päivän :(

Back to häröily O

[q]_RixU_, 21.12.2006 11:51:
Flunssafiiwis taas eipä paljo flunssarokote auttanu täl kertaa ku nyt jo pukkaa toista flunssaa melkeen kuukauden sisään pöhpöhPÖH! ihan hölönpölöä tollattiset rokotteet sanon miä!
[/q]
Eiks se rokote jeesaa vaan niihin/siihen pahempaan influenssaan? Eikä siis pikku flunssa nuhiin ja köhään Vai oonkohan tajunnu ihan väärin..

Pelottaa... Erehdyin menee katsoo Kauna 2 leffan ja olen nukkunut valot päällä sen jälkeen

en ole saanut mitään aikaan moneen päivään, eli tämäpä on jo päivien :(

[q]Super-Kerttu, 6.2.2007 16:15:
---
sune, 6.2.2007 15:58:
Mä oon niin täys tätä paska talvea et maksaisin mitä vaan et tää ois ohi!!!!!!!!!

---

Jesh..Mä voisin maksaa kans tohon samaan summaan, jos se kesä tulis sillai nopsempaa..*grr*
[/q]

Kovempia pakkasia vaa. Viel mitää kesää tarvii.

[q]ella_, 8.12.2006 17:03:
---
ALIEN, 8.12.2006 17:02:

http://irc-galleria.net/view.php?nick=nojoooo

*täh*

---

just toi :(
[/q]

toivottavasti netti osoittautuu hyödylliseksi katoamisilmoitus-"tauluksi". Oon muutamat kerrat jo nähnyt kun tota on tilattu tausakuvaksi et ihmiset näkisivät tota irc-galtsus. Toivottavasti on yhtenä kappaleena ja elossa kun/jos löydetään.

edit: ja itseasias liityin myös kyseiseen yhteisöön.

Meidän piti tänään hakea hauvavauva mutta kasvattaja soitti eilen että pennulla paha suolistotulehdus eikä ole mitään takeita että edes pysyy hengissä
Sytytettiin eilen kynttilä pennulle että selviäisi...

Vauva lähti pois
-En kestä *nyyh**nyyh**nyyh*

Ei ollu varaa ostaa äidille muuta kuin kukkia...

[q]Ana-5000, 10.11.2006 15:18:
pft, akka.
[/q]

akkamainen on usko ja mieli, jos lankee kyyniseksi ihmiseksi yhden tai kahden pettymyksen takia ;)

Kahdesta osapuolesta riippumaton puhelinhiljaisuus :(

möfff. jännä huono fiilis. :(

Yks ärsyttävä poke!!!!!*senkin*

[q]Freja, 9.10.2006 19:15:
Mä en pakosta pääsekään enää ikinä kotiin
[/q]

*täh* Eksä muka oo jo?

tää päivä ei ole nyt mun juttu.
aamulla ensimmäiseksi kuulin että pikkusisko oli yöllä ajanut hirvikolarin - onni onnettomuudessa on se ettei pikkusiskolle ollut tullut pintanaarmuja pahempia vammoja vaikka auto on täysin lommoilla.

töissä heti aamusta pelkkiä sotkuja ja sonerakin toimii heikosti.

kaiken lisäksi oon tän koko päivän meidän "ihanan" tuntityöntekijän kanssa*eiei* ehdin jo ajatella että yrittäisin edes olla ensimmäiset 10min ystävällinen mutta siitä ei taida nyt tulla mitään.

onneks sentään illalla näkee yhtä kivaa kaveria.

[q]Super-Kerttu, 13.9.2006 17:49:
Mun rahatilanne on totaalisen perseestä.. Puoltoista viikkoo pitäis viel kitkuttaa parilla kympillä. Sit tulee palkka mut siitä jääkin kuukaudeksi käyttöön huimat parisataa. Visan omistan ja vois kai sillä osittain maksaa, mut nyt jo niin karseessa Visa-kierteessä, etten tiedä miten siitä pääsee pois. Muutto ja kaikkien huonekalujen osto vei mut totaaliseen vararikkoon..*nyyh* Miten helvetissä tämmösestä tilanteesta pääsee pois?
[/q]

Hmmm. Kuulostaa ihan mun tilanteelta. Paitsi mä vaa biletin itseni tuohon visa-kierteeseen. Kortti piiloon kuukaudeks, ja kitkutat. Joskus se on pakko tehdä ellet aio voittaa lotossa..

//edit: Paraski puhuja tääl ku visa-kierre jatkuu edelleenki.

Infernaalinen väsymys, keskittymisongelmia, mokailuja duunissa, ihana viikko. Ehkä tää tästä lähtee bilettämällä sit...

Lähtee lähtee usko pois, pika päikkärit vaan ennen ja evästystä ja jo hyvä tulee

Selkä kipee ja säteeseen pitäs lähtee*poks*

... stressin jälkeinen flunssa olis just kivasti alkamassa näinä lähi päivinä, sen tuntee jo puskevan
plus saan kämppiksen kissasta tosi ihmeellisiä allergiaoireita, keuhkoissa tuntuu jännältä mikä viel yhdistettynä tähän flunssaan on tosi nihkeetä + myös iho reagoi pienillä hyttysen pureman näkösillä jäljillä *eikä*
..tosin tosta ihosta nyt ei kuitenkaan voi olla varma et mistä se johtuu, jos tuolla uudella kämpällä onki jotain loppukesän mutaatiominihyttysiä

Taas sama juttu kun viime vuonnakin, että tulin kuumeeseen ja yskään lasereitten aikaan. Ei auta kun taas bilettää sitten buranan voimin. Vittu plaah.

[q]UnityF, 23.6.2006 20:03:
Kaikki kaverit joiden piti tulla tänne teki oharit tai peruutti.
Nyt sitten istun kotona ja katon telkkarii.
Paha mieli.
[/q]

No tuleehan siel 3 elokuvaa nelosella peräkkäin

O