päivän :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,505
- 1,506
- 1,507
- 1,508
- 1,509
- ...
- 1,566
- Seuraava »
Huonosti nukuttu yö alkaa pikkuhiljaa pääsee normaaliin unirytmiin mut viel herää väsyneenä ja ärtyneenä aikaisin aamulla -mutta olen pysynyt päätösessäni olla ostamatta unilääkkeitä, jos pääsis kokonaan niistä eroon ni ois kyl tosi hyvä juttu ja jos elämä ei kriiseile pahemmin niin en ehkä tarvi niit. Kyllähän se uni on todella tärkee mut pakko oikeesti vaan nyt jaksaa sinnitellä noin viikko ni sit luultavimmin se unen laatukin parantuu... Onhan tää vähän raskasta kun oon ku zombie aina aamulla mutta vielä on kaksi viikkoa aikaa koittaa saada sitä kuntoon ennenkuin alkaa koulu...
edit: Ja sit oon huomannu sellaisen jutun että kroppa on vähän huonommassa kunnossa, pakko koittaa tasapainottaa nyt sitäkin ettei tuu ongelmii sen tai syömisen kanssa...*hmph*
Jossain vaiheessa tuntu että päivä on ihan jees.. mutta täytynee tunnustaa että koko päivän on ollut kevyesti sellanen 45cm kyrpä otsassa.. Polvi tuntuu olevan sen verran sökö juoksemisen jälkimaininkina ettei pysty ees rappusia kunnolla kävelee.. Huomenna lääkäriin.. ja vittu ku mun fysioterapeutti/hierojakin palaa lomalta vasta 15.päivä..
Sain karhukirjeen laskusta minkä olin ihan kokonaan unohtanut maksaa*toktok*, reilusti yli kaksisataa euroo eikä sossu suostu maksamaan sitä. Piti soittaa ja sopii miten hoidetaan osamaksulla, vituttaa suoraan sanottuna*dissaa*. Mulla oli just sen verran säästössä rahaa että oisin pärjänny ainakin jonkin aikaa mut nyt piti pistää suurin osa rahoista tohon laskuun ettei mee kirjettä perintätoimistolle. Arg!!! Täytyy vissiin soittaa mummolle ja pummii rahaa, hävettää niin paljon... Ja kaiken lisäksi mun jalat on kipeet uusista lenkkikengistä*nyyh**grr*
[q]lostgone, 7.6.2006 19:32:
..kävin ostamassa uudet nappikuulokkeet, jotka menee korvan taakse jotta voin jatkaa lyllertämistä lenkkipolulla.
[/q]
kerro heti mistä löysit noi kuulokkeet, mulla alkaa myös vähitellen menenmään hermot mun kuulokkeiden tekemiin miksauksiin. musiikin normaalisti rauhoittava elementti on muuttunut lähinnä ärsyttäväksi ja tekee vain olon kiukkuiseksi..*igor*
Tajusin just et en vältsyyn saa huomenna raha kelalta kun niillä menee asioitten käsittelyssä niin kauan ja pitää vuokra kuitenkin maksaa. Pakko lähtee juokseen kelaan a.s.a.p...
Ei kiinnostais yhtään mut pakko, i hate virastoasiat
-Jatkuu: Soitin kelaan, eivät ole saaneet vielä vahvistusta osasto X:ltä joten huomenna ei tuu rahaa, aikaisintaan 14pvä voisi EHKÄ MAHDOLLISESTI tulla jotain. V***u miten siistii... Vosin hommaa haulikon ja mennä posauttaa kelan taivaan tuuliin
Että osaakin vituttaa!!!!
[q]La Petite, 15.5.2006 18:07:
opinnäytetyö....
[/q]
*super*voimia ojentel; -kas tässä- *lohduttel*sullahan on se melkein tehtynä jo, hurjasti tsemppiä!*hymy*
Heräsin auringon takia tunnin liian aikaisin. Oli niin magoisat unet ja sit tulee joku kyrpä aurinko ja rupee hiostaa mua ku on muutenki vähä kauhee kapula..
//edit: eikä asiaa helpota enää muutenkaan tää asunnon sisälämpötila which is 26,3C and rising.
Kuume+flunssa..
väsyttää koko ajan, ihan sama nukkuuko 12h vai 6h yössä niin olo on yhtä väsynyt*poks*
eiks kevät auringon pitäisi piristää?
*nyyh**nyyh**nyyh**nyyh*
sykemittari päätti sitten lakata toimimasta tänä aamuna
onneksi takuu on vielä voimassa mutta vituttaa silti suunnattomasti - juuri kun opin sitä jotenkin käyttämään niin se pitää lähettää korjattavaksi.
MÄ MEEN UUSINTAAN..........
---
Koita jaksaa
Jos ei muuten onnistu niin voidaan kuulustella toinen toisiltamme
[/q]
SYDÄMELLINEN KIITOS KANNUSTUKSESTA NITTA,voidaan pitää lukutunnit yhdessä! mulla on uusinta vasta 4.4.06,joten jos siihen mennessä yrittäis tsemppaa ihan tosissaan! Voima*hali* ja jaksamista myös sulle! Ps. ihanaa että edes yksi kohtalotoveri ymmärtää...
Heräsin kesken unien tähän aikaan enkä saa enää nukuttua. Vähän liikaa pyörii asioita mielessä.
[q]onni3mk, 12.3.2008 19:16:
Ei vaan jaksa.
[/q]
ei jaksa ei.
[q]¤sune¤, 26.1.2006 20:13:
Miksi ihan kaikki menee vituiksi ? MIKSI ? MIKSI ?
Mitä juuri MINÄ teen väärin, että just mulla menee kaikki vituiks? Miksei jollain muulla välillä?
Alkaa olee niin paatunu jo tähä paskaan ettei enää mikään tunnu oikeen miltään. Surullista. Ainaki mun mielestä.
ihanaa vinkua tänne.
[/q]
mä oon fädääs!
[q]Tukaanl, 12.4.2008 12:18:
Laikalla pala vasemmasta etusormesta Onneks ei menny niveleen
[/q]Amputaatiot on ihan ysäripnukkii.
Työnhaku on niin raastavaa!
[q]Hyzenthlay, 20.9.2006 16:10:
oon ihan uusavuton kun pitäs tilaa uus verokortti ja laskeskella tuloja yhteen
[/q]
Kaivat palkkakuitit esiin ja alat laskee :)
Maistuu veri suussa. Kiitoksia vaan sinne hamppilääkäriin päin.
EDIT: Eikä saa ees unta.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,505
- 1,506
- 1,507
- 1,508
- 1,509
- ...
- 1,566
- Seuraava »