päivän :(

Back to häröily O

[q]mariquita, 15.11.2005 16:23:
inhoon kloonaamista
[/q]

Käyttisten vai eläimien/ihmisten?

EDIT: Ite vihaan ekaa. :P

[q]Arrrmi, 18.10.2005 18:54:
MIksi näin.. MItä pahaa olen tehnyt yläkerran ukolle.
Kuukausi pelkkää paskaa.
Ja nyt kuoli rakas ystäväkin. Kyllä rauhoittavia kuluu. ei tämä ole elämää saatana.
Ens perjantaina hautajaiset, vittu saatana!!!!!!!
[/q]

Niinpä. Rankkaa. Koita jaksaa, ystävä rakas.

no ei voi paremmin kiteyttää ku et; "voihan vitun vitun vittu" ja silleen.*eiei*

EDIT:kylläpäs muutamassa tunnissa ehtii sattua ja tapahtua..enään ei mikään oo huonosti*vink*

[q]mrx, 9.11.2005 13:42:
Epähuomiossa ja kiireessä en muistanut ostaa aamulla uutta kuukausilippua..BÄNG -60.. *toktok*
[/q]

Elämä on.. ;)

[q]Dinsku, 1.9.2005 10:44:
Pakko avautua, koska noin ei voi käydä ku mulle!!!

Osallistuin joskus maaliskuussa johonkin kilpailuun netissä.. en edes muista mikä juttu se oli.. no kuitenkin.. Kilpailussa oli jokin ihme koodi jonka piti ehdottomasti säilyttää. Minä säilytin sen koodin varmaan kolme kuukautta ja heitin sit meneen samalla ku tyhjensin lompakostani kaikki muut turhat kuitit.

Maanantaina puol kymmenen aikaan illalla tuli puhelu ihme +164jotain numerosta, vastasin, puhelu USA:sta että oletko se ja se tyyppi, "olen".. Osallistuit silloin ja silloin kilpailuumme ja voitit matkan Bahama-saarelle!!! Nyt tarvitaan ainostaan se koodi!!!

En sit saanu matkaa ku koodi on roskissa, enkä muistanu sitä, eikä matkaa voita ilman sitä vi**n koodia!! *poks**dissaa**grr**dissaa**poks*

Näin meillä...
[/q]

*eiei**lohduttel* Toi kilpailu on varmaan suunniteltu siinä uskossa et kukaan ei jaksa/tiedä säilyttää niitä koodeja siihen päivään ku toi arvonta suoritetaan..saakohan tota matkaa nyt sit kumminkaan kukaan vai onko toi ollu vaan ovela mainoskikka...tyyliin;ostat jonkun yrityksen palveluja sen takii et niil on joku huippupalkinto jaossa ja tää yritys nettoaa hirveet summat rahaa ton arvonnan takia ja sit ku se arvonta suoritetaan ja voittajalla ei tätä koodia olekkaan tallella, niin onko niiden pakko arpoa toinen voittaja vai tuleeko julkisuuteen arvonnan voittajaksi tämä ensimmäinen henkilö, joka nyt ei kumminkaan voinut palkintoa lunastaa?*hmph* ehkä kaukaa haettua..

[q]Annakins, 21.6.2006 10:09:
---
Norb, 21.6.2006 10:04:
---
Annakins, 21.6.2006 09:36:
---
Norb, 21.6.2006 09:29:
Mulla on allerginenerektio :(

---

Allerginen erektio? Mikä se on?

---

No jotain aurinkoihottumaa, kun oon ollu niin paljo auringossa :(

Niin mut tuleeko siitä erektio? Vai kenties allerginen reaktio?
[/q]

Sitä ei ilmeisesti kannata edes yrittää heittää läppää, kun joku ei tajuu :)
Joo korjaan siis allerginen reaktio..

se,ettei meillä näy subTV...menee kaikki "sivistysohjelmat" sivu suun*lmao* nytki siel menee simpsonit ja muualta tulee vaan jotain salkkareita ja "jos omistat miljoonia,näin sisustaisit kotisi"-ohjelmaa*igor*

Koko viikonloppu päin persettä. Koko tämä päivä päin persettä.
Nyt parasta tehdä se päätös että pysyn poissa ihmisten ilmoilta niin kauan kuin osaan käyttäytyä.
Saa klubbari jäädä myös siksi aikaa.
Kusipää mikä kusipää, toivottavasti sen voi muuttaa vielä.

Yleinen vitutus aste vaan korkeella*taputapu*

Ei vaan ole kovinkaan hyvä olo...

en oikeestaan tiedä,että mikä on..on vaan paha olla..
kaiken pitäis olla hyvin ja enemmänkin ja onkin, paremmin kun koskaan..mut joku mun sisällä kertoo silti et kaikki ei kuitenkaan hyvin..
kaipa tää tunne menee taas menojaan ja huomenna on taas kaikki hyvin..

piti vielä lisätä:
mikä siinä on,että vaikka on onnellinen, tulee silti hetkiä, jolloin on onneton ilman mitään näkyvää syytä*ding* että vaikka on tuhat ja yksi asiaa joiden ansiosta elämä hymyilee ja on hyvä olla, ni silti yksi sekunnin murto-osassa ajateltu epämääräinen "ikävä ajatus" kumoaa hetkessä kaiken sen hyvän mielen..onko suru vahvempi kuin onni??

Kiukuttaa*grr*, ärsyttää*grr* ja ahdistaa
ärsyttävä maanantai päivä kertakaikkisesti*igor*

täytyy varmaa mennä salille purkamaan se pois

tää toimisto o ku sauna*igor* 28 astetta \o/
TUUN ALASTI TÖIHIN HUOMEN

kohta alkava atk-koulutus, miks tämän pitää olla just perjantaina kun olis tunti lyhennykset*hmph*

Digiboxi reistailee*grr* Kuva ei näy kunnolla, ohjelmistoa ei voi päivittää.. Tekis mieli heittää se seinään, mut menis siinä 200 hukkaan En tiedä onko laitteessa vikaa vai sit kaapeliverkossa lähdes nyt sit selvittelemään ongelmia.

Saatanallinen kurkkukipu iski*hmph*

[q]Nacu:

Hahahaaa!!! No jäipä tuo ala vallan huomioimatta äsken kirjoituksessani. Anteeksi.

Mutta SILTI eikö olisi reilua kutsua lisää väkeä töihin? (Tai ainakin sitten ruhtinaallisesti palkita uurastavat tahot palkallisilla vapailla tms.) Mua on jo pidempään nyppiny just nää "joustamiset" oman hyvinvoinnin kustannuksella. On se niin väärin
[/q]
Olisihan se reilua mutta kun se ei käytännössä ole mahdollista, rahoja sijaisiin ei juuri ole tai ylempi johto kieltää sijaisten hankkimisen. Pässit. Mutta kyllä sekin sitten kuukauden päästä kostautuu kun loputkin ihmiset on kipeinä eikä niitä vähäisiäkään töitä saada tehtyä*joo*
Ei kannata tulla kaupungille töihin*vink*

[q]Nacu:
Hei, se on niin yksinkertaista kuin että sanot, ettet suostu tekemään omaa osuuttasi enempää. Jos tuotanto kärsii, se on johtoportaan ongelma ei sinun. Suomalaiset on liian usein liian valmiita tekemään toisten duuneja sillä verukkeella, että muut eivät pysty. Ja pomot vaan myhäilevät, että "pitäähän sitä joustaa..." Ja vitut. Jokainen tekee sen, mistä palkkansa ansaitsevat. Tuskin sulle ollaan valmiita maksamaan kolmen ihmisen palkkaa kuitenkaan?

+ vinettäminen on trendikästä.

edit: siis neljän ihmisen edestä töitä. Sinä + kolme muuta. Vaikoseikös?
[/q]
Mutta mä en halua että mun aikana tulee yhtään ruumista meidän "tuotannossa" silloinkaan kun muut ovat poissa. Sitten kun mä lähden kotiin niin mulle on ihan sama*vink*

[q]Late, 7.4.2005 10:03:
Mua pidettiin tyhmänä ja yritettiin perkele kusettaa.
Jos myy autoa jossa on ollut "pieni vaurio" puskurissa voisi olla hyvä mainita että se on siis kaksi kilpinen, eli lunastuksessa käynyt.

-Koko homma olikin liian hyvä ollakseen totta.

vittusaatana on taas päivä pilalla ja auton haku jatkuu entiseen tapaaan.
[/q]

Mennäänks tänään Hulluille Päiville perinteiseen tapaan hakemaan lohdutusta?*vink*

Jää tämäki viikonloppu vähälle tekemiselle, ku sormi hieman vaivaa ja Lääkkeet mitkä piti mennä työtapaturmavakuutuksen piikkiin, meniki aluks mun omasta pussista. Pitää hakea jälkenpäin vakuutusyhtiöstä niitä rahoja.

Ja tää kirjottaminenki sujuu niin saatanan hyvin ku tää"ylimääränen" sormi on kokoajan tiellä

Edit: vammasormitypo

O