päivän :(

Back to häröily O

Yöunet meni erään ihmisen ilkeiden sanojen takia..*eiei*
Miksi pitää yrittämällä yrittää pilata toisen ihmisen onni?? Oikeen juonimalla juonia isossa porukassa,että kuinka sais mahollisimman paljon paskaa kaadettua ihmisen niskaan,joka siellä paskassa on muutenkin joutunut jo koko ikänsä kahlaamaan...*ding* Ei pysty ymärtämään..Ehkä mun pitää "elää vielä hieman" että pystyn tämänkin käsittämään pienessä päässäni..*justjoo*

pitäs olla jo nukkumassa, aamulla kuuteen töihin ja lähtö odottas jo viideltä...hmm...toisaalta kannattaako tässä enää nukkua, onpahan varmasti ajoissa paikalla vähän vaa huolestuttaa et jos on jäämässä ylitöihin ni miten jaksaa..

Siis tajuttoman aggressiivinen ja masentunu ja tylsistynyt ja yksinäinen olo... *kivatsulle**dissaa**grr**poks* Noh, huominen taitaa mennä sitten "pari" bishukkaa ottaessa... Ehkäpä tää tästä

Huomenna on koe enkä osaa mitään enkä viitti tehdä mitään sen hyväksi et osaisin jotain*igor*

Pasilassa napsahti lähijunassa sakko. 50 euroa. Voi vitun vitun vittu. Ja just mun tuuria - matkakortti vanheni eilen.

Niin ja lisäyksenä vielä että eilinen päivä oli yhtä tervanjuontia ja ihan yhtä paskasti lähti tämäkin päivä käyntiin yllämainitun seikan johdosta. Helvetti! itkettää.

Mieli maassa. :( Ollu jo muutaman pvn. Kai tää helpottaa jossain vaiheessa.

Kaikkea ei saa mitä haluaa tai miten se olikaan.

koulu alko pitkästä aikaa... ei kestä olla joka päivä täälä...

Tää kipeily on kyl aika hanurista

Ei viddu taas sairaana*eiei* mulla taitaa tosiaan olla huono vastustuskyky*nuha*

[q]sativa, 16.12.2009 19:10:
---
kinderi, 15.12.2009 16:55:
Ihan järjetön hammassärky, panacodin kanssa ollaan taas ihan parhaita kavereita<3

---

Mihin lääkkeisiin ne antaa reseptin hammaslääkärillä? Kauan on välillä vaivannu yks hammas(/hampaita?), enkä oo jotenkin "muistanu" varata aikaa. Tuskin pelkkä poraus riittäs...
[/q]

Perus koksibeita ja cox-3 sikin sokin lääkäristä riippuen. Osa määrää noita cox-3 koloon putoovia lääkkeitä, kun ne ei kuulemma oo tulehduskipulääkkeitä, mutta kyllä nekin on, vaikkei yhtä tehokkaita. Sitä paitsi ymmärtääkseni niiden vaikutusmekanismia ei edes tunneta. Kerran kännis vaitelly tirehtööriksi itseni asian tiimoilta. (Tuli tasa-peli. Terveiset Anssille)

Jos Pana-codeja mielit, niin joudut yrittämään hieman enemmän. Pameja saat pyytämällä, joka on kyllä ironista. Tramalia kunnon tälleihin, vaikei sekään mitään kovin vahvaa ole. Kerran vedin puolikkaan infuusioputelin ykkösellä, eikä edes pärähtänyt. Metyylimorfiini toimii jo vähän paremmin.

Sellasta kipulääkettä ei ole olemassakaan, joka veisi kaikki kivut ja ihan hyvä. Kyllä sitäkin pitää kestää. Se on elämää.

[q]Calumet, 9.12.2009 18:59:
Joo niin oon. Mielipide voi ja luutavasti muuttuukin, se nyt vaan ei taas ollut se pointti (paitsi Reivaajalle joka vetää aina iän mukaan kun haluaa vittuilla) vaan perusteluiden pyytäminen, joita ei jällen kerra ko. herralta kuulunut.

Edit: Reivaaja: sun ikäs oli? Enkä ole tulossa tappelemaan.
[/q]
Onx tää mulle, vai oonko mä vaan vähän täynnä itteäni?

No jotten tee elämästäni tarkoituksella vaikeaa, sivuutan arvuutteluni ylimielisellä olankohautuksella ja vastaan tällä haavaa yksipuoliselle allianssille, jota kutsuttakoot nyt lyhenteellä Koca. Koca siksi, että naiset tulevat aina ensin ja koska vain toiselle voidaan suoda ison kirjaimen suoma arvokkuus.

Vastaus oli monellakin tapaa hyvä. Ensinnäkin se vastasi kysymykseen oikein, kuten Kookiekin tossa mainitsi. Toisekseen se tavallaan myös todisti vastaukseni olevan oikein, koska et vielä ymmärrä aiemman kommenttini ironiaa, jonka vuoksi kysyit ylipäätään. Sen lisäksi sain sut tuntemaan häpeää nuoresta iästä johtuen, joka on tervettä vanhallakin iällä.

Päivän lainaus: Pahoittelen, että vastauksestani tuli pitkä, mutta minulla ei ollut aikaa kirjoittaa lyhyempää. (Vapaa lainaus)

[q]mikke, 16.9.2009 20:22:
---
equalizer, 14.9.2009 21:22:
saispa istuma työn nii vois piereskellä siel päivät pitkät vaik 7pv viikos eikä kuluttas ruokaakaa niin vitusti..mut nykyses ei huvita olla ku 5 pv vaikka sais kenkää..ei kai ylityöt pakollisia voi olla ilman määräystä

---

no ei todellakaan ole. Ainoa miten sä voit menettää tavallaan ton takia työsi on se että yritys joutuu vähentämään porukkaa taloudellisista ja tuotannollisista syistä ja sä joutuisit poistolistalle ensimmäiseksi. Mut jos firmalla menee lujaa taantumasta huolimatta ni rohkeesti vaan sanot että sul on muutakin elämää ja sulle riittää viis päivää viikossa. Pakkoko kenenkään tollasta paskaa on kestää.
[/q]

aivan niin..en minäkään elä kuin kerran nimittäin eikä se liika työ oo hyvästä vaan TERVEYS kun siellä kerran lukee jotta työaika on 40 h viikko niin kai se nyt saa kelvata..no koht on tulos lisää työvoimaa niin sit ei kenenkää tartte..(EI ne siellä henkilöstövähennyksisä sitten kyselis et paljonkos sä olitkaan niitä ylitöitä tehny vaan monon kuva tulis kuitenkin)

pitää kai ottaa pikavippi et on vara mennä sinne vitun ylitöihin

[q]Amma:
...
[/q]

En osaa mitään viisasta tähän nyt kirjoittaa mutta jospa näistä olisi edes vähän piristykseksi. *lohduttel**hali*

pomo pyys raporttia symbolikirjotus 2000:sta ja mulla ei raksuta yhtään...
tyhmää....*ding**igor**ding*

sain äskettäin kuulla, että vanhan kaverini tyttären ristiäiset ovat lauantaina. oli tosi kivaa huomata, että oma kutsu on unohtunut tai "unohtunut". olen tuntenut kyseisen kaverin vuosien takaa ja olemme olleet parhaimpiakin kamuja yhdessä vaiheessa elämäämme. vaikka viime aikoina yhteydenpito onkin ollut valitettavan vähäistä, niin en kyllä itse olisi kyseenalaistanut kyseisen ihmisen mahdollista saapumista oman muksuni ristiäisiin

tästä enää puuttuu se, että pojat päättäävät sitten viikonloppuna kimpassa soitella, jos lähtevät viettämään tuoreen isukin kanssa varpajaisia

on vain niin loukattu olo

painajaiset

ei ole maailman tervein olo pyöriä ja hikoilla yö havahtuakseen sellaiseen uneen, että herätyään on niin vihainen, että tekisi mieli... en edes kehtaa kirjoittaa, mutta kaverit eivät olleet unen parhaimpia ihmisiä. kivasti vielä kaivaa esiin menneitä juttuja, joissa ei haluaisi enää millään tasolla olla henkisesti kiinni

Veljen muksu herätti mut aamulla aivan liian aikasin...ja muutenki ajatukset ihan sekasten...ja lauantaina tiedos 11h työpäivä..*grr*

VÄSYTTÄÄ!!!!

haistakaapa home

O