jota kaipaan. Kipeesti. Taas. Tai uuden työpaikan. Tai työttömän arjen.

*piiri pieni pyörii - tää ääliö siinä hyörii*
*hermot sanoo soo soo soo - HERMOT SANOO SOO SOO SOO*

[/q]

Jooh..Jotain tommosta mäkin kelailen joka ikinen päivä..*igor*

masentaa...

[q]mayah, 31.10.2006 15:36:
Ilma on kuin vähän saatanan ruma morsian!
[/q]

Jeps..Olisin halunnut ulos lenkille, mut nyt on kai tyydyttävä vain salin juoksumattoon.. Salilla maisemat on vaan niin saakelin tylsät..*igor*

ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ..Kaivolta voi hakea seuraavan kerran löytötavaroita lauantaina 14.10.2006. Mutku mä tartten ne tavarat viimeistään perjantaiksi! Tai siis eihän se oo ees viel varmaa onko mun reppu siellä..Voi perse!

[q]mayah, 26.9.2006 11:43:

Katellaan sitte kasilta, et kuka on käyny ja kuka ei

[/q]

Nii just.. Hitto..Kyl mun on pakko mennä..Mut on vaan tosi tööt olo ja mua palelee ja hikoiluttaa vuoronperään koko ajan. Mut tänään raahaudun salille vaikka pää kainalossa..Ihan vaan ettet pääse mulle irvailee! Syytän sit sua, jos tuun oikeesti kipeeksi!

[q]mayah, 26.9.2006 11:39:

Yrität vaan lintsata salilta
[/q]

*pepsodent*... Empäs, mul on salivehkeet oikein mukana duunissakin..Nii..*justjoo*

Kurkku karhean tuntuinen ja kuoleman väsymys!

[q]akir0, 13.9.2006 17:54:

Visa poikki ja muutaman kuukauden armoton säästölinja.
[/q]

No milläs helvetillä mä maksan sit aina loppukuun ruuat?

Mun rahatilanne on totaalisen perseestä.. Puoltoista viikkoo pitäis viel kitkuttaa parilla kympillä. Sit tulee palkka mut siitä jääkin kuukaudeksi käyttöön huimat parisataa. Visan omistan ja vois kai sillä osittain maksaa, mut nyt jo niin karseessa Visa-kierteessä, etten tiedä miten siitä pääsee pois. Muutto ja kaikkien huonekalujen osto vei mut totaaliseen vararikkoon..*nyyh* Miten helvetissä tämmösestä tilanteesta pääsee pois?

[q]sunemon, 5.9.2006 18:55:
Rakas Kisu lähti kissojen taivaaseen
Kova ikävä tulee *sydän*
[/q]

Voi ei..*lohduttel* *uuh*Voin vain kuvitella miltä tuntuu, kun just sain omat murut kotiin ja olen niin onnellinen siitä..*sydän*

[q]mikkihiiri, 5.9.2006 12:34:
Eilen yllätin faijan ja sen vaimon harrastamasta villiä ja äänekästä seksiä. Eikä ne ees huomannu. Oli pakko kävellä ympär ämpär mun vanhoi huudei jotai tunnin, ku AHISTI! Vieläkin kuulen ne ähinät ja "pane mua, vittu pane mua!!2!"-huudot korvissani.

En enää ikinä voi paritella.
[/q]

Sori, mut ei voi ku nauraa..*nauru*

Ei voi taas muuta sanoa, kuin "KIITTI TAAS VITUSTI 2h:n YÖUNISTA NAAPURI!"

[q]U n i k, 1.9.2006 23:24:
Puhetta unihalvauksesta
[/q]

Niin kamalaa, itselläni ei onneksi ole ollut hetkeen. Mulle tulee myös sanoin kuvaamaton ahdistus siitä, kun tunnen koko ajan että lähelläni on jotain pahaa. Joku ihminen tai jotain. Se pelon ja ahdistuksen tunne on sanoin kuvaamaton..*uuh*

[q]Syder, 30.8.2006 14:01:

No ne on ne unet...
[/q]

Ei kyl nekään..En ainakaan muista nähneeni mitään unia ja miten sitä mitään ehtii näkemäänkään, kun koko ajan heräilee!? Eli tää on se MUMMOTAUTI!

[q]Cjet, 30.8.2006 13:57:

Kyl mullaki hiki aina välil yöllä tulee, mut ei kyl jos nukun yksin..
[/q]

No sepä se, kun mä nukunkin yksin..*igor*

O