päivän :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,525
- 1,526
- 1,527
- 1,528
- 1,529
- ...
- 1,566
- Seuraava »
Viime yön ahdistavat unet ja unihalvaukset.. Nyt on todella ahdistava olo.. Osaksi myös vaikuttaa se, että tuntuu, etten saa ikinä opparia valmiiksi! En vaan jaksa!
Lähetin äsken vahingossa sähköpostistani tulosteen oman työpaikkani tulostimeen. Itse olen juuri toisella toimipisteellä töissä..ja näin en pääse hakemaan tulostetta pois.. Sähköposti sisälsi jonkin verran sadattelua ystävälleni helvetin tylsästä duunista..ja muustakin sellaista, mitä en haluaisi työkavereideni saati esimieheni saavan tietää..*grr*
Vittu, mikä urpo mä olen!
[q]Rocca, 8.9.2005 06:09:
Mikä saatana sitä nytten on oikeen, tuntuu et kurkku vaan paisuu... ja tulee kipeemmäks koko ajan.. ja tuntuu myös et hengitys alkais olla sen takia vaikeeta et se ahdistais kurkku torvea
[/q]
Pusutauti?!
Tosin en mikään lääkäri oo, mut siinä on vähän tommosia oireita..
Jos eilen olin väsynyt..niin nyt en enää osaa kuvata tätä olotilaa.. Aivan liikaa ollut kaikkea viime viikkoina. Yöunet jääneet minimiin. Viime yönä sitten sen pari tuntia minkä nukuin, näin painajaisia..ja sen jälkeen valvottiinkin kuuteen asti, kunkello soi..
Kuinka kauan ihminen jaksaa tällaista?
Opinnäytetyökin on vaan lojunut pöydällä monta viikkoa..*igor*
[q]Dinsku, 1.9.2005 10:44:
Pakko avautua, koska noin ei voi käydä ku mulle!!!
Osallistuin joskus maaliskuussa johonkin kilpailuun netissä.. en edes muista mikä juttu se oli.. no kuitenkin.. Kilpailussa oli jokin ihme koodi jonka piti ehdottomasti säilyttää. Minä säilytin sen koodin varmaan kolme kuukautta ja heitin sit meneen samalla ku tyhjensin lompakostani kaikki muut turhat kuitit.
Maanantaina puol kymmenen aikaan illalla tuli puhelu ihme +164jotain numerosta, vastasin, puhelu USA:sta että oletko se ja se tyyppi, "olen".. Osallistuit silloin ja silloin kilpailuumme ja voitit matkan Bahama-saarelle!!! Nyt tarvitaan ainostaan se koodi!!!
En sit saanu matkaa ku koodi on roskissa, enkä muistanu sitä, eikä matkaa voita ilman sitä vi**n koodia!! *poks**dissaa**grr**dissaa**poks*
Näin meillä...
[/q]
Oho..no toi mahtaa jo ketuttaa.. Tollasissa koodeissa pitäis lukee, et mihin päivään asti niitä pitäis ainakin säilyttää!
Tää flunssa ei lopu ikinä! Tää alkoi reilu puoltoistaviikkoa sitten kurkkutulehduksella, jatkui silmätulehduksella ja yskällä..Ja sitten tuli nuha ja nyt on ilmeisesti poskiontelon tulehdus..*uuh*
Praneekohan tässä enää ikinä?
Tää duunipäivä! Mikään ei onnistu..
Olen saikulla..*nuha* Ja mulla on super tylsää..
Olen totaalisen uupunut ja väsynyt..*uuh* Koko kesästä..
Olenkin ollut koko kesän vähän kipeä. Ekaksi yskää, sitten nuhaa, sitten taas yskä ja nyt kurkkukipea. Tulis edes kunnolla kuume, että vois rauhassa levätä ja sairastaa kerralla kaiken pois...Mut ei.. Kun ei ole kuumetta, ei ole oikeasti kipeä..eikä saa saikkua..Tätä menoa en parane ikinä..
Olen niin loppu..*uuh*
Tukkoinen olo..Päätä särkee..Ja väsyttää! Ei jaksais olla duunissa!
Tulipahan tossa vaan mieleen, kun TAAS kerran siivosin yksin tätä kämppää..Et mimm osta olis, kun asuis yksin..Ilman kahta kissaa ja kämppistä...?! Kaikki kolme on kovia sotkemaan..Mut tikkuakaan ei laiteta ristiin, kun pitäis siivota!
Ei kelleen kelpais noista mikään?!
[q]OverDose, 17.5.2005 11:44:
Mitäs Helia on tehny sulle?
[/q]
Mitä nyt haukkui mut laiskaksi, koska haluan valmistua ajallaan..*dissaa*
HELSINGIN LIIKETALOUDEN AMMATTIKORKEAKOULU
No nyt se muru sit lähti oikeesti!! Nyt pitäis keksiä kahdeksi viikoksi paljon tekemistä niin aika menis äkkiä!
Mä en saa ikinä oman alan duunii!!!!
Mä en valmistu siksi ikinä!!!
Mä homehdun lopun ikääni Hesellä!!!
Vittu koita tässä sit uskoo ittees ja olla positiivinen!!! Kiitos, mut ei kiitos!
Kulta lähti just takas Joensuuhun..*uuh* Kauhea ikävä jo nyt..*nyyh*
[q]ianna ei anna!, 15.5.2009 13:05:
---
Super-Kerttu, 14.5.2009 16:44:
Miks kissa menee aina just silloin epäkuntoon, kun mulla ei olis rahaa viedä sitä eläinlääkäriin?!
---
Taasko sil on niitä mielenterveysongelmia? :D
[/q]
Eiku peräpään ongelmia! Mikä vaikuttaa kyl siihen yläpäähänkin!
On vaan taas ihan perseestä kaikki..*dissaa*
Kauhia särky leuassa!!! Mun vasemman alaleuan viisaudenhampaan päällä oleva pieni ienrämmäle on taas halennut!!! Ja se on tulehtunut aika hyvin! Imusolmukkeet turvoksissa, enkä saa suuta kunnolla auki!!! Ja taas jää treenit väliin..*grr* Huomen onneks hampilääkäri..*hymy*
tää päivä on vaan perseestä..ahdistaa..*dissaa*
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,525
- 1,526
- 1,527
- 1,528
- 1,529
- ...
- 1,566
- Seuraava »