päivän :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,509
- 1,510
- 1,511
- 1,512
- 1,513
- ...
- 1,566
- Seuraava »
niin pitkä ja hajottava gines. ja dilemma uudenvuoden suunnitelmista :/
taisin äsken löytää täältä exäni
rupesi samoin tein vituttamaan suunnattomasti
vittu ku tää viikko on ollu niin totaalisen perseestä
voisin piestä jonkun hengiltä paljain käsin
[q]domi, 8.12.2007 18:45:
Mikäs puhelin?
[/q]
nokia 2610. en tiedä, pitäisikö noissa tulla mukana joku datapiuha vai joutuuko ostamaan erikseen. jonkunlainen pääte tossa on, mutta ei ainakaan standardi usb
on niin perseestä olla [o]semi[/o]kipeenä
Edit: 38,7'C astetta kuumetta
[q]mayah, 27.8.2007 07:31:
Talvi tuli.
[/q]
Pöhkö, se o vaa syksy Hengitys höyrys, se oli aika villiä. Viileempi ilma ei ees hiipiny hitaasti tänne, vaa se vaa tuli yhtäkkiä. Oli aika jännä. Tuli sellane leffafiilis.
Mut hei, syksy tarkottaa myös forzan alkamista :)
Hyi helevettiläene, mikä darra.
28 pulloa gepardia ei selvästikään tee hyvää näin pienelle jässikälle.
Huomenna taas duunissa ikuisuudelta tuntuva runkkuvälivuoro. Sama, kuin kellot alkaisivat pyöriä väärään suuntaan, kun duuniin pääsee.
Olen perseaukinen ja palkka vasta ensi viikolla.
Duunipäivän aikana saamani tieto, että kaveri on aamuyöllä ajanut auton tieltä metsikköön ja murskannut molemmat jalkansa.
Miksi, oi miksi minä saan duunistani niin huonoa palkkaa?
Miksi, oi miksi minua kohtaan verottaja on sen lisäksi veemäinen?
Miksi, oi miksi minä en voinut olla sellainen kermaperse, joka sai duuninsa faijan kautta ja jolle maksetaan pimeenä 57 euroa tunnilta?
I hate being broke.
Hauska ja nostalginen viikonloppu takana ja huomenna taas palataan työelämän harmaaseen arkeen maanantain tarjoamana. Ei vain oikein jaksaisi, rankkaa menoa vielä tiedossa jokaiselle seuraavalle viidelle päivälle.
Onneksi ansaittu viikon talviloma alkaa ensi perjantaina, eli eiköhän tästä selvitä.
[q]sapeli, 27.5.2010 14:41:
---
noena, 27.5.2010 14:21:
iPod shufflen laturi paskana :(( se helkutin tappi oli taittunu laukussa xP
---
Mä varmaan koittaisin taittaa sen takaisin suoraks, onko mahdollista? Toi on kyl paha, noita latureita ei varmaan helposti saa uusia... Keskustan Apple-storesta vois kysyä? Sellainenhan on ainakin Aleksanterinkadulla, ja kai myös Lasipalatsin kulmalla?
[/q]
No se on katki puolesta välistä ja sit se yläosa irtoo silleen et siel sisällä on toinen tappi mikä on katkennu eri kohdasta :D Kasasin sen ja testasin mut ei se toimi :((
Katoin just et verkkokauppa.comista sais uuden kolmella kympillä, mut ei mulla oo tänään aikaa hakee sitä. Akku loppu jo eilen aamulla, et pikku hiljaa alkaa vierotusoireet hiipii päälle... tai sit se on vaan toi krapula mikä hiipii :DD
Aussikoru meni rikki sitä ei voi korjata
No more happy wings
vittu kun masentaa :(
iPod shufflen laturi paskana :(( se helkutin tappi oli taittunu laukussa xP
2h sit nukutti viel. nyt ei nukuta ja kohta on taas viinapullo puolillaa...ei siinä kännissähän on kivaa olla mut miten vittu taas onnistuin =P
Mä oon kahden päivän sisällä kattonu kolme kotimaista leffaa jotka kaikki oli kuvattu kesällä. Mun tuli ikävä kesäaurinkoa ja lämpöisiä kesäöitä jajajaja :(
Mä kyl pidän talvestakin tosi paljon ja varsinkin tällaisista kunnon talvista (tosin nyt on vähän turhan lämmintä ollu viime aikoina) mut prkl..
Korotan: Yksin himassa selvinpäin ja pitäis lukee maanantain tenttiin 1000 sivua pashaa.
Perjantai, yksin himas, ilman tekemistä *toktok* perseestä!
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,509
- 1,510
- 1,511
- 1,512
- 1,513
- ...
- 1,566
- Seuraava »